آرشیو آبان ماه 1400

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

همه نكات سئو

۸ بازديد


ساخت و ساز پيوند از دوست داستني‌ترين و سئو در مشهد موثرترين تكنيك‌هاي offpage ميباشد. درين طرز با ساخت‌و‌ساز پيوند‌هايي به اينترنت‌وبسايت خاص، كارايي مي‌گردد تا بازديدكنندگان براي مراجعه به اينترنت‌وبسايت اقنا شوند. ورود هر بازديدكننده از روش اين لينك و پيوند‌ها در حكم رأي‌هاي مثبتي ميباشد كه به آن اينترنت‌وبسايت داده ميگردد. اين رأي‌ها به ارتقاي مرتبه اينترنت‌تارنما امداد مي‌نمايند تا بتواند از رقباي خويش به دور گرديده و جايگاه بالاتري را كسب نمايد. براي مثال، در صورتيكه كسي اين نوشته‌ي علمي را دوست داشته باشد و آن را از تارنما يا اين كه وب لاگ خويش ارجاع دهد، اين مانند اين ميباشد كه به موتورهاي كاوش بگوييد كه‌اين كاغذ داده ها خير و خوبي دارااست.
پيوند بهتر در سئوي خارجي كدام ميباشد؟در حالتي كه از گوگل پرسيده خواهد شد كه پيوند بهتر چه خصوصيت‌هايي داراست، اينگونه جواب خواهد اعطا كرد: «پيوند‌هايي كه به اينترنت‌تارنما شما ارجاع ميدهند مي بايست پيوند‌هاي طبيعي باشند». پيوند‌هاي طبيعي دقيقاً به عبارتي چيزي ميباشند كه از نامشان مشخص و معلوم ميباشد. مالك اينترنت‌تارنما يا اين كه يك وب لاگ‌نويس، يك محتواي بهينه سازي گرديده را مي‌پسندد و به صورت ارادي و طبيعي پيوندي را به بلاگ خويش اضافه مي‌نمايد.
به عبارت ديگر ديگر اصلي وجود ندارد كه چه تعداد لينك و پيوند به اينترنت‌تارنما شما ارجاع ميدهند، بلكه اصلي‌خيس اين ميباشد كه‌اين پيوندها از كجا ميايند. بدين ترتيب پيوند بهتر، لينكي ميباشد كه از يك منبع حقيقي به اينترنت‌تارنما ارجاع داده گرديده باشد. شايسته ترين شيوه براي جلب پيوند عالي، ساخت‌و‌ساز محتواي كيفيت خوب و نشر محتواي seo گرديده ميباشد كه آيتم پسند و به كارگيري اشخاص ديگر قرار بگيرد و به آن ارجاع دهند.
پيوند بيلدينگ به معناي ساخت‌و‌ساز لينك و پيوند و به عبارت ديگر بك‌لينك و پيوند از وب سايت‌هاي ديگر به تارنما متبوع ميباشد. بك‌لينك و پيوند كه به اختصار پيوند خوانده مي گردد، ابزاري ميباشد كه به مخاطب اذن ميدهد تا ميان صفحه ها متفاوت جنبش نمايند و به داده ها متبوع خويش، دسترسي پيدا نمايد.
موتورهاي كاوش نيز از لينك و پيوند‌ها براي پايش صفحه هاي اينترنت و جستجو در آن‌ها منفعت ميبرند. موتورهاي كاوش با الگوريتم‌هاي عنكبوتي خويش، پيوند‌ها را تشخيص ميدهند. آنان از روش لينك و پيوند‌ها، در ميان صفحه ها متفاوت تارنما و بعد از آن في مابين وب سايت‌هاي گوناگون به تكان در مي آيند.

راه هاي افزايش ترافيك و سئو سايت

۷ بازديد


توان hashtag#
چهره بوك و گوگل پلاس براي رئيس محتواي سئو در مشهد خويش از يك hashtag# خاص مرتبط با خويش به كار گيري مي نمايند. البته در گوگل پلاس رئيس محتوا  بر پايه ي محاسبه معنايي (semantic analysis) ميان موضوعات گوناگون اجرا مي‌گردد. از جمله هنگامي واژه و كلمه linkbuilding# در گوگل پلاس كاوش خواهد شد نتيجه ها تحت اكران داده گردد:


7- مشاهده پيوند هاي پيگيري
اينك در صورتي در گوگل پلاس يك پست خوانده خواهد شد اما بوسيله فرد بازديد كننده به اشتراك گذارده نشود، در مشاهده لينك و پيوند هاي پيگيري آن پست بصورت همگاني (public) تهيه گردد.
8- اهرم نظرها در گوگل پلاس
اينجانب اظهار حيث كردن در سيستم لحاظ دهي گوگل پلاس را خيلي دوست دارم. لحاظ دادن در گوگل پلاس همچون يك اهرم بسيار كار كشته ميباشد كه سبب گرديده در خيلي از مورد ها  فرد بازديد كننده بعداز قرائت پست آن را به اشتراك بگذارد و پيگيري كنندگان آن پست نيز بيشتر شوند.


9- پست هاي تبليغاتي
گوگل پلاس از پست هاي برنده در تبليغات خويش به كار گيري مي نمايد. با توليد پست هاي مالامال تماشاچي و اشتراك گذاري آنان بوسيله بازديدكنندگان يك تعامل دوطرفه با گوگل پلاس ساخت‌و‌ساز گرديده و گوگل پلاس از اين پست ها در تبليغات خويش به كارگيري خواهد كرد.


10- پست هاي تعاملي
پست هاي تعاملي در گوگل پلاس به شما اين اذن را مي‌دهند كه همگي مطالب پست اعم از تصاوير و فايلها  را جهت اشتراك گذاري به طور كامل سفارشي (customize) كنيد.


جهت داده ها بيشتر در رابطه پست هاي تعاملي ميتوانيد به پست درج شده بوسيله Mike Arnesen در  getting started with Interactive posts  رجوع‌نماييد.
گوگل پلاس صرفا يك رسانه اجتماعي مثل رخ بوك و توييتر وجود ندارد چون دارنده پايين ساختي ميباشد كه قادر است با ابزارها و اينترنت خدمت هاي متفاوت رابطه برقرار نمايد. اين بدان معناست كه صحت دارد كه صورت بوك و توييتر مي‌توانند ترافيك را به وبسايت شما منتقل نمايند اما تاثير گذاري گوگل پلاس با اعتنا به مفاد نام برده در جابجايي ترافيك به وبسايت شما خيلي بيشتر ميباشد.

افراد تازه كار و نكاتي كه در سئو بايد رعايت كنند

۷ بازديد


2 - به UI و UX تارنما اهميت بديد
فرض كنيم تارنما شما محتواي بي نياز و خير و خوبي داره سئو در مشهد البته رابط كاربري اون افتضاحه و حتي فونت صحيح و حسابي نداره! مثال‌هاي متعددي در سطح اينترنت موجوده! در‌اين حالت هم قيمت محتواي شما زير مي‌حافظه، چراكه استفاده كننده دليلي براي حضور در تارنما شما نداره، بي صبر ميشه و به همين راحتي از تارنما شما ميره خارج! اين گزينه حقيقتاً منجر تعجب منه كه بعضا اشخاص با وجود متحمل شدن هزينه زياد براي محتوا، اهميتي ظاهرا عمل و تجربه استفاده كننده، نمي‌دن!


3 - پلاگين‌هاي بهينه سازي مثل Yoast صرفا يك راهنما و امداد‌كننده مي‌باشد
برخي اين غلط رو ميكنن كه با استعمال از Yoast يا اين كه پلاگين‌هاي واژه كليدي، تمامي چيز حل ميشه و سئوي وبسايت بهبود پيدا مي‌كنه! (حقيقتاً اينگونه كساني وجود دارن) اين پلاگين‎ها تنها سبب ساز ميشن شغل شما شل بشه ولي چگالي لغات كليدي اون قدري كه فكر‌مي‌كنيد‌ اصلي وجود ندارد. اينجانب مطالبي نوشتم و فارغ از واژه كليدي اون رو منتشر كردم (اما مورد ها ديگر seo مدام مي بايست رعايت بشن) و ديديم كه اون مقاله، جزو رنك هاي اوليه گوگل شد. (ولي ترازو رقابتي بودن واژه و كلمه هم تاثيرگذاره). پس خيلي دل خودتون رو با اين مسائل خوش نكنين و به تفكر تنظيم مطلبي باشين كه حقيقتاً بدرد استفاده كننده غرض بخوره. همون طور كه گفتم، گوگل داره تيزهوش خيس ميشه، بدون‌شك دركش از گويش هاي متفاوت براي مثال فارسي هم فراتر ميره، پس محتواي يونيك و درعين حالا كيفيت خوب رو ميتونه بشناسه.


4 - بك لينك و پيوند بسيار با اهميته
فراهم كردن بك پيوند با كيفيت فعاليت سادگي وجود ندارد ولي در صورتيكه كه‌اين شغل رو جاري ساختن بديد، شاهد سود‌هاي بسيار مثبتي خواهيد بود. مراد ما از بك پيوند كيفيت بالا، بك لينكي ميباشد كه از دامنه‌اي داراي اعتبار با دامين آتوريتي بالا و به شكل فالو (Follow) گرفته بشه. با اين هم اكنون، دريافت كردن بك لينك و پيوند نوفالو از تارنما‌هايي كه دامين آتوريتي بسيار بالا دارن، سفارش ميشه. دقت نماييد كه انكر تكست لينك و پيوند‌هاي شما متعدد باشن تا سود بهتري بگيريد. در تعداد بالا و مجال نادر پيوند سازي نكنيد، مطمئن باشيد عمل اشتباهي ميباشد! سفارش مخلوق اين ميباشد كه هيچ گاه سراغ پكيج هاي يك‌سري هزارتايي يا اين كه ارزون بك لينك و پيوند نريد، در غايت گوگل متوجه گردد و به ريسك اون نمي‌ارزه.

موتورهاي جستجو

۷ بازديد

معمولاً با شنيدن اصطلاح موتور كاوش يا اين كه Search Engine به حافظه سئو در مشهد گوگل و ياهو مي افتيم.

ولي اين غلط وجود ندارد. گوگل و ياهو، دو مثال از موتورهاي جستجو گر اينترنت مي باشند و مثلا داراي شهرت‌ترين موتورهاي كاوش محسوب ميشوند.

ولي موتور كاوش (SE) قرار وجود ندارد الزاماً در اينترنت كاوش نمايد.

تعريف و تمجيد موتور كاوش (روي هم رفته‌خيس) قادر است به طور پايين باشد:

موتورهاي جستجو گر تيم‌اي از قابل انعطاف افزارها و دشوار افزارها مي‌باشند كه ميتوانند در يك فضاي مشخص و معلوم در بين وسعت وسيع‌اي از اطلاعات، داده ها يا اين كه داده‌هاي مد لحاظ يوزرها يا اين كه قابل انعطاف افزارها را كاوش نمايند.

اين كاوش ميتواند روي هارد ديسك كامپيوتر شما، روي خاطر‌ي تلفن همراه شما، در يك مقر داده يا اين كه در فضاي اينترنت صورت پذيرد.

در‌حالتي كه موتور كاوش در فضاي اينترنت درپي داده ها بگردد، به آن موتور جستجو گر اينترنت گفته ميگردد.

تعريف‌و‌تمجيد موتور كاوش چه است

در دنياي تكنولوژي، به هر سيستمي كه ميان وسعت متعددي از داده ها، داده‌هاي مشخصي را كاوش نمايد، موتور كاوش گفته مي شود.

ولي آنچه امروزه معمولاً به اسم موتور كاوش مي‌شنويم، خلاصه‌ گرديده‌ي عبارت موتور جستجوي اينترنت يا اين كه Web Search Engine ميباشد كه به جهت فراگير شدن آن، به صورت كوتاه گرديده‌ي موتور كاوش آيتم استعمال قرار ميگيرد.

با توسعه دنياي اينترنت و ارتقا غيرقابل تصور ايجاد محتوا، اهميت موتورهاي كاوش بيشتر از قبلي شد و ميبينيم كه امروز، موتور جستجوي گوگل تحت عنوان برگزيدگان موتور جستجوي فعلي در دنيا، يكي اصلي ترين ارگان هاي اقتصادي جهان محسوب ميشود.

در صورتيكه كه علاقمند به مطالعه‌ي تاريخچه اول موتورهاي كاوش در وب باشيد، زونن رايش در يكي‌از كلاسيك‌ترين نوشته‌علمي‌هايي كه منبع استناد بخش اعظمي از وب سايت‌هاي ديگر هم ميباشد، اين تاريخچه را با تمركز و جزئيات ذكر نموده است.

ولي شايد مهم ترين نكته در ارتباط موتورهاي كاوش اين باشد كه گوگل، كه امروز حاكميت اين صنعت را در چنگ دارااست، در مقايسه با كمپاني‌هاي ديگري مانند ياهو و آلتاويستا، يك كمپاني تازه به حساب ميآيد و ديرتر از ساير وارد بازار گرديده است.

اين موضوع، معمولاً تحت عنوان يكي‌از مثالهاي كلاسيك در استراتژي مطرح ميگردد كه انتها بودن يا اين كه ديرتر وارد يك بازار شدن، مدام خلل وجود ندارد و مي تواند مزيت هم محسوب گردد.

در شرايطي‌كه كه علاقمند به فهميدن سهم بازار هر مورد از موتورهاي جستجوي وب باشيد، شايد نمودار پايين (از www.netmarketshare.com) كه سهم بازار مرتبط با شروع سال ۲۰۱۶ را آرم مي دهد، براي شما موثر باشد:

مواردي كه مدير سايت در مورد سئو بايد بداند

۷ بازديد

3. نفوذ در موتورهاي كاوش

حوصله نمائيد. شما قرار وجود ندارد گوگل را هك فرمائيد. گوگل خدمت هاي ديگري سئو در مشهد نظير گوگل ادز، گوگل بيزينس و گوگل آناليتيكس هم داراست اما الگوريتم هاي حاصل گوگل از اين خدمات تاثير نمي گيرد. فقط چيزي كه سبب ميشود نفوذ شما در موتورهاي كاوش بيشتر گردد اين ميباشد كه بتوانيد تخصص و فن ي خويش را در مشت يوزرها قرار دهيد. يوزرها دنياي اينترنت براي حل مشكلاتشان سوالات و يا اين كه كليدواژه هايي را كاوش مي نمايند و در شرايطي‌كه محتواي شما بي نقص و كافي و تخصصي باشد مطمئنا گوگل آن را به يوزرها اكران مي‌دهد. اين در واقعيت نفوذ شما در موتورهاي كاوش ميباشد.
4. متا تگ ها

seo با اعجاز و شانس جلو نمي رود. هر فيض اي كه شما از آن ميگيريد به تخصص شما و اعتنا و دقت شما به جزئيات بستگي دارااست. متن و آدرسي كه يوزرها در حاصل كاوش ميبينند اولي تاثيري ميباشد كه يوزرها شما ميگيرند. شما مي بايست تايتل ها و متاتگ هاي خويش را سئو نماييد. هر چه قدر تيتر و توضيحات متا كاركشته خيس باشند حتما ترافيك بيشتري اخذ ميكنيد. در لحاظ داشته باشيد كه تيتر و متا تگ هر چقدر هم قادر و از ديد عبارات كليدي بي نياز باشد تازمانيكه خويش محتوا نفيس نباشد گوگل چندان توجهي به آن نمي نمايد.
5. تصويب صفحه هاي

شما مي بايست باور نتيجه ها نماييد كه صفحه هاي شما در موتورهاي كاوش تصويب گرديده اند. در پيشين مي بايست اين صفحه هاي به طور دستي تصويب مي شدند ولي فعلا تصويب نقشه تارنما اين عمل را به طور خودكار جاري ساختن ميدهد. در صورتي‌كه نقشه تارنما شما در گوگل تصويب گرديده باشد و صفحه ها شما ايندكس مي‌شوند مي‌توانيد خصوصي به منو Coverage گوگل كنسول بزنيد و تعداد صفحه ها ايندكس گرديده ي خودتان را مشاهده كنيد. همينطور در صورتي مي‌خواهيد از روش ي اكران صفحه هاي تان در موتورهاي كاوش با خبر گرديد از امر ذيل استعمال نماييد:

همه نكات مهم در سئو سايت

۸ بازديد

6- توضيحات متا را با صرفه‌سازي نماييد

توضيحات متا يا اين كه به عبارتي متا ديسكريپشن، تكه‌اي سئو در مشهد متن ميباشد كه در توضيحات حاصل گوگل اكران داده ميگردد. طبق استاندارد اعلام‌گرديده تعداد كاركترهاي توضيحات متا ميان 155 تا 165 كاركتر ميباشد. در سال 2017 گوگل ذكر كرد كه طبق الگوريتم نو، تعداد كاركترها تا 325 قابل‌اكران ميباشد. البته مجدد در سال 2018 گوگل اظهار كرد كه‌اين مقدار كاهش‌يافته ميباشد. ولي به چه يه خرده را، ذكر نكرده. درواقع تعداد كاركترهاي متا ديسكريپشن (توضيحات متا) به محتوا شيت و توضيحات نوشته بستگي دارااست. ولي مقدار استاندارد پيشنهادي ما به عبارتي 120 كاراكتر است.

در توضيحات متا از واژه و كلمه كليدي به كارگيري فرمائيد، البته اعتنا داشته باشيد كه در استعمال زياده‌روي نكنيد و متن را به‌شكل خيلي بي آلايش و ريلكس بنويسيد. همينطور كوشش نمائيد به‌سيرتكامل‌اي جالب باشد و كليات محتواي شيت را به مخاطب بفهمانيد.
7- رعايت چگالي كلمه و واژه كليدي

با دقت به اينكه الگوريتم مرغ مگس‌خوار گوگل در حالا پيشرفت ميباشد، اعتنا فرماييد كه متن خويش را با عبارات كليدي، فارغ از در حيث به دست آوردن توشه معنايي، مالامال نكنيد. اين عمل ابداً سودمند وجود ندارد و سبب لطمه به وبسايت ميگردد. درواقع تلاش فرمائيد در 100 واژه و كلمه اولِ محتوايتان از واژه كليدي استعمال فرماييد و به‌دنبال نوشته‌علمي هم واژه كليدي را به مقدار معادل توزيع نمائيد.
8- لينك و پيوند سازي داخلي تارنما

پيوند سازي در وبسايت به دودسته كلي تقسيم ميشود:
پيوند به صفحه ها، مطالب و توليد ها اينترنت‌تارنما خودتان ( پيوند داخلي)

لينك و پيوند دهي داخلي سبب ساز ميشود يوزرها فرصت بيشتري را در وب سايت شما سپري نمايند و گوگل مي فهمد كه يوزرها تارنما شما‌را دوست دارا‌هستند. ازاين‌رو خودبه‌خويش بازديد و ترافيك تارنما شما ارتقاء ميابد و رده شما در گوگل عالي مي گردد. پس كوشش فرماييد در هر مقاله و پست از سايتتان، 2 تا 5 پيوند داخلي با بقيه مطالب و پست‌ها داشته باشيد.
لينك و پيوند به صفحه ها ديگر تارنما‌ها ( پيوند فرنگي)

برخي از متخصصان و كارشناسان محتوا و seo ميگويند كه‌اين فعاليت سبب بالا رفتن قيمت وب سايت حريف ميشود. ولي ما مي‌گوييم اين عمل دو حُسن داراست: يكي‌از اينكه با پيوند دادن به مقاله ديگري در تارنما ديگر، به گوگل مي‌فهمانيد كه مقاله شما با آن مقاله داراي ربط ميباشد و حتي مي‌گوييد مقاله اينجانب بي نقص‌خيس و مفيدتر ميباشد. از طرفي اين فعاليت منجر مي گردد ارتباط شما با رقيبتان بهبود يابد و آن‌هم نيز به تارنما شما لينك و پيوند دهي نمايد.

بهترين تكنيك هاي سئو

۷ بازديد

۱۷. ضابطه حق تقدم پيوند اوليه را به حافظه داشته باشيد

در وب سايت هاي متعددي اين غلط وجود دارااست سئو در مشهد و ممكن ميباشد شما هم آن را مشاهده كرده باشيد. مثلا فرض كنيم شما دو پيوند را در شيت ي تارنما خويش داريد. هر دوي اين لينك و پيوند ها به يك ورقه اشاره مي نمايند.

به حيث شما گوگل به كدام متن لنگر اعتنا مي نمايد؟ متن لنگر اوليه؟ متن لنگر دوم؟ يا اين كه هر دو؟

مبتني بر ضابطه حق تقدم پيوند اوليه، گوگل صرفا به متن لنگر اوليه دقت مي نمايد.

شايد بگويد اين چه اهميتي دارااست؟

شايد شما يك نوار نوابري مانند نوار تحت در وبسايت خويش داريد:

به جهت اينكه شما اين نوار را در بالاي ورقه ي خويش داريد، گوگل از اوليه اين پيوند ها را مي بيند.

در سناريواي اين ماجرا بغرنج مي گردد كه شما در نوار ناوبري خويش يك پيوند به اسم Recipe Index داريد و در تحت مي‌خواهيد متن لنگري را براي دستوراعمل هاي غدا سلامت به اسم healthy recipes ساخت‌و‌ساز فرمائيد.

>متاسفانه متن لنگر مرتبط با healthy recipes به وسيله گوگل ناديده گرفته مي‌گردد.

گوگل صرفا به متن لنگر لينكي كه او‌لين توشه چشم ميباشد دقت مي نمايد و متن هاي لنگري كه بعداز متن لنگر نخستين مي‌آيند را ناديده ميگيرد.

