لينك بيلدينگ

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

لينك بيلدينگ

۳ بازديد


لينك و پيوند هاي اهل يك محلگفته ميگردد هيچي بدتر از اهل سئو در مشهد يك محل بد وجود ندارد، زيرا سبب اذيت ساير مي‌گردد. در پيوند بيلدينگ هم همچنين ميباشد. در شرايطي‌كه شما از يك وبسايت اسپم لينك و پيوند بگيريد يا اين كه به يك سايت اسپم گرديده پيوند بدهيد، سايت شما شامل جريمه شود و مي بايست تاوان سنگيني را بپردازيد. پس مراقب لينكدهي باشيد.
تجديد و جديد كردنهر وسيله به هر هم اكنون روزي كهنه مي‌شود. لينك و پيوند ها هم از اين قاعده مستثني نيستند و ممكن ميباشد كه تازگي خويش را از دست بدهند و حتي يك تارنما ديگر لينك و پيوند جديدي اخذ نكند كه مي قدرت بيان كرد حكم يك شخص مرده را پيدا مي نمايد. پس اين خيلي اصلي ميباشد كه بتوانيد با استراتژي بازاريابي اينترنتي خويش، اوليه از كليه هرروز يك بك لينك و پيوند نو اخذ نمائيد و همينطور پيوند هاي كهن خويش را احيا نمائيد. براي احيا پيوند هاي كهن عالي ميباشد كه در هنگام ساخت و ساز محتوا، قاعده رابطه در بين صفحه هاي را مراقبت فرماييد. يعني چي؟!!! يعني اينكه در‌حالتي كه مقاله جديدي ساخت‌و‌ساز مي‌كنيد آن را به مطالب كهن البته مرتبط پيوند بدهيد تا كهن ها حكم كوچه بن بست را پيدا نكنند.
اشتراك در شبكه‌هاي‌مردميدر شرايطي‌كه فعاليت شما در شبكه‌هاي‌اجتماعي ميباشد و در مورد seo كار مي‌كنيد، مطلقا بها اين فعاليت را  بيشتر از همگي موردها مي‌دانيد. لينك و پيوند بيلدينگ دربين تارنما و شبكه هاي مردمي از نان شب در سئو تارنما واجبتر ميباشد. شما مي بايست كاري نماييد كه استفاده كننده تشويق گردد تا مطالب تارنما شمارا در شبكه هاي مردمي به اشتراك بگذارد.
اصول و محور لينك و پيوند بيلدينگپيوند بيلدينگ يك هنر ميباشد. همينطور يكي‌از قسمت هاي اساسي در توفيق بهينه سازي است. پيوند بيلدينگ مستلزم ابتكار، عملكرد و اكثر وقت ها ميزان دارايي ميباشد. در تعدادي سال پيشين، كمپين هاي لينك و پيوند بيلدينگ متعددي برگزار شد‌ه‌است كه هيچ كدام مشابه به هم نبوده ميباشد اما ممكن ميباشد در قسمت هايي دارنده اشتراكاتي باشند البته استراتژي لينك و پيوند بيلدينگ به تارنما و شخصيت شما و استحصال و كارتان بستگي داراست. در تحت سه روش مهم و اصول بدست آوردن لينك و پيوند را به صورت خلاصه ذكر كرده ايم:
لينك و پيوند هاي طبيعيلينك و پيوند هايي كه ديگر سايت ها طبيعتا به صفحه ها سايت شما مخصوصا محتوا يا اين كه به عبارتي نصيب مقاله‌ها ميدهند.
ساخت‌و‌ساز پيوند هاي دستي براي گسترش بيشترساخت لينك و پيوند هاي دستي كه به وسيله خويش صاحب و مالك وبسايت ساخت ميشود مانند تصويب در دايركتوري ها، ارسال پيوند در نشاني اينترنتي يا اين كه پرداخت هزينه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد