آرشیو شهریور ماه 1400

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

سئو سايت فروشگاهي: صفر تا صد سئو وب سايت فروشگاهي

۱۲ بازديد

در‌صورتي‌كه صاحب و مالك يك سايت فروشگاهي مي باشيد، به طبع سئو در مشهد مطرح ترين بحران شما ارتقا بازديد تارنما و در غايت فروش آن ميباشد. يكي مهم‌ترين روش هاي ارتقاء بازديد و يوزرها سايت، موتورهاي جست و جو ميباشند. براي كسب استفاده كننده بيشتر از روش موتورهاي جست و جو مستلزم رعايت اصول بهينه سازي تارنما ميباشد.بهينه سازي وب سايت فروشگاهي به جهت گستردگي توليد ها و تعداد بالاي صفحه ها(گهگاه تا يكسري هزار كاغذ) بحران هاي منحصربه‌فرد به خويش را داراست و نياز به اقدامات بيشتري در مقايسه با بهينه سازي وب سايت هاي ديگر ميباشد. در‌اين نوشته‌ي علمي قصد داريم صفر تا صد بهينه سازي وبسايت فروشگاهي را يادگرفتن دهيم. پس در صورتي يك تارنما فروشگاهي داريد و يا اين كه قصد ساخت سايت فروشگاهي را داريد، به هيچ وجه اين مقاله را از دست ندهيد. اين نوشته‌ي‌علمي از فراگيري بهينه سازي تيم اينترنت وان ميباشد كه اميد‌است‌ گزينه دقت شما قرار بگيرد.چرا بهينه سازي تارنما فروشگاهي اصلي ميباشد؟
اكثري از عموم هنگام نياز به جنس يا اين كه سرويس ها به سراغ موتورهاي جست و جو و به صورت خاص گوگل مي‌روند. آنها درپي توليد ها، نكات، مقايسه و بقيه داده ها ميباشند تا به آنها در تصميم گيري آگاهانه ياري نمايند.در حالتي‌كه تارنما شما در حاصل SERP (نتيجه ها گوگل) اكران داده نشود، بسياري از مشتريان خويش را از دست خواهيد اعطا كرد. طراحي وب فروشگاهي فارغ از بهينه سازي، همچون پاساژ زدن در كوير ميباشد!
seo تارنما فروشگاهي
با ياري بهينه سازي عموم ريلكس خيس مي‌توانند سرويس ها و محصول ها شما‌را پيدا نمايند و مي‌توانيد به اشخاص بيشتري سرويس ها و توليدها تارنما خويش را عرضه فرمائيد. بهينه سازي تارنما فروشگاهي اولي بازدارنده براي دستيابي به مشتريان بيشتر را برطرف مي نمايد.هم اكنون با دقت به اهميت بهينه سازي وبسايت فروشگاهي قصد داريم كليه نكات مايحتاج براي قرار گيري يك وبسايت فروشگاهي در بالا نتيجه ها گوگل را ذكر كنيم.تحقيق عبارات كليدي
seo تارنما فروشگاهي مانند مجموع وبسايت ها با تحقيق لغت ها كليدي آغاز ميشود. چهت نيل به مشتريان، شما ميبايست كلماتي را كه آنها براي يافتن توليدات و سرويس ها شما در گوگل سرچ مي نمايند را پيدا نمائيد. در فرايند تحقيق لغات كليدي از عبارات كليدي وقت گير( long tail keyword) غافل نشويد.براي يافتن لغت ها كليدي ميتوانيد از پيشنهادات گوگل به كارگيري فرمائيد. همينطور مي‌توانيد از محاسبه رقبا كلمه ها اساسي را پيدا نمائيد. نحوه كاربه اين سيرتكامل ميباشد كه تارنما يك سري حريف خويش را مشاهه نماييد و صفحه هاي مجموعه بندي و محصول ها آنها را چك فرماييد. URL، تيتر برگه و كلمه ها به شغل در متن اعتنا نماييد. چون لغات كليدي در اين جا ها مكان مي‌گيرند.
به علاوه شما مي‌توانيد با به كار گيري از ابزارهاي آنلاين كه بعضي از آنان مبلغي ميباشند، عبارات اصلي بيزنس خويش را بيابيد. اين ابزارها عبارتند از:
Google keyword plannerAhrefKwfinderLsigarph…
گام‌بعدي گزينش صفحه هاي براي هر كلمه و واژه كليدي ميباشد. درين مرحله بايد خيلي اعتنا نمائيد. لغات را صحيح در رمز مكان خويش قرار دهيد. واژه و كلمه مهم بيزنس خويش را در شيت اساسي و كلمه ها كلي خيس را در صفحه هاي category و لغت ها دقيق تر را در صفحه هاي كالا مقصود گذاري فرمائيد.
تحقيق كلمه ها كليدي
اعتنا فرمائيد كه هر چه كاغذ غرض گذاري گرديده به طور تخصصي روي واژه و كلمه اي باصرفه گرديده باشد، شانس جايگاه تصاحب كردن آن بيشتر ميباشد. از ساخت و ساز صفحه هاي گوناگون براي يك واژه كليدي پرهيز كنيد. آحاد قدرت خويش در يك كلمه و واژه خاص را روي يك شيت صرف فرمائيد و از ساخت صفحه ها با زمينه شبيه دوري كنيد. در غير اين شكل ممكن ميباشد گوگل در تشخيص محتواي اساسي در گير سردرگمي گردد و به نوعي صفحه هاي وبسايت شما با يك ديگر رقابت مي نمايند.پس براي هر واژه و كلمه كليدي مجموعه بندي يا اين كه برگه منحصربه‌فرد به خويش را داشته باشيد و آن را براي واژه مدنظر باصرفه فرمائيد.
براي مثال براي واژه و كلمه كابينت يك تيم بندي يا اين كه لندينگ و براي كلمه و واژه كابينت ممبران يك برگه مستقل تعريف و تمجيد خواهد شد. در اين‌حالت شانس جايگاه تصاحب كردن هر دو برگه در عبارات مد حيث ارتقا مي‌يابد.

بررسي سئو خارجي سايت

۱۴ بازديد

همان طور كه ميدانيد offpage دربرگيرنده تك تك مواقعي سئو در مشهد مي‌گردد كه در خارج از وبسايت براي بهبود حالت آن جاري ساختن مي‌گردد. لينكسازي فرنگي يا اين كه link building، قلب مهم offpage ميباشد. در بررسي seo وبسايت مي بايست مسلما به لينك و پيوند هاي فرنگي اعتنا ويژه اي خواهد شد.
۱- در گام اوليه با ابزارهايي مانند ahrefs پروفايل لينكسازي خويش را چك فرمائيد. اعتنا فرماييد كه لينك و پيوند هاي اسپم نداشته باشيد.
تحليل لينكسازي فرنگي
۲- لينك و پيوند‌هاي بازگشتي رقبا را نيز چك نماييد. با چك بك پيوند‌هاي تارنما‌هاي حريف، ميتوانيد اقتدار لينك و پيوند‌هاي خويش را نظارت فرمائيد. راجع‌به بك پيوند مي‌توانيد از نوشته‌علمي گونه هاي بك پيوند داده ها بيشتري بدست آوريد.
۳- حالت وبسايت را در شبكه هاي مردمي ارزيابي نماييد. شبكه‌هاي‌اجتماعي دور و اطراف نيكي براي به اشتراك گذاري محتوا مي‌باشند. در حالتي كه قصد داريد استراتژي سئوي آف پيج را به صدق دنبال نمائيد مي بايست فرصت بيشتري در شبكه هاي عمومي صرف نماييد.
آناليز وبسايت از نظز offpage مبحثي بزرگ ميباشد كه براي استحضار از آن خوب ميباشد نوشته‌ي‌علمي offpage seo تارنما چه است را بخوانيد.محاسبه وبسايت از نگاه تكنيكال يا اين كه چك seo تكنيال اينترنت‌وبسايت چه‌طور ميباشد؟
سئو وب سايت از لحاظ فني كه سبب تحليل عالي تارنما به وسيله خزنده هاي گوگل ميشود را بهينه سازي تكنيكال مي‌گويند. بهينه سازي تكنيكال مشمول مواقعي زيرا سرور ميزباني وب سايت، ايندكس تارنما و سرعت بار گذاري و لد شدن شيت آن ميباشد. در‌پي فرايند نظارت وبسايت از نگاه seo، به سراغ قسمت اساسي ديگري ميرويم و بهينه سازي وب سايت را از حيث فني آناليز مي كنيم.
در او‌لين مرحله از تحليل فني تارنما، چك موقعيت ايندكس وب سايت در موتورهاي كاوش ميباشد. براي اين فعاليت مي توانيد از سرچ كنسول ياري بگيريد. نوشته‌ي علمي يادگرفتن سرچ كنسول گوگل قادر است در اين مورد به شما ياري دهد.وجود SiteMap براي هر سايتي ضروري ميباشد. اين پوشه ساختار وبسايت شمارا مشخص و معلوم مي‌نمايد و به موتورهاي كاوش اذن مي دهد تا صفحه هاي تارنما شما‌را عالي بشناسند. مطمئن گرديد SiteMap را ظريف پباده سازي كرده‌ايد، مدام آن را آپ ديت نگه داريد و در كنسول گوگل نيز آن را تعريف‌و‌تمجيد نماييد. در صورتيكه وبسايت شما تارنما مپ ندارد مي‌توانيد از نوشته‌ي‌علمي راهنماي ساخت‌و‌ساز نقشه وبسايت را بخوانيد.سرعت تارنما را آناليز فرمائيد. سرعت بار گذاري وب سايت برهان بسيار مهمي‌ميباشد، به دليل آنكه بازديدكنندگان تمايلي ندارند براي لود وبسايت چشم به راه بمانند. در نظارت seo تكنيكال وبسايت ميتوانيد از ابزار page speed insight و lighthouse ياري بگيريد.توجه فرماييد نشاني وبسايت زير HTTPS بار گذاري گردد. ۷۰ درصد نتيجه ها گوگل مرتبط با وب سايت هايي مي شود كه ذيل https لود مي شوند. چنانچه تارنما شما اينك دارنده مدرك SSL است، چك نمائيد اشتباهات رايج و خطاهاي مرتبط با HTTPS بر روي وب سايت شما وجود نداشته باشد.

انواع تكنيك‌هاي سئو و توصيه‌هاي لازم

۱۲ بازديد

بد وجود ندارد كه بدانيد متخصصان، تكنيك‌هاي seo را در سه دسته سئو در مشهد متفاوت مجموعه‌بندي كرده‌اند. اين دسته‌ها عبارتند از: سئوي كلاه سپيد، سئوي كلاه سياه و سئوي كلاه خاكستري.سئوي كلاه سپيد: ما حقيقتاً خيلي خوبيم!
مراد از سئوي كلاه سپيد تكنيك‌هايي ميباشد كه بر طبق قانون ها رقم خورده به وسيله موتورهاي كاوش صورت گرفته و سبب ميگردند رتبۀ وبسايت به‌طور طبيعي در برگه حاصل گوگل ترفيع پيدا نمايد.
پروسه سئوي كلاه سپيد كه شايسته ترين و مطلوب‌ترين طرز seo ميباشد، يك شبه اعمال نميشود و نياز داراست كه زمان فرصت مشخصي پيوسته و دائما روي وبسايت خودكار نماييد، در قبال به اصطلاح يك قدمت راحتيد، گوگل به شما پشت گرمي مي‌نمايد و بدين راحتي منزلت شمارا به بقيه افراد نمي‌دهد.
حقيقت در شرايطي كه به مكان سئوي كلاه سپيد، سئوي اخلاقي را هم شنيديد تعجب نكنيد؛ از بس كه‌اين شيوه بر شالوده رفتار و صداقت و صحت ميباشد به آن سئوي اخلاقي هم ميگويند.سئوي كلاه سياه: ما تظاهر مي كنيم كه خيلي خوبيم!
در مقابل سئوي كلاه سپيد، سئوي كلاه سياه جاي دارد. يعني چه؟ يعني برعكس سئوي كلاه سپيد، در سئوي كلاه سياه سعي در فريب موتور كاوش، سوءاستفاده از ضعف‌ها و بدور زدن ضوابط آن ميباشد.
اين طرز seo برعكس طريق قبل خيلي زودتر سود ميدهد؛ ولي تاثير آن مستمر وجود ندارد و گوگل هم بي كار ننشسته كه فريبش بدهيد! گوگل هميشه در اكنون به روز و ارائه الگوريتم‌هاي تازه ميباشد و دير يا اين كه زود قادر است دست شما‌را بخواند.
پس شايد چندين روزي رده اوليه گوگل را كسب فرماييد، ولي ممكن ميباشد به به عبارتي زودي هم لو برويد و از صحنۀ اينترنت محو گرديد.

چگونه با استفاده از ابزار google keyword مي‌توان كلمات كليدي را پيدا كرد؟

۱۲ بازديد

استعمال از كلمه ها كليدي در انتخاب استراتژي seo و بازاريابي محتوا بسيار سئو در مشهد تاثيرگذار ميباشد. لغات كليدي كلماتي مي‌باشند كه يوزرها در وب به جست‌وجو مي پردازند. بيشترين وسعت اين جست‌وجوها وابسته به موتور جست‌وجو گوگل مي باشد. براي يافت كردن و به كارگيري از كلمه ها كليدي در محتو مي بايست از ابزارهاي قدرتمندي كه دراين مورد وجود دارا هستند، به كارگيري كنيم. گوگل كيورد پلنر يكي شايسته ترين ابزارها دراين مورد ميباشد. حالا در‌اين نوشته‌علمي قصد داريم به يادگرفتن Google Keyword Planner بپردازيم.Google Keyword Planner چه مي باشد؟
يك كدام از ابزارهاي توانا گوگل كه در كشف كردن عبارات كليدي تاثير گذار ميباشد، گوگل كيورد پلنر ميباشد كه مي‌قدرت به طور مجاني از بيشتر نصيب‌هاي آن بهره برد. گوگل كيورد پلنر درواقع بخشي از پلتفرم تبليغاتي Google Ads ميباشد. با به كار گيري از اين ابزار شما مي توانيد به كاوش و چك لغت ها يا اين كه كلمه ها كليدي حوزه كاريتان، و همينطور اينترنت‌وبسايت‌هاي حريف بپردازيد.مزاياي Google Keyword Planner
ارائه پيشنهادها و ايده‌هايي براي لغات كليدي نو مربوط به محصول ها و سرويس ها اينترنت‌سايتتانقابليت و امكان چك لغت ها كليدي وبسايت‌هاي حريفقابليت و امكان ارزيابي عبارات كليدي بر طبق وسعت كاوش در يك زمان و معيارهاي ديگرامكان ايفا تنظيماتي بر طبق مخاطبان غرض براي تاريخ، لهجه و وضعيت مكانيامكان جاري ساختن فيلترهايي بر روي لغات كليدي، معدل جستجوي ماهانه، واحد سنجش هزينه و …قابليت تيم‌بندي كلمه ها كليدي منتخب و دريافت كردن خروجي در پوسته اپليكيشن Excel
يادگرفتن تصويب وب سايت در Google Keyword Planner و شيوه دسترسي به آن
در آغاز به تارنما گوگل ادوز به نشاني Ads.google برويد و بر روي دكمه Start Now كليك نماييد. اعتنا داشته باشيد كه‌اين ابزار غربال ميباشد و براي به كار گيري از آن بايستي از IP بيرون از كشور‌ايران استعمال نماييد.
با كليك بر روي دكمه Start Now ورقه ورود به حساب براي شما اكران داده مي‌گردد. با وارد كردن حساب گوگل خويش ميتوانيد وارد ورقه‌اي گرديد كه كمپين خويش را درين ابزار بسازيد.فراگيري google keyword

بهترين و مهم ترين ابزارهاي سئو سايت

۱۴ بازديد

براي مثال، مي اقتدار خلق و خوي بازديد كنندگاني كه به سيستم سئو در مشهد وارد (login) گرديده اند را با آنهايي كه وارد نشده اند مقايسه كرد، يوزرها را بر پايه ي تاريخچه كليك هايشان گروه بندي كرد و يا اين كه از جاوا اسكريپت هاي سفارشي براي طبقه بندي يوزرها به هر صورت دلخواه استفاده كرد.
چه كاربردي در seo داراست: اين ابزار قابليت و امكان اجرا آزمايش هاي A/B فارغ از نياز به قابل انعطاف افزارهاي لوكس ديگر را دارااست و همينطور كليك هاي يوزرها را عميق خيس نظارت مي نمايد (چيزي كه EyeQuant فاقد آن ميباشد). علاوه بر اين confetti map به شما اذن مي‌دهد تا كليك ها را مبتني بر اينكه از كجا به وبسايت شما ارجاع گرديده اند، نوع دستگاه گزينه به كارگيري مخاطب، ساعت، روزهاي هفته، لغت ها كليدي، موتور كاوش و متغيرهاي دلخواه و سفارشي خويش مجموعه بندي فرماييد.
4 ابزار CRO جهت بهبود بهينه سازيابزار CRO جهت بهبود seo – ابزار Optimizely
تجهيزات: ابزار سئو نرخ تبديل وب سايت Optimizely يكي قدرتمندترين پلتفرم ها براي اجراي آزمايش هاي A/B، يك‌سري متغيره و و يك‌سري شيت اي (multipage) ميباشد. در شرايطي كه اشتراك Optimizely را خريداري كرده باشيد مشخص ميگردد كه احتمالا مهارت جامعي در قضيه CRO داريد. اين ابزار براي پباده سازي تست ها و آزمايش هاي سفارشي فارغ از نياز به كدنويسي قابل به كار گيري ميباشد (اما قابليت و امكان كدنويسي هم وجود داراست) و در دست گرفتن بدون نقص بر اختصاص ترافيك، گروه بندي هاي سفارشي و مخاطبين و … را در اختيارتان قرار ميدهد.
فرصت لازم براي گردآوري اطلاعات: متغير
چه كاربردي در seo داراست: برگه اينترنت خويش را نظارت نماييد و مشاهده كنيد آيا در آن اجزايي وجود دارا‌هستند كه براي آزمايش A/B مطلوب باشند؟ با ابزار سئو نرخ تبديل Optimizely مي‌توانيد به طور همزمان دو ورژن از يك محتواي شبيه را سواي نگراني از جريمه (dinged) شدن به خيال و خاطر نهفته سازي (cloaking)، آزمايش فرماييد. اين ابزار امتحان هاي خويش را تا هنگامي ادامه مي‌دهد كه از نگاه آماري به حاصل مضمون‌ دار رسد، بدين ترتيب مدام مي‌توانيد مطمئن باشيد كه بهبود نتيجه ها ناشي از تغييرات شما بوده ميباشد و خير به جهت نوسانات معمولي نرخ تبديل.