پس اعتنا فرماييد كه متن هاي لنگري را كه در بخش ناوبري تارنما استعمال ميكنيد، لغت ها كليدي بي نياز باشند. زيرا همان طور كه گفتيم گوگل به متن هاي لنگري كه بعدا براي اين پيوند ساخت‌و‌ساز ميشوند توجهي نمي نمايد.
18. لغات كليدي خويش را توليد فرماييد

اين شايسته ترين سفارش اي ميباشد كه شما ميتوانيد دراين مورد بشنويد.

رنك اوليه را براي كلمه و واژه كليدي كسب نمائيد كه خويش شما آن ساخت‌و‌ساز نموده ايد!

موضوعي كه ما در اين زمينه كلام مي‌زنيم اين ميباشد كه شما بايستي براي توشه نخستين چيزي را توليد فرماييد - مانند يك مارك، كالا يا اين كه يك سيستم - شما صرفا كسي مي باشيد كه مي‌توانيد براي اين وضعيت سئو اعمال دهيد.

پس از اين كه‌اين فعاليت را ايفا داديد در حالتي‌كه كه ساخته شما معروف خواهد شد مي‌بينيد كه شما براي يك واژه و كلمه ي كليدي كه خودتان آن را توليد نموده ايد و وسعت جستجوي بالايي دارااست،‌پيوند اوليه را كسب نموده ايد!

مثلا وب سايت بكلينكو يك استراتژي بهينه سازي براي پيوند سازي ساخت و آن را تكنيك اسمان خراش «The Skyscraper Technique» ناميد.

الان هر روزه ترافيك قابل قبولي براي اين واژه كليدي كه خودش توليد نموده است كسب مي نمايد.

شما هم مي‌توانيد اين عمل را اجرا بدهيد. بدين شكل كه فرصت بعدي كه ميخواهيد يك تكنيك، يك نحوه يا اين كه يك سيستم را در هر مسئله اي ساخت نموده ايد و ميخواهيد آن را با اشخاص ديگر بين بگذاريد، يك اسم مطلوب براي آن‌ها گزينش نمائيد.

اصلي ترين مسائل سئو سايت و ورودي گوگل

۸ بازديد

.كليه حروف URL بايستي كوچك باشند

در شرايطي‌كه حروف URL صحفه ما والا هستند، مي بايست سئو در مشهد آن‌ها به نوع كوچك تبديل نماييد. در‌صورتي‌كه كه ممكن ميباشد دو URL به طور كامل مشابه به هم باشند ميتوانيد از حروف تعالي براي متمايز كردن استعمال فرماييد.
4.استعمال نكردن از حروف تعريف‌و‌تمجيد

پيشنهاد ميشود كه از تا جايي كه ميتوانيد از حروف تمجيد مانند a،an و the به كار گيري نكنيد اما در شكل استعمال هيچ مشكلي در ساختار نشاني برگه پيش نمي آيد و از نگاه seo ايرادي ندارد.
5.تيتر شما نبايد دقيقا با URL شما يكي از باشد

برخي از عنا وين زمان بر مي باشند و تعداد كاراكترهاي بيشتري دارا هستند به عنوان مثال حدود 10 واژه و كلمه و 25 كاراكتر. در‌حالتي كه شما ميخواهيد دقيقا عبارات به عمل رفته در تيتر را در URL به عمل بريد، واحد سنجش خوانايي آن را كاهش داده و همينطور براي يك ورقه، نشاني زمان بر ساخت و ساز نموده ايد و معمولا وبسايت هايي كه دارنده ورودي قابل قبولي از گوگل مي‌باشند از نشاني هاي برگه با ارتفاع كوتاه استعمال مي نمايند.
6.كارايي فرماييد از عبارات كليدي به كار گيري فرمائيد

مهم‌ترين نكته اي كه بايستي در تايپ كردن نشاني ورقه استعمال فرماييد و تاثير مثبتي در seo وب سايت و ارتقا ورودي گوگل دارااست، به كارگيري از لغت ها كليدي در URL ميباشد. سفارش مي شود كه‌اين لغت ها در جاي هاي ابتدايي و نخستين استعمال شوند.
7.از يك اسم دامنه استعمال فرماييد

همان گونه كه ميدانيد براي ارتقا ورودي گوگل، شايسته ترين شيوه ساخت‌و‌ساز محتوا ناب ميباشد. برخي از شركتها از طومار دامنه مخصوص براي اين مراد به كارگيري مي نمايند. سفارش مي شود كه كليه دامنه وآدرس صفحه ها شما از يك سرمشق تقليد نمايند مهم ترين عامل اين مساله اين ميباشد كه زحمت شما زياد مي‌گردد زيرا بايستي براي دو پيوند طرح ريزي نمائيد تا بتوانيد آنان را در ورقه نخستين قرار دهيد.
8.از فولدرهاي كمتري استعمال نماييد

اگرطراح تارنما باشيد، مي‌دانيد كه براي تيم بندي توليدها از پوشه استعمال مي نمايند كه هر پوشه يك نوع تيم بندي را نماد ميدهد. پيشنهاد ميشود از فولدرهاي كمتري استعمال نماييد زيرا واحد سنجش خوانايي پيوند براي مخاطب عالي ميشود.

