اولي گام براي نرمافزارريزي سئو در مشهد يك رايا پارس كمپين گوريلا ماركتينگ ahrefs بلندمرتبه، شرايط فرضي شماست: نبايد كمپين گوريلا ماركتينگ را تحت عنوان اتفاقي كه در يك فرصت محصور ميفتد و تك تك مي گردد فكر كنيد. همينطور هيچ زمان آن را تحت عنوان يك شيرين كاري بي آلايش خياباني در لحاظ نگيريد به اين دليلكه سبب ميگردد آسمان رويت كرد و تأثير بالقوه كمپين محصور گردد. براي داشتن يك كمپين گوريلا ماركتينگ برنده مي بايست صدا و ظواهر معتبري پيدا كرده و كمپين خويش را بر مبناي آنها بسازيد. تاوقتيكه نتوانيد مشتري را براي برداشتن گامبعدي تشويق فرماييد، نخواهيد فهميد كه آيا كمپين شما كارساز بوده ميباشد يا اين كه نه.آيا كمپين شما مشتري را متوقف كرده و اورا به پندار وا ميدارد؟ منجر مي گردد لبخند بزند؟ منجر ميگردد چيزي را به حافظه بياورد؟ و اينكه آيا مياقتدار آن را رديابي كرد و مطابق آن حاصل حاصله را سنجيد؟
سه شنبه ۰۸ شهریور ۰۱ | ۱۰:۰۳ ۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد