آرشیو فروردین ماه 1401

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

سوالات مهم سئو كه مي بايست قبل از طراحي سايت پاسخ داده شود

۲ بازديد


يك نمايش را در لحاظ بگيريد: يك مشتري از شما مي‌پرسد چه كاري سئو در مشهد بايستي ايفا دهد تا بتواند رنكينگ خويش را بصورت ارگانيك بهبود ببخشد. بعد از اجرا چند تحقيق و ارزيابي بازار و تكنولوژي و غيره، شما به يك‌سري سود مي رسيد كه بيان كردن آنان زياد شل وجود ندارد:
«شما مي بايست معماري و طرح تارنما خويش را از نخستين گشوده سازي فرماييد» يا اين كه
«شما بايستي تمام وبسايت خويش را منتقل نماييد» يا اين كه حتي
«شما بايستي مجددا بر روي بيزنس خويش تصور كنيد، زيرا فعلا شما هيچ قيمت قابل توجهي را بدست نمي آوريد»
اين اتفاقات معمولا وقتي مي افتد كه شما نخستين تارنما خويش را مي سازيد و بيزنس خودتون رو آغاز ميكنيد بعدا به مهم‌ترين نصيب وبسايت مياييد كه به عبارتي seo تارنما ميباشد. ممكن ميباشد شما 4p product، price، Place و Promotion اصلي را در بازاريابي را شنيده باشيد. حالا ما مي ايم يك S را بدين 4p اضافه مي‌كنيم. زيرا درصورتي كه كه بخواهيد بيزنس خويش را توسعه دهيد seo وسيع ترين نصيب در بازار انلاين ميباشد.
درين پست ما همت مي‌كنيم شمارا با رسيدگي اقتدار، ضعف، مجال و تهديد ها آشنا كنيم. محدوده هايي كه پيش از پباده سازي و ساختن فضاي مجازي خويش بايستي در لحاظ داشته باشيد:
محدوده ي استراتژي وسيع خيسمحدوده هاي فني كه بايستي با بسط دهنده ها دعوا نمائيدمحدوده هاي پباده سازي كه بايستي با طراحان دعوا نمائيدنكته: شما نبايد به‌اين پست تحت عنوان يك ارزيابي ليست پيش از آغاز تارنما نگاه فرماييد (از اين رو سوژه هايي مانند robots.txt، analytics، social، و تگ تيتر كاملا حذف گرديده اند)،‌ بلكه سوژه هايي را دربرگيرنده مي‌شود كه پس از آغاز شغل تارنما تغيير تحول آنان دشوار و بغرنج خواهد بود.
سوالاتي در محدوده ي استراتژي بزرگ خيس كه مي بايست پاسخ داده شوند:چه طور قادر خواهيم بود بصورت آنلاين غرض و فعاليت خويش را پيش ببريم؟بعداز شناسايي ابتكار خويش در بازار كلاسيك نياز به فهم اين مورد داريد كه به چه شكل بتوانيد بصورت آنلاين رابطه برقرار فرماييد.
آيا اصلاحات و چاره هاي شما براي ايرادات مشتريان خط مش حلي داراست؟  ممكن ميباشد نواوري شما تعداد جستجوي بالايي در وب نداشته باشد. در اين زمينه،‌ شما نياز به شركت كردن براي مارك سازي چاره خويش براي مشتريان خاص داريد.
وضعيت شما چقدر رقابتي ميباشد؟ ممكن ميباشد فضايي كه ميخواهيد به ان وارد گرديد بسيار رقابتي باشد و شما بايستي تغييراتِ جايگزين يا اين كه وقتگير بازه زماني تجارت خويش را رسيدگي نماييد.
2. آيا ما دركي از قسمت مشتريان داريم؟اين ها سوالاتي ميباشند كه در نقطه آغاز پژوهش ها شما ميباشند:
بازار ما چقدر تعالي ميباشد؟ آيا مشتريان بلقوه ي ما در درحال حاضر پرورش ميباشند يا اين كه خير در اكنون كاهش ميباشد؟ (از گوگل ترند ميتوانيد تحت عنوان يك ابزار كمكي به كار گيري فرماييد.)شخصيت هاي مهم شما چه اشخاصي مي‌باشند – مي بايست اين قضيه را از حيث جمعيت شناسي، علت، نقش و نياز ان ها تحقيق فرماييد.آنان چه طور بصورت آنلاين و افلاين فعاليت خواهند كرد؟ شما در فارغ وبسايت چه‌طور با ان ها چه‌گونه برحورد خواهيد كرد؟اين ها شعور شما‌را از شيوه ي معماري وبسايت بالا مي‌برند و به شما اين قابليت را ميدهند كه فهم و شعور خويش را از مراحلي كه مشتريا چهت نيل به هدفشان مي بايست طي نمايند را بشناسيد. در وضعيت ايده ال عالي ميباشد كه پيش از طراحي وب سايت درپي نقشه اي براي لغت ها كليدي باشيد، كه بفهميد كدام شيت مي بايست كدام سود را مقصود خويش قرار بدهند.