سئو كردن مقاله چيست؟

۱۷ بازديد

نوشته‌ي‌علمي خويش را بنويسيد
مطمئن گرديد كه نوشته‌ي علمي سئو در مشهد شما از لحاظ امر گويش درست ميباشد و هيچ اشتباهي در املايي ندارد.به نوشته‌علمي خويش عنوان مطلوب دهيدمقاله ها خويش را در گزاره هاي كوتاه بنويسيد ولي به اندازه!از مهم‌ترين لغات كليدي و لغت ها كليدي در اولِ نوشته‌ي‌علمي به كار گيري فرماييد ، ترجيحاً در گزاره اوليه و در گزاره اوليه.


از كلمه ها كليدي يا اين كه كلمات كليدي استعمال نكنيد. با ريتم طبيعي تلاوت نوشته‌ي علمي ، آنان را در زمان متن طبيعتا تقسيم فرماييد. تراكم كلمه و واژه كليدي پيشنهادي ۱-۳٪ ميباشد.


براي ارائه مطالب خويش جمله هارا كوتاه خيس فرمائيد و براي جذب عالي يوزرها از فولدر هاي رسانه اي به كار گيري فرمائيد.


براي بهينه سازي كردن نوشته‌ي علمي در محتواي آن ، لغات كليدي و اصطلاحات كليدي را با حروف پر رنگ يا اين كه ايتاليك قرار دهيد


در صورتيكه تعداد متعددي از عبارات كليدي در محتوا جانور باشد ، موتور جستجوي Google فرض مي نمايد كه شما در هم اكنون فريب دادن آن مي‌باشيد. پس خطا اشخاص مبتدي را جاري ساختن ندهيد و آن لغت ها كليدي را در هر ۱۵۰-۲۰۰ واژه و كلمه تكرار نماييد.


در شرايطي‌كه تيتر نوشته‌ي علمي دربرگيرنده لغت ها يا اين كه لغات كليدي ميباشد ، پاراگراف نخستين نوشته‌ي‌علمي نيز بايستي دارنده كلمه و واژه كليدي باشد ، كارايي نماييد نوشته‌ي‌علمي را از روش يك سؤال آغاز فرمائيد. همان طور كه واژه و كلمه كليدي تا قبل از اينً در پاراگراف درج شد‌ه‌است ، صرفا كاري كه بايستي ايفا دهيد اين ميباشد كه آن نوشته را به طور سوالي مطرح كنيد، اين طريق براي seo كردن نوشته ي علمي طريق خير و خوبي ميباشد و با الگوريتم هاي گوگل سازش دارااست.

مراحل سئو وب سايت

۱۶ بازديد

تكنيك هاي متعددي براي به، فيض ي مناسب رساندن يك سايت سئو در مشهد وجود داراست.برخي از اين تكنيك ها مي‌توانند
با طريق هاي خطا و غير اخلاقي لينك خورده باشند.چنين طريق ها را در اصل نحوه هاي كلاه سياه مي نامند
و تارنما هايي كه از اين طرز ها به كار گيري مي نمايند ممكن ميباشد كه فيض ي نيكي بگيرند البته فعلا خواهد بود
و پس از درك كردن ربات هاي موتور هاي كاوش، آن‌ها جريمه خواهند شد!بهينه سازي به نوعي هنر هدايت ترافيك
در سمت وبسايت متبوع است اين شغل مستلزم متخصصي حرفه اي است چون تغييرات ظاهري وبسايت نيز
از اهميت فراواني شامل است.پيرو ي نوشته‌علمي در رابطه تكنيك هاي seo حرف خوا‌هيم كرد.1.سئوي تكنيكال(Technical سئو)
مواقعي از قبيل:
seo وبسايت كد هاي وبسايتسرعت سايتنوع پباده سازي و ريسپانسيو بودن وب سايت در‌اين تيم قرار مي‌گيرند.
مهندسين ما در سه سوت اينترنت توانا به سئو وبسايت براي سئوي تكنيكال به طور ماهر ميباشد.
ارتقاء بازديد وب سايت2. سئوي باطن ورقه( On Page سئو)
سرويس ها On Page SEOبر روي محتواهاي داخلي وب سايت و لينك و پيوند ها تمركز داراست.همان هر چيزي كه شما
در وبسايت خويش لود مي‌كنيد يااينكه هر تغييري در درون تارنما اجرا مي دهيد مي‌تواند بر روي
بهينه سازي تارنما شما مفيد باشد. در واقع بهينه سازي داخل برگه ميتواند مبنا فعاليت شما در‌اين زمنيه باشد.
به همين استدلال خيلي اصلي ميباشد كه‌اين مرحله را پيش از بهينه سازي برون برگه و به شايسته ترين نحو ممكن جاري ساختن دهيد.

بررسي و آناليز رقبا

۱۱ بازديد

تحت عنوان يك بهينه سازي عمل بايستي رقباي خويش را بشناسيد سئو در مشهد و شغل هاي آن‌ها را آناليز نمائيد و خاطر بگيريد كه بخشي از بهينه سازي رصد رقبا و نظارت آنهاست. چك رقبا به‌اين معنا وجود ندارد كه صرفا بك لينك و پيوند هاي آن‌ها‌را آناليز فرمائيد. بلكه چك و تحليل رقبا بسيار بغرنج و كلان خيس ميباشد. وقتي كه به شما گفته مي‌شود مي بايست رقباي مهم خويش را چك نمائيد، بايستي بدانيد رقباي شما در چه عبارات كليدي بالا مي باشند؟ چرا در نتيجه ها كاوش بالا مي باشند؟ و شما چه شغل هاي مي بايست ايفا بدهيد تا بتوانيد به مقام آن‌ها برسيد.
براي اينكه بدانيد آن‌ها از چه عبارات كليدي به كارگيري كرده اند ميتوانيد از google keyword planner استعمال نمائيد. حالا كه توانسته ايد لغت ها كليدي را پيدا فرمائيد، بايستي لغات كليدي كه سرچ بالاي دارا‌هستند را شناسايي نمائيد. درحال حاضر كه لغات كليدي اصلي را پيدا كرديد بايستي آن‌ها‌را در موتورهاي كاوش سرچ نمائيد و رده رقباي خويش را پيدا فرمائيد.
قدم‌بعدي جستن اقتدار وب سايت آن‌ها ميباشد. براي اين عمل مي‌توانيد از ابزاري كه وبسايت moz در اختيارتان قرار مي‌دهد به كار گيري نماييد. با به كارگيري از اين ابزار مي‌توانيد آتوريتي دامين و پيج وب سايت رقبا را محاسبه فرماييد. درحال حاضر مي بايست بك لينك و پيوند ها و محتواي صفحه ها وبسايت متبوع را ارزيابي فرماييد. الان ميتوانيد متوجه گرديد كه چرا آتوريتي دامين يا اين كه پيج تارنما رقيبتان بالا ميباشد.
يكي از ديگر از مزاياي چك رقبا اين ميباشد كه شما ميتوانيد نقاط قوت و ضعف رقيبتان را پيدا نمائيد. با اين شغل مي‌توانيد در بخش هاي كه رقيبتان ضعيف كار نموده است شما كوشش بهتري علامت بدهيد و چنين منزلت خويش در نتيجه ها كاوش را بالا ببريد.5. دارا بودن تاكتيك هاي بهينه سازي
درصورتي كه شما تاكتيك قابل قبولي در بهينه سازي نداشته باشيد مطلقاً باخت خواهيد خورد. براي اينكه يك seo فعاليت حرفه‌اي گرديد مي بايست به طبعً دارنده يك تاكتيك بهتر باشيد. يكي‌از شايسته ترين تاكتيك ها در seo تعيين هوشمندانه واژه كليدي ميباشد. شما با بهينه سازي ميتوانيد مخاطبان هدفمند بيشتري جذب فرماييد.
براي اين كه بتوانيد ترافيك بيشتري را به سمت وب سايت خويش جذب نماييد مي بايست بر روي مقالاتي با موضوعات گوناگون و عنوان ها ديدني وقت بيشتري بگذاريد. پيرو اين نباشيد كه رقباي خويش در هر كلمه و واژه كليدي بگيريد. اين شغل ميتواند وقتتان را هدر بدهد. شما مدام بايستي كلمه و واژه كليدي را هوشمندانه گزينش نماييد تا بتوانيد بهره بيشتري بدست بياوريد.تواناي هاي يك سئوكار:
ميتوانيد در يك كمپاني تحت عنوان مسئول بهينه سازي درگير به عمل گرديد.مي‌توانيد با بهره‌برداري يك وبسايت خدماتي و يا اين كه فروشگاهي به كسب در آمد سرگرم گرديد.همينطور ميتوانيد تحت عنوان يك مشاور در موضوع seo به شركتهاي مشورت بدهيد.ميتوانيد تحت عنوان يك بهينه سازي عمل حرفه‌اي سايت هاي كه در گير خلل در مسئله بهينه سازي گرديده اند را چك نمائيد و خلل آنان‌را برطرف فرماييد.

همه چيز درباره سئو

۱۶ بازديد


گوگل توانست به امداد پباده سازي بي آلايش سئو در مشهد و هوش تصنعي و مصنوعي خويش ميان يوزرها وب، دوست داران متعددي را به خويش جذب نمايد. مهمترين غرض گوگل، كشف كردن نتيجه ها متبوع يوزرها في مابين صفحه ها اينترنت ميباشد. براين اساس گوگل براي مراقبت محبوبيت خويش و بهبود تجربه كاربري مدام در كوشش بوده ميباشد كه شايسته ترين حاصل را در دست يوزرها قرار دهد. بر اين شالوده، گوگل مدام در درحال حاضر ارائه معيارهايي تازه و هوشمند براي جايگاه بندي وبسايت‌هاي متعدد ميباشد. اين معيارها و اصول در پوسته الگوريتم‌هاي گوناگون ارائه مي گردند. چون با ارتقا تعداد تارنما‌ها و محتواي آن‌ها، تعيين شايسته ترين و داراي ربط‌ترين نتيجه ها شغل سادگي نخواهد بود.
در پيشين كه تعداد وب سايت‌ها كمتر بود، موتورهاي كاوش با معيارهايي مانند سرعت بار گذاري، تيتر‌هاي مطلوب و محتواي استاندارد و... آن‌ها‌را از نگاه بهينه سازي مرتبه بندي مي‌كردند. ولي به‌تدريج آحاد اين فاكتورها به طور پيش فرض دربين وب سايت‌ها رعايت شد و گوگل نياز به فاكتورهايي نو براي نظارت آن ها داشت. بدين ترتيب مدام الگوريتم‌ها و معيارهايي نو براي seo وب سايت‌ها در حيث مي گيرد. ولي فاكتورهاي نو، معيارهاي قبل را كه گوگل در لحاظ گرفته ميباشد ابدا نقض نميكنند، بلكه آنها به طور پيش نياز و پيش فرض در حيث گرفته ميشوند.
به اين ترتيب امروزه آشنايي الگوريتم‌ها و معيارهاي seo براي هر هر كس يك سايت دارااست و يا اين كه مي خواهد تحت عنوان سئوكار سرگرم به شغل گردد، يك ضرورت خواهد بود. الگوريتم‌هاي ارائه گرديده به وسيله گوگل عبارتند از :
الگوريتم گوگل پانداالگوريتم گوگل پنگوئنالگوريتم مرغ مگس خوارالگوريتم گورخرالگوريتم كبوترالگوريتم  Page Layoutالگوريتم رنك برين (Rank Brain)الگوريتم PayDay Loanالگوريتم Page Authorityالگوريتم كافئين (Caffeine)الگوريتم mobilegeddonهر مورد از اين الگوريتم‌ها دستورالعملي را ارائه مي دهند. سئوكاران و مديران وب سايت‌ها مي بايست از اين اصول تقليد نمايند تا بتوانند منزلت وبسايت‌هاي خويش را در حاصل جستجوگرها بهبود بخشند. امروزه تعداد پارامترهاي رقم خورده از طرف موتورهاي كاوش بطور بدون نقص به يوزرها معرفي نشده ميباشد. در راستاي اين زمينه سال ۲۰۰۷ ميلادي، مجله نيويورك تايمز خبر اعطا كرد كه موتورهاي كاوش براي سكو‌ بندي تارنما‌ ها، بيش تر از ۲۰۰ فاكتور گوناگون را آيتم آناليز قرار مي دهند. طيف اكثري از اين پارامتر براي يوزرها و مديران وب سايت‌ها نامشخص ميباشد. اصول seo همچنان در حالا تكامل ميباشد و موتورهاي كاوش هنوز هم در ادامه افزودن پارامترها و الگوريتم‌‌هاي تازه در سال 2019 ميباشند.
موتورهاي كاوش چه طور عمل مي‌نمايند؟موتورهاي كاوش براي آناليز محتواي اينترنت و خدمت دهي مطلوب به يوزرها خويش سه وظيفه اساسي دارا‌هستند كه عبارتند از :
Crawling  – خزش در محتواي وب سايت هاگوگل مانند يك مخاطب وارد وب سايت شما ميشود و با ارشاد فولدر robots.txt وب سايت شما‌را خزش ميكند و داده ها را فراهم ايندكس شدن مي‌نمايد.Indexing – تهيه و تنظيم يك ورژن و آناليز محتواي آندر‌اين مرحله گوگل داده ها خزش گرديده را در ديتابيس خويش تصويب كرده و آيتم بررسي محاسبه قرار مي دهد.

