آرشیو خرداد ماه 1401

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

كپي رايتر چه كسي است؟

۲ بازديد

در سال‌هاي گذشته وب لاگ نويسي سئو در مشهد محصور به دل نوشته يا اين كه خاطرات فردي بود البته در حال حاضر استخراج و شغل هاي متعددي به آن روي آورده اند. زماني شما يك محتواي باارزش و اثرگذار را به صورت بدون‌پول در وب لاگ خويش با مخاطبين به اشتراك مي گذاريد،
متكي بودن آنان را به خويش جلب كرده و اين عمل ضمن اين كه كاربر را به بلاگ شما گشوده مي‌گرداند، بلكه منجر ميگردد خوانند‌گان شما به خريداران بالقوه تبديل شوند. با اين فعاليت شما يك بازاريابي محتوا را اعمال داده ايد. سفارش ميكنيم نوشته‌ي علمي يك تاليف كننده براي ساخت و ساز محتوا چه كارهايي ايفا مي ‌دهد؟
  را كه در‌اين مسير شمارا ارشاد خواهد كرد پژوهش نماييد.

چگونه به عنوان يك توليد كننده محتوا كار كنيم؟

۲ بازديد

به چه شكل نصيب سود گيري را سئو در مشهد بنويسيم : طرز طلايي
وقتي كه قصد تايپ كردن سود گيري در ساخت‌و‌ساز محتوا را داريد خوب ميباشد خويش را مكان كاربر خويش قرار دهيد. در‌صورتي‌كه كه او به پيشنهاد هاي شما در بخش فيض گيري كار نمايد در غايت چه رمانتيك خواهد داشت؟ اين مورد سبب ميشود تا بتوانيد از نظر خوانند‌گان شايسته ترين همت را داشته باشيد و سواي اختلال مي‌توانيد سود گيري فرماييد.
نكته سردبير :تعداد متعددي از بلاگ نويس ها و اشخاصي كه راجع به فيض گيري خويش مبتلا نقص‌ مي‌شوند نمي توانند در ساخت و ساز محتوا برنده فعاليت نمايند.در واقع مي بايست بدانيد كه بيشتر عموم همگي مطالب مارا تحقيق نمي‌كنند و حتي برخي از آنها حتي نيمي از نوشته‌ي علمي را تحقيق نمي‌كنند. از اين روي بايستي يك فيض گيري كلي داشته باشيم و به لغات به طوري روح بدهيم كه در نصيب سود گيري بتواند به كليه داده ها لازم خويش به شايسته ترين صورت دسترسي داشته باشد. شما ميتوانيد در نصيب سود گيري يك پست با يوزرها خويش در زمينه ي باشيد و با آنها سخن نمائيد. نبايد اين زمان را از دست بدهيد و مطلقا از آن بايستي استعمال نمائيد.

نحوه نوشتن مطالعه موردي چگونه است؟

۲ بازديد

ما درباره‌ي اينكه چرا مطالعات موردي در سئو در مشهد استراتژي بازاريابي B2B به كارگيري ميشود كلام كرديم. حالا به سراغ سوالي كه در ذهنيت شما ميباشد مي‌رويم: 
 چطور ميتوانم اين فعاليت را ايفا دهم؟
روش تايپ كردن رسيدگي موردي يك مهارت گران بها ميباشد. شما تصميمات والا و خرد تعيين ميكنيد كه از گزينش مشتري استارت گرديده و با تعيين پوسته و پياده سازي آن‌ها ادامه مييابد. مي بايست اين فرايند را به قسمت هاي جداازهم تقسيم كنيم تا به حقيقت مجاورت خواهد شد. 
از پنج قدم ذيل براي تايپ كردن استيناف موردي خويش به كارگيري نماييد:
1. مشتري متبوع را تعيين فرمائيد
2. يك گفتمان ترتيب دهيد
3. آغاز به تايپ كردن تحقيق موردي نمائيد
4. محتواي خويش را دستكاري و بازنگري نمائيد
5. محتواي خويش را منتشر نمائيد
 
 قدم اوليه: مشتري را انتخاب نمائيد در‌صورتي‌كه شما در استحصال و كاري درگير به شغل باشيد ميدانيد كه مشتريان مدام راضي نيستند. از كدام مشتري مي بايست در پژوهش موردي خويش به كار گيري نمائيد؟ شما با در مشت داشتن منابع و فرصت محصور، تعيين چنداني نداريد و نمي توانيد هر فردي را گزينش فرماييد. با حدس رده پژوهش موردي در استراتژي بازاريابي خويش آغاز فرماييد. در اكثر مواقع از رسيدگي موردي براي دسترسي به مشتريان بالقوه اي كه در حدود تصميم خريد ميباشند به كارگيري مي‌كنيد. به اين ترتيب از همين جا آغاز نماييد. به كساني تصور كنيد كه كارايي داريد آن‌ها‌را متقاعد نمائيد تا مشتري شما شوند. از خويش پرسش فرماييد:
 بحران هاي تجاري آن‌ها چيست و اينجانب به چه شكل ميتوانم آن را حل كنم؟
 آن‌ها نماينده كدام صنايعي ميباشند؟ 
كدام يك از آن ها اشخاص كليدي در تصميم گيري خريد مي‌باشند؟
پيش از آن مقداري وقت بگذاريد تا پرسوناي خريدار مقصود خويش را شناسايي فرماييد
معمولاً اين عمل مجموعه بازاريابي ميباشد كه مسئول ساخت محتوا ميباشد. البته كفايت نميكند. مجموعه فروش را هم مداخله دهيد. فهم و شعور و طريقه آنان از مكالمات بيشماري كه با مشتريان داشته اند بسيار باارزش ميباشد. چه كسي عالي از آنكه با مشتري كلام مي نمايد نيازها و منظور هاي اورا ميداند؟
 شرايط ايده آل آن ميباشد كه از دسته فروش و مجموعه بازاريابي در كنار هم براي ساخت و ساز پرسوناي خريدار استعمال فرمائيد. 
 هنگامي كه دانستيد مخاطبان شما چه كسي مي‌باشند، به سراغ گروه مشتريان شادمان خويش برويد تا يك نماينده خريدار براي مخاطبين مقصود خويش تعيين فرمائيد. هر چه ايرادات، هدف ها و صنعت هاي آنان نزديكتر باشد استيناف موردي شما بيشتر معرف آن‌ها خواهد بود.
 در صورتي بيشتراز يك پرسوناي خريدار داشتيد چه نمائيد؟
مشكلي نيست. اين شرايط براي موسسه ها B2B امري تماما رايج ميباشد، چون خريداران يك گروه بي نقص از اشخاص متفاوت مانند كارشناسان تداركات ،مديران مهندسان و غيره را دربرميگيرد. عملكرد فرماييد يك تحقيق موردي متناسب با هر شخصيت توليد نمائيد كه‌اين يك غرض بلند بازه ميباشد. با اين حالا در‌حالتي كه بتوانيد تجارب هرمورد از سهامداران را فردي سازي فرمائيد عالي مي‌توانيد حيث آنان را جلب نماييد.