نكات مهم در مورد محتوا و سئو

۲ بازديد


20. سوشال مديامطمئناً ليست گونه هاي محتواي ما سواي دوست داستني‌ترين سئو در مشهد هيبت محتواي اين روز ها يعني سوشال مديا بدون نقص نخواهد بود. هر روز بر تعداد اشخاصي كه داده ها موردنظرشان را از كانال‌هاي اجتماعي اخذ مي‌نمايند بيشتر مي گردد. طبق گزارش Pew، نيمي از جمعيت ايالات متحده خبرها روز را از فيسبوك اخذ مي‌نمايند.
كانال‌هاي اجتماعي دوست داستني عبارت‌اند از:
فيسبوكتوييترلينكديناينستاگرامكلاب هاوسرديتپينترستگزينش شايسته ترين نوع محتوادر وضعيت ايده‌آل يك دستيابي‌وكار ميتواند از فرمت‌هاي متفاوت محتوا در جهت پاسخگويي به نيازهاي متنوع يوزرها خويش استعمال نمايد. ولي انواع محتوا زياد بوده و اكثر زمان ها دستيابي‌وكارها با محدوديت‌هايي در صرف دارايي رو به رو مي باشند. در فيض شما بايد نسبت به گزينش نوع محتوا براي استحصال‌وكار خويش تصميمي گيري كنيد.
در پي به ذكر چهار نكته براي تعيين شايسته ترين نوع محتوا پرداخته‌ايم:
با گام‌هاي خرد استارت نماييد: به عبارتي‌طور كه طرق متعددي چهت نيل به يك مقصد وجود داراست، استراتژي‌هاي متنوعي در بازاريابي محتوا مي‌باشند كه شما‌را به حاصل ايده‌آل مي رسانند. از‌آنجا كه شما توانمند به آزمون تمامي اين استراتژي‌ها نيستيد، دو يا اين كه سه نوع محتوا را در بالا گزينش و با سرمايه‌گذاري‌هاي معدود بر روي آن ها شغل فرمائيد. بعد سعي هر كدام را بررسي كرده تا شايسته ترين انواع محتوا را براي حصول‌وكار خويش شناسايي كنيد.
نامناسب‌ها را تشخيص دهيد: برخي از گونه هاي محتوا ممكن ميباشد براي استخراج‌وكار شما مطلوب نباشند. در‌اين‌صورت آنان را از ليست خويش تميز فرمائيد. توفيق در بازاريابي محتوا به معناي آزمون كردن همگي گونه هاي محتوا وجود ندارد. بلكه غرض يافتن شايسته ترين فرمت‌هاي محتوا براي جواب به نيازهاي مخاطبين ميباشد.
نهراسيد: آيا از آزمون كردن صورت خاصي از محتوا به عذر و بهانه احتمال مطلوب نبودن آن‌ها ميهراسيد؟ اصلا نترسيد. درست و اشتباه بخشي از پروسه بازاريابي محتوا ميباشد. زيركانه آغاز زده و در مسير رو به جلو پيش برويد. مستقل از كليه چيز، از آزمون كردن چيزهاي نو نترسيد.
ايده پرداز باشيد: مدام پيرو انواع نو محتوا براي ارائه باشيد. مواقعي كه معرفي شدند مهمترين اشكال محتوا بودند، البته تجارب اثبات كرده كه مدام فرمت‌هاي تازه محتوا در اكنون خلق و خوي شدن مي باشند. در فرمت‌هاي تازه محتوا پيشرو بوده و چيزهاي نو را آزمون فرماييد.