براي جداسازي فولدرها در نشاني كاغذ از اسلش به كار گيري ميگردد. ولي توصيه ميشود تعداد اسلشها معدود باشد و بعبارتي ديگر عمق وبسايت زياد نباشد. معمولا در لحاظ سنجي هاي انجام يافته بهينه سازي تارنما هايي كه دارنده ورودي نيكي از گوگل مي باشند، نشاني صفحه ها داخلي آن ها از عمق يه خرده شامل است.

نكت اصلي اين ميباشد كه اسم فولدرخود را قطعا با مفهوم و نسبت به نوع تيم بندي خويش تعيين فرمائيد.

روشها و راهكارهاي سئو سايت

۱۰ بازديد

راه‌حل هجدهم: seo محلي جاري ساختن دهيد.

اما seo محلي راهكاري براي سال 2017 بود كه بيشتر سئو در مشهد در آن مجال بخصوص در حاصل انگليسي بروز پيدا كرده بود اما امروز در لهجه فارسي، بطور بي نقص اين الگوريتم ايفا گرديده و گوگل سعي در اين داراست با به چنگ آوردن لوكيشن كاوش كننده، سود هايي را آرم وي دهد كه مجاورت وي مي‌باشند.

از اين شما در هر كجاي جمهوري اسلامي ايران كه مي باشيد، اين مورد را در لحاظ بگيريد كه با اعتنا به شماره تلفن خويش و استعمال از اسم شهرتان در نشاني، اين امتياز را داريد كه در سريع ترين فرصت در محل خودتان جايگاه هاي اوليه را بدست آوريد.

گوگل كه دوست داراست نتيجه ها محلي عالي را نماد استفاده كننده دهد؛ پس شما هم بكوشيد كه تارنما خويش را براي محل خويش، عالي seo نمائيد تا اين شغل براي شما شل خيس و سريع خيس به اعمال رسد و از فوايد آن فايده ببريد.
چاره نوزدهم: عنا وين وبسايت را جالب بنويسيد.

يكي از ديگر از چاره هايي كه هم ساخت‌و‌ساز محتواست و هم رنك برين، تايپ كردن تيتر جالب ميباشد.

اين ترفند در سال 2021 اهميت بسيار دورازشوخي در بهينه سازي شما خواهد داشت و سبب ارتقاء نرخ ctr و نتيجتا رويش درجه صفحه ها مي‌شود.

يك نمونه براي شما بزنم:

يادگرفتن ساخت و ساز محتوا
چطور ساخت‌و‌ساز محتوا كنيم؟
10 تكنيك اساسي در ساخت‌و‌ساز محتوا
اصول و قواعد ساخت‌و‌ساز محتوا
ايجاد محتواي 2021

اين مفاد را در حيث بگيريد، همگي اين ها تيتر يك نوشته‌ي‌علمي مي‌باشند و محتواي ارائه گرديده در آنها يكسان ميباشد.

از خودتان بپرسيد كه در صورتي دنبال مطلبي درباره ي ايجاد محتوا باشيد، روي كدام يك از اين مفاد كليك ميكنيد!؟

تايپ كردن تيتر ديدني سبب ساز مي گردد، شما با وجود داشتن جايگاه چهارم، از مرتبه دوم بيشتر كليك بخوريد و بعد از سپري شد فرصت، مكان شما با مرتبه دوم عوض خواهد شد.

تيتر بهينه سازي در وردپرس نوشته ي علمي اي ميباشد كه درين خصوص مطالعه آن را به شما سفارش مي‌كنم.
راه حل بيستم: از گوگل وبمستر براي شناسايي صفحه هاي پتانسيل بالا به كارگيري نمائيد.

چاره انتها ما شناسايي صفحه ها و تحليل مداوم سايتتان ميباشد كه با رعايت آن بتوانيد شايسته ترين استراتژي بهينه سازي را براي خويش بچينيد.

گوگل وبمستر ابزاري ميباشد كه خويش گوگل به مديران وب سايت ها كادو داده كه با استعمال از آن بتوانند آناليزي از اتفاقات مرتبط با seo سايتشان داشته باشند.