برخي از سوالاتي كه هنگام ري‌ويونويسي، بايد به آنها جواب دهيد

۲ بازديد

ادله اين كتاب چيست؟
    آيا اين كتاب، دقيقا به عبارتي چيزي كه در سئو در مشهد تيتر خويش بيان كرده را توضيح ميدهد؟
   آيا اين كتاب، به صورت عالي و قابل قبولي مندرج ميباشد؟ (كتاب نيكي ميباشد؟)
  آيا اين كتاب در مورد يا اين كه حرفه خاصي درج شده ميباشد؟
   آيا اين كتاب به گفت و گو يا اين كه مراحل فعلي در مسئله اي خاص مربوط ميشود و در‌حالتي كه آري، چه گونه؟
   اصل و نسب نظري يا اين كه مكتبي كه كتاب از آن سرچشمه مي‌گيرد، چيست؟
  چه اصطلاحاتي دركتاب اورده شده و آيا اين اصطلاحات، تعريف‌و‌تمجيد گرديده اند؟
    داده ها اين كتاب، چقدر درستي داشته و ظريف ميباشد؟ (مثلا: پاورقي ها؛ كتابشناسي؛ تاريخ ها چقدر ظريف مي‌باشند؟)
 آيا تصاوير جان دار در كتاب، اثر گذار مي باشند؟ و در صورتيكه هيچ تصويري در آن نيست، به حيث شما مي بايست تصويري وجود داشته باشد؟
    پژوهش اين كتاب، براي چه عده اي موثر ميباشد؟
    مقايسه كتاب با بقيه كتاب هاي جانور در همين مورد، چه‌گونه ميباشد؟
    در شرايطي كه اين كتاب، يك كتاب درسي ميباشد، مختص چه عصر هايي ميباشد و ساختار و نمونه هاي كتاب چقدر پر‌نور ميباشد؟

داشتن استراتژي براي توليد محتوا

۲ بازديد

داشتن ايده و استراتژي يك كدام از ديگر سئو در مشهد از نكات بسيار اساسي براي توليدكننده محتوا به‌حساب مي‌آيد. هر محتوايي كه سواي استراتژي مطلوب ساخت و ساز مي­خواهد شد، چگونگي مورد نياز براي جذب مشتري را نخواهد داشت. كاربر را مي بايست از آغاز به يك سمت و سوي خاص برده و مواقعي در محتوا ذكر شوند كه كاربر به آنان نياز داشته و در واقع سوال ها خيالي كاربر ميباشد. در شرايطي كه آفريننده محتوا سواي داشت استراتژي خاصي به ساخت محتوا بپردازد، بدون‌شك كمكي به استفاده كننده نخواهد كرد.
استراتژي در ساخت و ساز محتوا مي­تواند جذابيت محتوا براي استفاده كننده را بيشتر نمايد. براين اساس استفاده كننده زمان مجال متعددي را براي استيناف بدون نقص محتوا در تارنما مي­ماند. اين مورد ياري مي­نمايد تا seo تارنما نيز به شايسته ترين صورت ممكن صورت بپذيرد. با دقت به اينكه ترافيك وبسايت و دوران فرصت حضور هر استفاده كننده در وب سايت مي­تواند اثر متعددي بر روي seo وبسايت داشته باشد، براين اساس خالق محتوا نيز مي بايست به داشتن استراتژي در ساخت و ساز محتوا التفات بيشتري بدهد.

چارچوب هاي مورد نياز براي اينكه بدانيم چگونه توليد كننده محتوا شويم

۲ بازديد

تعيين زمينه يا اين كه واژه و كلمه كليدي كانوني سئو در مشهد آغاز بايستي بدانيم حول چه محوري قصد ايجاد محتوا را داريم. در اكثر زمان ها مفاد واژه و كلمه كليدي به وسيله صاحبكار انتخاب مي گردد و برخي اوقات نيز اين شغل به عهده خالق محتوا قرار مي‌گيرد. بنابراين يكي چارچوب هاي اساسي براي اينكه بدانيم چه گونه آفريننده محتوا شويم، تعيين يك زمينه يا اين كه واژه كليدي اساسي ميباشد.
در صورتيكه كه مورد محتوا معلوم گردد، سازنده محتوا مي داند در چه چارچوبي بايستي محتوا را تهيه و تنظيم كند و از كدام مطالب، عنا وين، سرتيترها و لغات كليدي مرتبط مي بايست به كارگيري كند.