چند راه كار جهت افزايش سرعت ايندكس صفحات سايت

۲ بازديد


براي وب سايت هاي خبري و اكثري از تارنما ها كه در قضيه هاي سئو در مشهد مالامال رقابت فعاليت مي نمايند سرعت Index مطالب عنايت ويژه تري پيدا مي نمايد كه با رعايت مواقعي كه در پي به توضيح در ارتباط با آنها پرداخته ايم مي قدرت سرعت ايندكس وبسايت را بسيار بهبود داد.
1. مجال بندي براي نشر محتوامحتواي وب سايت در هر كاري كه در وبسايت خويش ايفا مي دهيد تأثير ميگذارد. براي ارتقاء سرعت Index وب سايت و اينكه به خزنده هاي گوگل (Crawler) بفهمانيد در چه هنگامي به سراغ وب سايت شما بيايند، مي بايست مجال‌بندي براي نشر محتواي وبسايت داشته باشيد. در يك فرصت معلوم در هر روز مطالب خويش را منتشر نمائيد. حتي در‌صورتي‌كه روزي 1 نوشته‌ي علمي مي نويسيد گشوده همزمان بندي داشته باشيد.
به عنوان مثال ساعت 12 ظهر هر روز يا اين كه 12 ظهر روز شنبه ي هر هفته. اين شغل منجر مي‌گردد خزنده هاي گوگل (Crawler) بدانند كه چه وقتي به سراغ تارنما بيايند و آن‌ها بدين فرصت بندي عادت خواهند كرد در فيض زودتر از قبلي وب سايت را آناليز مي نمايند.
2. پوشه Robot.txtداشتن فولدر Robot.txt بي تأثير در سرعت Index شدن تارنما وجود ندارد و فايلي ضروري ميباشد.
وب سايت هاي نوباوه و يا اين كه خيلي از وبسايت ها ممكن ميباشد صفحاتي داشته باشند كه قصد Index شدنش را نداشته باشند مانند برگه ورود براي يوزرها به اكانت فردي شان. صفحه ها اين چنيني با به كار گيري از لينك و پيوند ها قابل دسترس مي‌شوند و نيازي نسيت كه در صفحات موتورهاي كاوش به اكران در بيايند. با ياري فولدر Robot.txt با خزنده هاي گوگل (Crawler) رابطه برقرار مي‌كنيد و منش رابطه برقرار كردن و يا اين كه كلام كردن با خزنده ها پوشه Robot.txt ميباشد.
3. كنسول كاوش گوگل (webmaster tools)با اين ابزار مي اقتدار با ديده هاي گوگل وبسايت خويش را مشاهده كرد!
سرعت وبسايت، صفحه ها در دسترس، حالت صفحاتتان در گوگل، مشكلات و اخطارهاي احتمالي و … همه در سرچ كنسول (webmaster tools) قابل ادراك مي باشند.
با اين ابزار مي اقتدار وب سايت را رسيدگي كرد و به ارتقاء سرعت Index وبسايت بسيار امداد كرد.
4. نقشه وب سايتنقشه وب سايت به خزنده هاي گوگل (Crawler) مسير ميدهد. با وجود نقشه وب سايت مي اقتدار همه صفحه هاي تارنما را به طور يك فولدر xml در دست خزنده هاي گوگل (Crawler) قرار اعطا كرد تا سواي معطلي و فارغ از اين كه برگه اي را جا بگذارند زودتر صفحه هاي تارنما را پژوهش نمايند.
اين شغل منجر ميشود كه خزنده هاي گوگل فارغ از معطلي و با داشتن نقشه جامعي از صفحه ها وبسايت را Index نمايند و عمليات Index با سرعت بيشتري صورت بپذيرد.

چند راه كار جهت افزايش سرعت ايندكس صفحات سايت

۲ بازديد


براي وب سايت هاي خبري و اكثري از تارنما ها كه در قضيه هاي سئو در مشهد مالامال رقابت فعاليت مي نمايند سرعت Index مطالب عنايت ويژه تري پيدا مي نمايد كه با رعايت مواقعي كه در پي به توضيح در ارتباط با آنها پرداخته ايم مي قدرت سرعت ايندكس وبسايت را بسيار بهبود داد.
1. مجال بندي براي نشر محتوامحتواي وب سايت در هر كاري كه در وبسايت خويش ايفا مي دهيد تأثير ميگذارد. براي ارتقاء سرعت Index وب سايت و اينكه به خزنده هاي گوگل (Crawler) بفهمانيد در چه هنگامي به سراغ وب سايت شما بيايند، مي بايست مجال‌بندي براي نشر محتواي وبسايت داشته باشيد. در يك فرصت معلوم در هر روز مطالب خويش را منتشر نمائيد. حتي در‌صورتي‌كه روزي 1 نوشته‌ي علمي مي نويسيد گشوده همزمان بندي داشته باشيد.
به عنوان مثال ساعت 12 ظهر هر روز يا اين كه 12 ظهر روز شنبه ي هر هفته. اين شغل منجر مي‌گردد خزنده هاي گوگل (Crawler) بدانند كه چه وقتي به سراغ تارنما بيايند و آن‌ها بدين فرصت بندي عادت خواهند كرد در فيض زودتر از قبلي وب سايت را آناليز مي نمايند.
2. پوشه Robot.txtداشتن فولدر Robot.txt بي تأثير در سرعت Index شدن تارنما وجود ندارد و فايلي ضروري ميباشد.
وب سايت هاي نوباوه و يا اين كه خيلي از وبسايت ها ممكن ميباشد صفحاتي داشته باشند كه قصد Index شدنش را نداشته باشند مانند برگه ورود براي يوزرها به اكانت فردي شان. صفحه ها اين چنيني با به كار گيري از لينك و پيوند ها قابل دسترس مي‌شوند و نيازي نسيت كه در صفحات موتورهاي كاوش به اكران در بيايند. با ياري فولدر Robot.txt با خزنده هاي گوگل (Crawler) رابطه برقرار مي‌كنيد و منش رابطه برقرار كردن و يا اين كه كلام كردن با خزنده ها پوشه Robot.txt ميباشد.
3. كنسول كاوش گوگل (webmaster tools)با اين ابزار مي اقتدار با ديده هاي گوگل وبسايت خويش را مشاهده كرد!
سرعت وبسايت، صفحه ها در دسترس، حالت صفحاتتان در گوگل، مشكلات و اخطارهاي احتمالي و … همه در سرچ كنسول (webmaster tools) قابل ادراك مي باشند.
با اين ابزار مي اقتدار وب سايت را رسيدگي كرد و به ارتقاء سرعت Index وبسايت بسيار امداد كرد.
4. نقشه وب سايتنقشه وب سايت به خزنده هاي گوگل (Crawler) مسير ميدهد. با وجود نقشه وب سايت مي اقتدار همه صفحه هاي تارنما را به طور يك فولدر xml در دست خزنده هاي گوگل (Crawler) قرار اعطا كرد تا سواي معطلي و فارغ از اين كه برگه اي را جا بگذارند زودتر صفحه هاي تارنما را پژوهش نمايند.
اين شغل منجر ميشود كه خزنده هاي گوگل فارغ از معطلي و با داشتن نقشه جامعي از صفحه ها وبسايت را Index نمايند و عمليات Index با سرعت بيشتري صورت بپذيرد.