چرا بايد سايت را سئو كنيم ؟

۱۳ بازديد

بهينه سازي در كسب و شغل هاي اينترنتي نقش بسيار مهمي سئو در مشهد دارااست. در پي به طور بدون نقص به شما فراگيري داده ايم كه چرا بايستي وب سايت خويش را seo فرمائيد.
1-با به كار گيري از بهينه سازي و seo تارنما مي توانيد يوزرها متعددي را جذب كسب و كارتان نمائيد و با بازاريابي اينترنتي بر روي آنان مي‌توانيد آنها‌را به مشتري تبديل فرماييد.
2- شايسته ترين طرز براي جذب يوزرها غرض بهينه سازي وب سايت ميباشد. يوزرها مقصود كساني مي‌باشند كه حاضرند بابت محصول ها و سرويس ها تان به شما پول بدهند. در‌صورتي‌كه اصولي سايتتان را seo نماييد مي‌توانيد به طور نامحدود يوزرها مقصود متعددي را جذب كسب و كارتان فرمائيد.
3- seo تماما مجاني ميباشد. در حالتي‌كه شما اصول seo را بدون نقص خاطر بگيريد مي توانيد به طور تماما بدون پول وبسايت تان را seo فرمائيد.
4- با استعمال از بهينه سازي و seo وبسايت ديگر نيازي به مخارج مازاد مثل هزينه تبليغات نداريد و در مخارج شما صرفه جويي مي گردد.
5- هنگامي وب سايت تان را بهينه سازي ميكنيد و در عبارات كليدي مدنظرتان به نتيجه ها و سكو هاي نخستين مي رسيد درآمدتان ارتقا پيدا ميكند. يعني seo با درآمد سايتتان يك ارتباط بي واسطه داراست و زماني در لغات كليدي مدنظرتان به درجه هاي اوليه مي رسيد با اعتنا به اينكه اشخاص متعددي وارد وبسايت تان مي‌شوند از شما خريد مي نمايند.نقش seo در وب سايت چه مي‌باشد؟
نقش seo در وبسايت چه است؟
نقش بهينه سازي در تارنما بدين شكل ميباشد كه زماني وب سايت تان را سئو مي‌كنيد و در عبارات كليدي و يا اين كه عبارت هايي كه مخاطبان و يوزرها در گوگل كاوش مي نمايند به نتيجه ها نخستين گوگل مي رسيد.
از جمله زماني سايتتان را روي واژه و كلمه كليدي ” تجارت اينترنتي ” سئو و بهينه سازي مي‌كنيد سبب مي‌گردد كه به گذر زمان وقت گير روي اين واژه درجه بگيريد. زماني روي اين واژه و كلمه به نتيجه ها اوليه گوگل رسيديد هنگامي كسي واژه تجارت اينترنتي را كاوش مي نمايد، زماني سايتتان در نتيجه ها نخستين گوگل چشم خواهد شد سبب ساز ميشود كه عده اي كه‌اين واژه و كلمه را كاوش مي نمايند وارد تارنما تان شوند.
در صورتيكه بتوانيد محتواي بدون نقص و جامع در چنگ اين اشخاص قرار دهيد و اشتباهات و نيازشان را برطرف فرمائيد مطلقاً به شما متكي بودن خواهند كرد و اين سبب ميگردد هنگامي نيازشون برطرف گردد و به شما اتكا نمايند و از توليدات و سرويس ها تان استعمال نمايند و اين يك اعجاز در كسب و شغل هاي اينترنتي ميباشد.