3. تيتر و سئو در مشهد توضيحات متا را به طور كامل پباده سازي فرمائيدصفحه ها اينترنت در موتورهاي كاوش با دو شاخصه علامت داده مي گردند؛ تصوير ذيل را مشاهده كنيد:توضيحات متا و تيتر در صفحه هايتيتر متا هيچ مكان تارنما شما علامت داده نميشود، گاها در مرورگر تحت عنوان اسم مرورگر مطرح ميگردد و در صفحه هاي كاوش تحت عنوان تيتر مقاله شما به كارگيري ميگردد. درين عناوين بايستي از دو قاعده تقليد كرد:1- از كليدواژه اي كه ميخواهيم كاغذ با آن منزلت بگيرد به كار گيري كنيم.2- به اندازه كافي جالب باشد كه مخاطبان روي آن كليك نمايند.همچنين مرسوم ميباشد كه كاراكترهاي اين تيتر كمتر از 60 كاراكتر باشد تا تماما در ورقه حاصل ظواهر گردد؛ با اين حالا پيكسل ها اهميت بيشتري از كاراكترها دارا هستند كه ميتوانيد با ابرازهاي پيكسل، تيتر خويش را براي اكران ظاهري با صرفه نمائيد.توضيحات متا همچنين بسيار اساسي ميباشند، شايد زيرا آنها در تعداد كليك ها تاثير بخش اعظمي ميگذارند؛ توضيحات متاي شما نيز نبايد بيشتراز 155 كاراكتر باشد و براي آن هم ميتوانيد از ابزارهاي پيكسل استعمال نماييد.4. ازheaderها و subheaderها براي محتواي خويش استعمال نمائيدبه كارگيري از تيتر (header)هاي استاندارد (از 1 تا 6(، ميتواند به موتورهاي كاوش در شيوه درك كردن متن شما ياري بسيار متعددي بكند.Header1: اين نوع تيتر صرفا براي عنوان به كارگيري ميگردد و معمولا كليدواژه مهم را در خويش مكان داده ميباشد؛ خوب ميباشد كه از اين نوع تيتر، بيش تر از يك توشه در متن به كارگيري نشود.Header2: عالي ميباشد تحت عنوان عنوان هر قسمت از مقاله استعمال شود. آنها نيز بايستي كليدواژه مهم را در خويش مكان دهند (ولي به طور طبيعي به طور طبيعي خير به تحميل!) و رده نيكي براي كليدواژه هاي فرعي هم ميباشند.
1_ دامنه اساسي وب سايت را گزينش نمائيد
تحت سئو در مشهد عنوان اولي گام در بهينه سازي تكنيكال، دامنه مهم وبسايت را تعيين نماييد. ولي ميدانم كه تا قبل از اين نام آن را گزينش نموده ايد البته منظورم گزينش دامنه به همدم پيشوند مهم و پروتكل امنيتي متبوع ميباشد. شايد ندانيد كه وبسايت شما ميتواند به صورت هاي مختلفي در سطح اينترنت اكران داده خواهد شد. براي مثال با www يا اين كه فارغ از آن، ياروهمدم با http يا اين كه فارغ از آن و…
با دقت به اينكه گوگل سايت ها را از روش url شناسايي ميكند و خير صورت و محتواي آنها، در حالتيكه كه دامنه اساسي را تعيين نكنيد ممكن ميباشد اين موتور كاوش نشاني هاي متعدد اينترنت سايتتان را تحت عنوان وب سايت هاي دارنده محتواي تكراري شناسايي نمايد! به اين ترتيب به شدت بهاين نكته اعتنا نماييد. درصورتيكه نميدانيد كه چطور مي بايست همگي نشاني هاي وب سايت را روي يك نشاني ريدايركت نماييد، با طراح وبسايت يا اين كه پشتيباني كمپاني هاستينگ خودتان اين مسئله را مطرح نماييد.
ريچ اسنيپت چيست ؟ تاثير آن بر سئو سايت
ريچ اسنيپت (Rich Snippets) چه ميباشد؟ سئو در مشهد ريچ اسنيپت چه ميباشد؟ريچ اسنيپت (همينطور تحت عنوان "نتيجه ها بي نياز (Rich Results)" شناخته ميگردد)، نتيجه ها كاوش در گوگل با ظاهري ديدني خيس و داده ها تكميلي با ارزش كه به هم پا تايتل، description و URL اكران داده مي گردد. اين داده ها مازاد، نتيجه ها از داده هاي ساختار يافته مو جود در كاغذ ميباشد. گونه هاي رايج ريچ اسنيپت مشمول review، امر العمل ها (recipes) و حادثه ها (event) ميباشد.
سرفصل هاي اين مقالهريچ اسنيپت (Rich Snippets) چه ميباشد؟چرا ريچ اسنيپت ها اساسي ميباشند؟نوع ريچ اسنيپت را گزينش فرمائيداصول استراكچر ديتا را ادراك فرماييدپياده سازي استراكچر ديتا با اسكيماچه وقتي ريچ اسنيپت اكران داده مي گردد؟تفاوت در بين ريچ ريزالت و ريچ اسنيپت چه چيزي است؟ريچ ريزالت چه است؟چه گونه ريچ اسنيپت منجر بهبود سئوي تارنما شما ميگردد؟چه گونه ريچ اسنيپت يا اين كه مقام صفر در گوگل بدست آوريد؟آناليز فرماييد و ملاحظه كنيد كدام ريچ اسنيپت برايتان مطلوب ميباشدپياده سازي داده هاي ساختار يافته (Schema)اعتبارسنجي نشان گذاريمحاسبه صفحه هاي علامت گذاري گرديده به مراد نظارت همت و اشتباهات
چرا ريچ اسنيپت ها اصلي ميباشند؟در اكثر نتيجه ها جستجوي ارگانيك اين 3 داده را اكران ميدهد:
تگ تايتلمتا ديسكريپشنURLاز جمله:
فيض معمولي سرچ گوگل
اين يك سود بي آلايش ميباشد.
در اينجا مثالي از Rich Snippet آورده شدهاست:
ريچ اسنيپت (Rich Snippets) چه چيزي است؟
همان گونه كه مي بينيد حاصل Rich Snippet بيشتر از نتيجه ها جستجوي بي آلايش جلب اعتنا مي نمايند ... كه قادر است سبب ساز به CTR بالاتري خواهد شد.
ارتقا ctr با استراكچر ديتا
گوگل داده هاي ريچ اسنيپت را از استراكچر ديتا (مانند Schema) در HTML كاغذ شما اخذ مي نمايد.
ريچ اسنيپت در نتيجه ها
برخي تصور مي نمايند كه به كارگيري از داده هاي ساختاريافته قادر است مرتبه بندي شمارا بهبود بخشد، گوگل اعلام نموده است كه استعمال از استراكچر ديتا يك سيگنال درجه بندي وجود ندارد:
تاثير استراكچر ديتا در سكو
به اين ترتيب اكنون دست كم مزيت اساسي Rich Snippets ارتقا نرخ كليك ميباشد.
در اينجا طريق افزودن ريچ اسنيپت را آورده ايم.
محتواي تكراري
چه وقتي به كار گيري از محتواي تكراري مجاز ميباشد؟
ولي سئو در مشهد بايستي دقت داشت كه مدام هم محتواي تكراري ممنوع وجود ندارد و گهگاه به كارگيري از آن اجتنابناپذير ميباشد. دراين راستا دقت شمارا به نمونههاي پايين جلب مي كنم:
وبسايتهاي چندزبانه
درحالتي كه بخواهيد يك ورژن از وب سايت خويش را به گويش ديگري پباده سازي نمائيد و گوگل متوجه بشود كهاين نسخه از اينترنتوب سايت شما براي كشورهاي ديگر پباده سازي گرديدهاست مثلا بر طبق خصوصيت hreflang آن را تهيه و تنظيم فرمائيد، محتواي شما از نگاه گوگل تكراري محسوب نمي شود، بلكه ترجمهاي براي عموم ديگر كشورهاست. در واقع شما مي توانيد براي يك محتواي يكسان به گويشهاي گوناگون، صفحه هاي مختلفي داشته باشيد.
توضيح مقررات
زماني بخواهيد قانون ها را در يك محتوا توضيح دهيد، نميتوانيد آن ها را تغيير تحول دهيد. به اين ترتيب مجبوريد ضوابط را به به عبارتي شكل كه ميباشند سواي تغيير و تحول بيان فرماييد. قانون ها در وبسايتهاي متفاوت با به عبارتي جمله ها و لغت ها يكسان ذكر مي گردند و محتواي تكراري توليد خواهد شد.
بيان منبع
فرض نمائيد محتوايي را از يك وب سايت فرنگي ترجمه كرده و در وب سايت خودتان منتشر ميكنيد. دراينصورت در حالتيكه در انتهاي مقاله، منبع را بيان فرمائيد از حيث تكراري بودن محتوا مشكلي براي تارنما شما پيش نخواهد آمد.
ضابطه مالكيت محتوا
درپي قضيه تاثير محتواي تكراري در seo به سئو در مشهد سمع و نظر شما ميرسانيم گوگل مالكيت محتوا را بر طبق تعدادي استدلال اصلي معلوم مي نمايد. در صدر مجال ايندكس شدن يك ورقه اهميت بالايي در گوگل دارااست. براي تشريح بديهي خيس بهتر ميباشد مورد با يك نمونه ذكر گردد. ممكن ميباشد شما مبادرت به ساخت محتوايي منحصربفرد در وبسايت خويش كه مانند آن در هيچ سايتي نيست كرده باشيد البته بعداز سپري شد تعدادي روز متوجه ميشويد به عبارتي محتوايي كه شما نوشته ايد بوسيله يك وب سايت ديگر نسخه برداري گرديده و جالبتر اينكه آن وبسايت جايگاه بهتري از وبسايت شما در نتيجه ها كاوش داراست! براي حل اين نقص چه مي بايست كرد؟ آيا رويه حلي براي خودداري از اين ايراد وجود دارااست؟ در جواب بهاين پرسش بايستي با اعتقاد اعلامكرد آري ????
مجال ايندكس شدن محتوا براي تارنما هاي متفاوت متغير بوده و حتي ممكن ميباشد بيش تر از 10 روز به ارتفاع بيانجامد. به همين جهت براي ثابت مالكيت محتوا و دوري از خلل محتواي تكراري توصيه ميشود به محض تكثير محتوا در وب سايت، آنرا در پنل Search console بوسيله ابزار URL Inspection در گوگل تصويب فرماييد. علاوه بر اينكار پيشنهاد مي شود فورا بعداز معرفي نشاني به گوگل ، لينك و پيوند محتوا را در شبكه هاي عمومي مانند Google Plus ، Facebook ، Twitter ، Linkedin منتشر نماييد. اينكار علاوه بر ثابت مالكيت به انشتار و محبوبيت محتوا نيز امداد خواهد كرد.