چگونه متخصص سئو شويم؟

۲ بازديد


در جواب به پرسش “چه‌طور بهينه سازي شغل شويم” بايستي خاطرنشان سئو در مشهد كرد تخصص بهينه سازي مثل هر فيلد ديگري، نياز به مجال، تعهد، و تجربيات داراست.
نمي‌توانيد همينطوري خودتان را سئوكار معرفي نمائيد. بهينه سازي ديگر يك فيلد تازه محسوب نمي شود. متخصصاني وجود دارا‌هستند كه چندين ده سال ميباشد سرگرم جاري ساختن شغل بهينه سازي مي‌باشند.

به چه شكل بهينه سازي شغل شويم ؟ براي سئوكار شدن چه چيزهايي را بايستي بياموزيم؟فراهم‌ايد مسيري كه آنان رفته‌اند را مرحله به مرحله دنبال فرمائيد؟ ۲۱ نكته قابل توجه كه بايستي درين مسير بدانيد را درين نوشته ي علمي ذكر ميكنيم. براي اينكه يك بهينه سازي شغل حرفه‌اي گرديد بطور خلاصه تعدادي مرحله را بايستي پشت راز بگذاريد:
يادگيري مفاهيم نخستين بهينه سازييادگيري ساخت‌و‌ساز محتواي seo گرديدهكارآموزي در كنار متخصصان اين حوزه و استحصال تجاربجاري ساختن عمل عملي با اعتنا به آموخته‌هاي مرحله گذشته روي يك تارنما آزمايشياستارت عمل بصورت قانوني ذيل حيث اشخاص داراي تخصص و بعنوان همكار در پروژه‌هاي متنوعبه چنگ آوردن پروژه‌هاي بيشتر بصورت جداگانه و حصول تجارب بيشترتفحص مستمر و بروز نگه داشتن خويشدر‌حالتي كه موردها بالا را اعمال فرمائيد ميتوانيد داعيه فرمائيد كه يك seo عمل مي باشيد. در اينصورت مي توانيد حتي از شغل اجرايي انصراف دهيد و صرفا بعنوان يك مشاور بهينه سازي سرويس ها مشورت كردن به كمپاني‌ها ارائه دهيد.
مشاور بهينه سازي چه كسي است؟عناويني كه دربين مشاغل مربوط به بهينه سازي مطرح ميگردد بيشتر تفاوت‌هاي وظايف آن اشخاص را ذكر مي‌نمايد. كارشناس seo، مديريت بهينه سازي، سئوكار اجرايي، استراتژيست بهينه سازي، مشاور بهينه سازي و … عناويني ميباشند كه در‌اين حوزه چشم مي شوند.
هر مورد از مشاغل نام برده وظايفي دارا هستند كه وارد آن نمي‌شويم. صرفا بصورت خلاصه اين را ذكر مي كنيم كه:
يك سئوكار حرفه‌اي با اعتنا به مهارت‌هاي خويش استراتژي seo را بچيند. مي تواند يك پروژه seo را رئيس نمايد و به بقيه اعضاي گروه بگويد چه كارهايي را مي بايست اجرا دهند و بر عمل آنان تحقيق نمايد.
يك سئوكار مبتدي و تازه كار خيس قادر است در نصيب اجرايي شغل نمايد و تجربيات استخراج نمايد. البته مشاور بهينه سازي كسي ميباشد كه قادر است يك پروژه seo را رسيدگي و تجزيه و چك نمايد. و درباره اينكه چه كارهايي بايستي صورت بپذيرد و چه مسيرهايي را مي‌قدرت براي جذب ترافيك بالا درنورديد مشورت دهد.

چگونه از نشانه گذاري Schema استفاده كنيم؟

۲ بازديد


schema نيز همچون كدهاي علامت گذاري ديگر در محتواي برگه قرار سئو در مشهد مي‌گيرد. موادتشكيل دهنده schema و صفت هاي مربوط به آن به مراد پرهيز از گردش موتور هاي كاوش در داده ها مازاد ورقه، مستقيما در كد HTML، قرار مي‌گيرند.
بعنوان نمونه در صورتيكه وبسايت شما در موضوع معرفي فيلم عمل ميكند، راهكارهاي قابل قبولي براي شعور عالي روبات هاي گوگل از وبسايت شما وجود دارااست. با به كارگيري از آرم گذاري Schema شما مي توانيد مستقيما به گوگل بفهمانيد كه راجع به يك فيلم حرف مي كنيد! براي اين شغل كافيست از استانداردهاي مشخص و معلوم مرتبط با فيلم در تارنما schema.org به كارگيري فرماييد. درين نمونه داده ها جانبي دربرگيرنده اسم فيلم، ژانر فيلم، نشاني آنونس فيلم و حتي اسم كارگردان براي روبات هاي گوگل مشخص و معلوم گرديده‌است.


اذن دهيد اعتنا شما‌را به نمونه ديگري جلب كنم:
تشخيص تاريخ و فرصت براي موتورهاي كاوش عمل مشكلي ميباشد، همگي اين ها به انگيزه تفاوت درچگونگي فرمت تاريخ هاست كه آيا آيتم كاوش گرديده مرتبط با رويدادها پيشين ميباشد يا اين كه زمانبندي براي بعدي. حقيقت اين ميباشد كه موتور هاي كاوش همچون كليه كامپيوتر ها در تشخيص دادن مواقعي از اين قبيل نمايد ذهن مي‌باشند. در‌اين نمونه وارد كردن صفت  Event item type مشخص و معلوم مي نمايد كه‌اين قضيه، ماجرايي ميباشد كه در يك مجال مشخص و معلوم پيش آمده ميباشد (همانطور كه مي‌بينيد با به كار گيري از صفت start Date  و datet time اين عمل صورت گرفته ميباشد) و سبب ساز مي گردد كه در نتيجه ها مربوط به قضيه كاوش گرديده به اكران نهاده گردد.
به كارگيري از علامت گذاري Event براي اكران يك اتفاق افتاد بسيار موءثر است، گوگل در صدر اين نحوه را براي خواننده گان فعال سازي كرده و هدفي جز ارائه فرصت كنسرت هاي آجل و يا اين كه نشر گالري آتي خوانند‌گان نداشته ميباشد. تصوير تحت مثال اي از اكران يك اتفاق افتاد در حاصل گوگل است.

براي بهبود سئو سايت محتواي خود را با تگ هاي هدر تفكيك كنيد

۳ بازديد


استعمال از عنا وين طريق ديگري براي بهبود تجارب كاربري در سايت سئو در مشهد شماست. به كار گيري از عنا وين ، مطالب را تجزيه مي نمايد و قرائت آنها را سهل وآسان‌خيس مي‌نمايد. مجموعاَ هدرها همگي چيز را ديدني‌خيس مي‌نمايند و اين مدام موءثر ميباشد.
در صورتي‌كه صفحه ها وبسايت شما صرفا ديوار متن ميباشد پس انتظار مجال زمانبر را از يوزرها خويش نداشته باشيد كه‌اين مسئله مستقيما روي بهينه سازي وبسايت شما اثر گذار ميباشد.
در‌حالتي كه از سيستم مدير محتواي وردپرس براي وب سايت خويش استعمال مي‌كنيد ميتوانيد تگ هاي هدر ( H1 تا H6 ) را به راحتي تغيير و تحول دهيد.
ما در آحاد نوشته هاي وبسايت خويش از برچسب هاي هدر به كار گيري مي‌كنيم.
5. آغاز به بلاگ نويسي نماييد.