با به كارگيري از اين ابزار خواهيد اخذ كه:

چه صفحاتي از تارنما شما بيشترين بازديد را براي شما به ارمغان مياورند!
چه صفحاتي از سايتتان بالا ترين مرتبه را در عبارات كليدي متفاوت دارا‌هستند!
كداميك از صفحه هاي بيشتر بوسيله يوزرها به چشم مي خورد البته روي آن كليك نمي‌شود!
كدام شيت شما نرخ ctr خير دارااست ( برعكس آيتم پيشين )
كدام صفحه هاي واحد سنجش كاوش و برخورد مقداري را داشتند و ارزشي براي فرصت گذاشتن ندارند!
و ….

اين موردها به شما امداد مي نمايند كه پتانسيل هاي سايتتان را پيدا نمائيد و با ساخت‌و‌ساز تغييراتي اندك در آن، وضعيت seo سايتتان را دگرگون فرماييد.

فعاليت هايي مثل تغيير تحول تيتر، افزودن متن و محتوا به صفحه هاي پتانسيل بالا، پيوند سازي داخلي و …

خب خسته نباشيد اميدوارم كه‌اين مقاله براي شما به اندازه كافي مالامال توشه و كاربردي بوده باشد.

مسائل مهم در سئو لندينگ پيج

۸ بازديد

3. آيا يوزرها با تلاوت سريع مطالب ميتوانند جواب خويش به سوال هاي چه چيزي، چه كسي، كجا و چرايي را پيدا نمايند؟

همان گونه كه در ابتدا ذكر شد، يوزرها سئو در مشهد حقيقتا طاقت قرائت آحاد مقاله را ندارند و با به كار گيري از عنوان ها و ديگر جاي اصلي در برگه فرود، تصميم ميگيرند كه محتواي كاغذ را مطالعه نمايند يا اين كه نه. مهم‌ترين مساله اي كه مي بايست در صفحه آرايي فرود در حيث بگيريد، به كارگيري از لغت ها قابل درك و بي آلايش ميباشد. هر كاربري هنگامي وارد ورقه شما مي‌گردد، مي بايست در نگاه اوليه سريعا متوجه گردد كه‌اين وبسايت چه چيزي براي عرضه دارااست، آيا محصولي به فروش مي‌رساند يا اين كه محتواي آموزشي ايجاد مي نمايد. همينطور بايستي سريعا متوجه خواهد شد كه چه كسي آن را اداره مي نمايد و به طور كلي بتواند جواب سوالهاي اول خويش را در ارزيابي ابتدايي را پيدا نمايد.
4. آيا كار و وظيفه بعدي كه بايستي جاري ساختن بدهند، تماما تعريف‌و‌تمجيد گرديده و مشخص و معلوم ميباشد؟

وظيفه بعدي كه مخاطب بايستي پس از ديدن اين كاغذ يا اين كه قرائت مقاله اجرا بدهد را دقيقا مشخص نمائيد. در حالتي كه محصولي به فروش مي گذاريد، دكمه " اضافه به سبد خريد" را مطلقا به طور معمولي و روشن قرار دهيد يا اين كه در صورتي‌كه مطلبي را در پوسته نوشته‌علمي قرار داده ايد، مي‌توانيد عضويت در مجله را معرفي نمائيد. به هر حالا خوب ميباشد كه گزينش فرمائيد مخاطب بعداز محاسبه اين كاغذ فرود، چه وظيفه ديگري مي بايست ايفا دهد. همينطور مي‌توانيد از رابطه لينكي ميان صفحه ها به كار گيري فرماييد.
5. آحاد داده ها موردنياز را در برگه قرار دهيد

همگي اطلاعاتي كه را موردنياز ميباشد استفاده كننده در هنگام بازديد از مال يا اين كه مقاله بداند را در كاغذ فرود و ولي مكاني هايي كه از حيث seo اصلي هستند، قرار دهيد تا بدون چاره نباشد كه براي بدست آوردن داده ها مازاد به تارنما ديگر مراجعه نمايد.
6. رابطه پيوند از شيت فرود به ساير صفحه ها

رابطه لينك و پيوند از روش لغت ها كليدي ميان صفحه ها، يكي طرز هاي سئو وب سايت و بهينه سازي است. براي اينكه بتوانيد مخاطب خويش را بيشتر مشغول وب سايت فرمائيد، عالي ميباشد كه در ميان صفحه هاي، يك رابطه لينكي برقرار نمائيد.