ضابطه مالكيت محتوا
درپي قضيه تاثير محتواي تكراري در seo به سئو در مشهد سمع و نظر شما ميرسانيم گوگل مالكيت محتوا را بر طبق تعدادي استدلال اصلي معلوم مي نمايد. در صدر مجال ايندكس شدن يك ورقه اهميت بالايي در گوگل دارااست. براي تشريح بديهي خيس بهتر ميباشد مورد با يك نمونه ذكر گردد. ممكن ميباشد شما مبادرت به ساخت محتوايي منحصربفرد در وبسايت خويش كه مانند آن در هيچ سايتي نيست كرده باشيد البته بعداز سپري شد تعدادي روز متوجه ميشويد به عبارتي محتوايي كه شما نوشته ايد بوسيله يك وب سايت ديگر نسخه برداري گرديده و جالبتر اينكه آن وبسايت جايگاه بهتري از وبسايت شما در نتيجه ها كاوش داراست! براي حل اين نقص چه مي بايست كرد؟ آيا رويه حلي براي خودداري از اين ايراد وجود دارااست؟ در جواب بهاين پرسش بايستي با اعتقاد اعلامكرد آري ????
مجال ايندكس شدن محتوا براي تارنما هاي متفاوت متغير بوده و حتي ممكن ميباشد بيش تر از 10 روز به ارتفاع بيانجامد. به همين جهت براي ثابت مالكيت محتوا و دوري از خلل محتواي تكراري توصيه ميشود به محض تكثير محتوا در وب سايت، آنرا در پنل Search console بوسيله ابزار URL Inspection در گوگل تصويب فرماييد. علاوه بر اينكار پيشنهاد مي شود فورا بعداز معرفي نشاني به گوگل ، لينك و پيوند محتوا را در شبكه هاي عمومي مانند Google Plus ، Facebook ، Twitter ، Linkedin منتشر نماييد. اينكار علاوه بر ثابت مالكيت به انشتار و محبوبيت محتوا نيز امداد خواهد كرد.
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۰۰ | ۱۴:۳۸ ۲۲ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است