بلاگ نويسي براي بيزنس شما بسيار اثر گذار ميباشد و ميتواند بازديد كنندگان بيشتري را جذب وبسايت شما نمايد.
البته نكته‌اي كه اكثرا اينترنت مسترها از آن غافل مي باشند اين ميباشد كه وب لاگ نويسي سبب بهبود بهينه سازي تارنما شما مي‌گردد.
همان طور كه اشاره كرديم ساخت محتواي موثر مي تواند يوزرها بيشتري را جذب وب سايت شما نمايد و معدل مجال يوزرها را ارتقا دهد.
خب ، بلاگ ها شبكه مطلوب براي حصول بدين مقصود مي باشند.
شما ميتوانيد از روش وب لاگ نويسي مجموعه بزرگي از خوا‌نندگان بامسئوليت را ساخت و ساز فرماييد و موجب ارتقا ترافيك وبسايت خويش گرديد.
بعلاوه مي‌توانيد مفاد ديگري مانند تگ هاي هدر و تصاوير را به محتواي خويش اضافه فرمائيد كه به آنها اشاره كرديم.
بقيه عنصرها مانند لينك و پيوند ها ، ارتقا خوانايي و كلمه ها كليدي نيز ميتوانند در نوشته‌ها قرار داده شوند كه درباره آنها حرف خوا‌هيم كرد.
تمامي اين مورد ها ميتواند اثر مثبتي بر مرتبه بندي seo شما داشته باشد.
براي داده ها بيشتر راجع‌به التفات وب لاگ كليك نمائيد.

لينك بيلدينگ

۲ بازديد


لينك و پيوند هاي اهل يك محلگفته ميگردد هيچي بدتر از اهل سئو در مشهد يك محل بد وجود ندارد، زيرا سبب اذيت ساير مي‌گردد. در پيوند بيلدينگ هم همچنين ميباشد. در شرايطي‌كه شما از يك وبسايت اسپم لينك و پيوند بگيريد يا اين كه به يك سايت اسپم گرديده پيوند بدهيد، سايت شما شامل جريمه شود و مي بايست تاوان سنگيني را بپردازيد. پس مراقب لينكدهي باشيد.
تجديد و جديد كردنهر وسيله به هر هم اكنون روزي كهنه مي‌شود. لينك و پيوند ها هم از اين قاعده مستثني نيستند و ممكن ميباشد كه تازگي خويش را از دست بدهند و حتي يك تارنما ديگر لينك و پيوند جديدي اخذ نكند كه مي قدرت بيان كرد حكم يك شخص مرده را پيدا مي نمايد. پس اين خيلي اصلي ميباشد كه بتوانيد با استراتژي بازاريابي اينترنتي خويش، اوليه از كليه هرروز يك بك لينك و پيوند نو اخذ نمائيد و همينطور پيوند هاي كهن خويش را احيا نمائيد. براي احيا پيوند هاي كهن عالي ميباشد كه در هنگام ساخت و ساز محتوا، قاعده رابطه در بين صفحه هاي را مراقبت فرماييد. يعني چي؟!!! يعني اينكه در‌حالتي كه مقاله جديدي ساخت‌و‌ساز مي‌كنيد آن را به مطالب كهن البته مرتبط پيوند بدهيد تا كهن ها حكم كوچه بن بست را پيدا نكنند.
اشتراك در شبكه‌هاي‌مردميدر شرايطي‌كه فعاليت شما در شبكه‌هاي‌اجتماعي ميباشد و در مورد seo كار مي‌كنيد، مطلقا بها اين فعاليت را  بيشتر از همگي موردها مي‌دانيد. لينك و پيوند بيلدينگ دربين تارنما و شبكه هاي مردمي از نان شب در سئو تارنما واجبتر ميباشد. شما مي بايست كاري نماييد كه استفاده كننده تشويق گردد تا مطالب تارنما شمارا در شبكه هاي مردمي به اشتراك بگذارد.
اصول و محور لينك و پيوند بيلدينگپيوند بيلدينگ يك هنر ميباشد. همينطور يكي‌از قسمت هاي اساسي در توفيق بهينه سازي است. پيوند بيلدينگ مستلزم ابتكار، عملكرد و اكثر وقت ها ميزان دارايي ميباشد. در تعدادي سال پيشين، كمپين هاي لينك و پيوند بيلدينگ متعددي برگزار شد‌ه‌است كه هيچ كدام مشابه به هم نبوده ميباشد اما ممكن ميباشد در قسمت هايي دارنده اشتراكاتي باشند البته استراتژي لينك و پيوند بيلدينگ به تارنما و شخصيت شما و استحصال و كارتان بستگي داراست. در تحت سه روش مهم و اصول بدست آوردن لينك و پيوند را به صورت خلاصه ذكر كرده ايم:
لينك و پيوند هاي طبيعيلينك و پيوند هايي كه ديگر سايت ها طبيعتا به صفحه ها سايت شما مخصوصا محتوا يا اين كه به عبارتي نصيب مقاله‌ها ميدهند.
ساخت‌و‌ساز پيوند هاي دستي براي گسترش بيشترساخت لينك و پيوند هاي دستي كه به وسيله خويش صاحب و مالك وبسايت ساخت ميشود مانند تصويب در دايركتوري ها، ارسال پيوند در نشاني اينترنتي يا اين كه پرداخت هزينه.

