مواردي كه مدير سايت در مورد سئو بايد بداند

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

مواردي كه مدير سايت در مورد سئو بايد بداند

۸ بازديد

3. نفوذ در موتورهاي كاوش

حوصله نمائيد. شما قرار وجود ندارد گوگل را هك فرمائيد. گوگل خدمت هاي ديگري سئو در مشهد نظير گوگل ادز، گوگل بيزينس و گوگل آناليتيكس هم داراست اما الگوريتم هاي حاصل گوگل از اين خدمات تاثير نمي گيرد. فقط چيزي كه سبب ميشود نفوذ شما در موتورهاي كاوش بيشتر گردد اين ميباشد كه بتوانيد تخصص و فن ي خويش را در مشت يوزرها قرار دهيد. يوزرها دنياي اينترنت براي حل مشكلاتشان سوالات و يا اين كه كليدواژه هايي را كاوش مي نمايند و در شرايطي‌كه محتواي شما بي نقص و كافي و تخصصي باشد مطمئنا گوگل آن را به يوزرها اكران مي‌دهد. اين در واقعيت نفوذ شما در موتورهاي كاوش ميباشد.
4. متا تگ ها

seo با اعجاز و شانس جلو نمي رود. هر فيض اي كه شما از آن ميگيريد به تخصص شما و اعتنا و دقت شما به جزئيات بستگي دارااست. متن و آدرسي كه يوزرها در حاصل كاوش ميبينند اولي تاثيري ميباشد كه يوزرها شما ميگيرند. شما مي بايست تايتل ها و متاتگ هاي خويش را سئو نماييد. هر چه قدر تيتر و توضيحات متا كاركشته خيس باشند حتما ترافيك بيشتري اخذ ميكنيد. در لحاظ داشته باشيد كه تيتر و متا تگ هر چقدر هم قادر و از ديد عبارات كليدي بي نياز باشد تازمانيكه خويش محتوا نفيس نباشد گوگل چندان توجهي به آن نمي نمايد.
5. تصويب صفحه هاي

شما مي بايست باور نتيجه ها نماييد كه صفحه هاي شما در موتورهاي كاوش تصويب گرديده اند. در پيشين مي بايست اين صفحه هاي به طور دستي تصويب مي شدند ولي فعلا تصويب نقشه تارنما اين عمل را به طور خودكار جاري ساختن ميدهد. در صورتي‌كه نقشه تارنما شما در گوگل تصويب گرديده باشد و صفحه ها شما ايندكس مي‌شوند مي‌توانيد خصوصي به منو Coverage گوگل كنسول بزنيد و تعداد صفحه ها ايندكس گرديده ي خودتان را مشاهده كنيد. همينطور در صورتي مي‌خواهيد از روش ي اكران صفحه هاي تان در موتورهاي كاوش با خبر گرديد از امر ذيل استعمال نماييد:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.