همه نكات درباره KPI

۲ بازديد


يكي‌از شيوه هاي نظارت رابطه يك شاخص سعي استعمال از سئو در مشهد شاخص SMART ميباشد. اين كلمه و واژه مخفف لغات Specific (خاص) ، Measurable (قابل اندازه‌گيري) ، Attainable (قابل كسب) ، Relevant (مرتبط يا اين كه متعلق) و Time-bound (محدوديت هنگامي) است.
به عبارت ديگر SMART KPI را مي‌قدرت به طور پايين تمجيد كرد:غرض خاص شما چيست؟آيا مي توانيد توسعه به سوي اين غرض را اندازه‌گيري فرمائيد؟آيا اين غرض قابل كسب ميباشد؟اين مقصود تا چه ترازو به سازمان شما متعلق يا اين كه مرتبط ميباشد؟چهارچوب هنگامي براي حصول بدين مقصود چيست؟SMART KPI خويش را چه‌گونه تقويت كنيم؟SMART KPI را مي‌اقتدار با ارتقاء تحليل و آناليز مجدد ارتقا دهيد. اين دو مرحله بسيار اساسي ميباشد چون به شما باور مي دهد كه ميتوانيد KPI خويش را بررسي فرماييد و همينطور KPI شما به صورت پيوسته با استحصال‌وكار شما مرتبط ميباشد.
گونه هاي رايج KPIاينك تعدادي نوع KPI براي مديران وجود دارااست تا با اعتنا به نياز و نرم افزار‌ريزي‌هاي كمپاني و سازمان خويش بتوانند تعيين نمايند چه هنگامي و چه‌گونه از آنها استعمال نمايند.
متداول‌ترين شيوه براي تسهيل فرايند تصميم‌گيري كارت امتياز متوازن ميباشد. اين كارت امتياز بضاعت مخلوط اقدامات استراتژيك عملياتي و سازماني در يك كمپاني را دارااست و همينطور اذن مي دهد تا استراتژي‌هاي حصول‌وكار تعريف و تمجيد گرديده، مدير دستيابي‌وكار، مدير سرويس ها و تمركز بر چگونگي كلي به صدق پيش رود.
بعضي از گونه هاي اساسي KPI يا اين كه شاخص‌هاي همت كليدي عبارتند از:مجال بازار: كه مرتبط با مجال فعال سازي يك كالا از ايده تا فروش ميباشد.فرصت در بين استارت و اتمام مراحل ساخت و ساز: ارتفاع وقتي كه به يك فرآيند تخصيص داده ميشود.سهام بيرون: تعداد دفعات يا اين كه روزهايي را علامت ميدهد كه يك فرآورده در تعادل صفر سهام جاي‌دارد.سهم بازار: اشاره به سهم بازار به وسيله يك فرآورده در طول يك زمان دارااست.بيهودگي: احتساب درصد وقتي كه يك واحد توليدي يا اين كه يك دسته ساخت نمي‌نمايد.گردش موجودي: ارتباط بدون واسطه في مابين مصرف (يا اين كه خروجي) و تعادل معدل در سهام.وسعت معاملات: نرخ جايگزيني نيروي كار كه مرتبط با تفاوت عددي في مابين تاييد و اخراج ميباشد.ميانگين فروش: تك تك درآمد تقسيم بر فروش مجموع.همينطور برخي گونه هاي KPI ها وجود دارا هستند كه به صورت منحصر و انحصاري بوسيله كمپاني‌هايي كه در بيزنس آنلاين تحت عنوان بيزنس الكترونيك يا اين كه بازاريابي كانال‌هاي اجتماعي عمل مي‌نمايند به كارگيري ميگردد كه دربرگيرنده مفاد پايين است:

روش افزايش سئو

۲ بازديد


روش هاي ارتقا بهينه سازي تارنما را بشناس و براي ارتقاء بهينه سازي سئو در مشهد سايتت همين امروز استارت كن! تمامي مي‌دانند كه بهينه سازي يك صنعت سريع و گران قدر ميباشد. گوگل به صورت دائمي فناوري هاي جديدي را معرفي مي نمايد و فناوري هاي سابق را براي بهبود چگونگي نتيجه ها كاوش آپ تو ديت مي نمايد.
در پيشين، بعضي از اين آپ ديت رساني ها بازي seo را به صورت كلي تغيير تحول دادند. ولي در سال ۲۰۲۱ بعيد ميباشد همگي چيز تغيير تحول نمايد، به لحاظ مي‌رسد اين ۸ طريق ارتقاء بهينه سازي تارنما هم چنان اصلي خواهد بود و گوگل به مكان تعريف‌و‌تمجيد دوباره از فضاي كاوش به بهبود آن ادامه خواهد بخشيد.
۸ طرز ارتقا seo تارنما را به خيال و خاطر بسپاريد.كاوش با كليك صفر همچنان ارتقا خواهد يافتجستجوي صوتي به محبوبيت خويش ادامه ميدهدارائه يك تجربيات كاربري بهتر بسيار اصلي خيس خواهد بودريسپانسيو بودن وب سايت براي همگي اساسي خواهد بودGoogle در شناسايي E-AT خوب گرددGoogle Discover ترافيك بيشتري ساخت خواهد كردجستجوي تصويري طرفدار بيشتري پيدا خواهند كرد.تصميم و نياز استفاده كننده براي كاوش مقام بسيار بالاتري خواهد داشت.كاوش با كليك صفر همچنان ارتقا مي‌يابدميان سالهاي 2016 و 2019 تعداد جستجوهاي كليك صفر از 43.9٪ به 49٪ رسيده ميباشد كه‌اين مسئله ابدا عجيب وجود ندارد، چون SERP براي گوگل مداقه متعددي دارااست. مخاطب فورا بعداز جستجوي پرسش خويش پاسخ را مي گيرد و نيازي به كليك بر روي حاصل اكران داده گرديده وجود ندارد. در آجل، جستجوهاي كليك صفر صرفا با پرورش نمودار علم ارتقا مي‌يابد و الگوريتم هاي Google در به چنگ آوردن جواب از صفحه ها اينترنت براي قطعه هاي پررنگ عالي ميشوند.
۱. براي ارتقاء كليك صفر چه مي بايست كرد؟هيچ كاري از عهده شما بر نمي آيد! شما براي اين جستجوها كاري نمي توانيد اجرا دهيد و گوگل با دقت به ترازو سرچ بالاي آن كلمه و واژه، درصد جستجوهاي كليك صفر را تغيير تحول مي‌دهد، البته مي بايست آنان را در جريان پژوهش ها لغت ها كليدي در ذهن داشته باشيد تا به ارتقاء seo وبسايت خويش ياري نماييد. در صورتي يك واژه و كلمه كليدي در حيث داريد و بيشتر كاوش ها هيچ كليك نميكنند، ممكن ميباشد شايسته ترين مقصود نباشد.
براي مثال، در صورتي توزيع كليك را براي “بهينه سازي چيست؟ ” در keywordtool io پژوهش كنيم، به صورت حدودي 71٪ از جستجوها فارغ از كليك است. اين درصد بدين خيال و خاطر ميباشد كه گوگل در SERP به پرسش مخاطب جواب بي نقص داده ميباشد.
در حال حاضر به ” تغيير تحول نكردن فونت هاي پوسته ” نگاه فرماييد، تنها ۲۶٪ از جستجوهاي اين واژه هيچ كليكي ندارند.
در اين‌حالت، اگرچه Google همت مي نمايد با يك جواب كوتاه ويژه بدين پرسش جواب دهد، البته بيشتر يوزرها ممكن ميباشد براي جستجوي بيشتر راجع‌به اين مسئله و يا اين كه تصاوير و جزئيات كليك نمايند.
آيا اين بدان مفهوم ميباشد كه مقصود قرار دادن اولي كلمه و واژه كليدي به طور كاملً بي مضمون‌ ميباشد و در ارتقاء بهينه سازي تارنما تاثيري نخواهد داشت؟نه، كليك صفر به معناي مجال صفر وجود ندارد و برعكس شما مي‌توانيد از اين عبارات در راستاي ساخت محتواي عالي و ارتقا بهينه سازي وبسايت خويش به كارگيري فرمائيد. مانند:
ارتقا تدبير از مارك، چون اسم دامنه و fav icon شما در SERP نشانه داده مي خواهد شد.شعور استفاده كننده از مارك بهبود يافته ميباشد. چنانچه Google به صورت مداوم جواب هاي موءثر و مرتبط را از صفحه ها تارنما شما بگيرد، مارك شما براي يوزرها دوست داستني مي‌گردد.وصال به اشخاص بيشتر. همگي چيز اخذ ترافيك بيشتر وجود ندارد. در حالتي كه براي يك كمپاني خرد داريد و يا اين كه سايتي براي سرگرمي داريد، ورود يوزرها بيشتر براي ارتقاء seo تارنما شما خيلي با ارزش ميباشد.