روي هم گذاشتن داده ها بعداز اينكه مشخص و معلوم شد ساخت‌و‌ساز محتوا در چه حوزه و چارچوبي مي بايست صورت بپذيرد، فورا گردآوري داده ها در مسئله متبوع اعمال ميگردد. وب مرجع بسيار جامع و جامعي براي گردآوري داده ها در هر مورد اي به شمار ميرود.
ولي از هر منبع ديگري مانند كتاب، خبر نامه، نوشته‌ي علمي و... نيز ميتوان براي گردآوري داده ها به كار گرفت. بعضي وقتها با مشاهده يك تصوير ميتوان تعدادي خط محتواي متني ساخت كرد، براين اساس حتي يك تصوير مطلوب را ميتوان تحت عنوان داده ها موردنياز گردآوري كرده و در ساخت‌و‌ساز محتوا از آن استفاده نمود.

داستان‌هايي بنويسيد كه فروش بروند

۱ بازديد

يكي‌از قدرتمندترين طرز‌ها براي ترغيب سئو در مشهد مشتري بالقوه خويش به گذشتن از بازدارنده پاياني و خريد كردن از خودتان، تايپ كردن ماجرا توفيق ميباشد. ماجرا توفيق به شما اين قابليت را مي دهد كه تجربه مشتريان خويش را تحت عنوان مثال‌اي از آنچه از توليدات و سرويس ها شما انتظار مي‌رود، ارائه نماييد. در واقع ايجاد محتواي كار كشته و تايپ كردن قصه توفيق پرفروش به شما اين زمان را مي‌دهدكه:
• به رفع بحران‌هايي بپردازيد كه بر رمز خط مش كاربر غرض شما قرار دارا‌هستند
• به سيرتكامل‌اي با اصالت و صادقانه به استقبال مشتري برويد
• هرگونه نگراني مشتريان احتمالي خويش را از ميان ببريد
ممكن ميباشد در حال حاضر اين پرسش برايتان پيش بيايد كه چه گونه ماجرا توفيق بنويسيم تا اين زمان‌ها را از دست ندهيم. در واقعيت بايستي بدانيد كه‌اين مجال‌ها صرفا هنگامي به دست ميايند كه يك ضابطه طلايي را فراموش نكنيد و آن اينكه يك روايت توفيق پرفروش، بايستي حقيقتا يك قصه بهتر باشد.
ماجرا توفيق مشتري چه به طور متني منتشر خواهد شد و چه به طور صوتي يا اين كه تصويري، به هرحال از يك الگوي بسيار معمولي، البته موءثر تبعيت مي‌نمايد و اين سرمشق به عبارتي ساختار داستاني كلاسيك ميباشد كه در هر كتاب، فيلم و نمايشي كه تا به امروز با آن سروكار داشته‌ايد، مشاهده كرده‌ايد.
مهم ترين خصوصيت اين ضابطه طلايي اين ميباشد كه مسلما فعاليت مي‌نمايد. اين طريق به شما اين اقتدار را ميدهد تا بتوانيد قلب‌ها را لمس فرماييد، ساير افراد را متقاعد سازيد و حتي آنان را به مشتريان خويش تبديل نمائيد. 
با ما يار باشيد تا با هم طرز تايپ كردن ماجرا توفيق با اين سر مشق را حافظه بگيريم.

چگونه ساخت وبلاگ را در 5 مرحله ياد بگيريم

۲ بازديد

1. براي بلاگ خويش نامي را در لحاظ بگيريد و ميزباني سئو در مشهد آن را بر عهده بگيريد.
2. هنگام ايجاد كرد بلاگ، وردپرس را نيز اضافه فرماييد. 
3. يك پيش مورد (تم) را در لحاظ بگيريد تا صاحب و مالك بلاگ خويش گرديد.
4. براي اينكه بتوانيد خوا‌نندگان را پيدا فرماييد و داده هاي عددي را دنبال فرماييد، از دو پلاگين وب لاگ نويسي اساسي و كليدي به كارگيري نمائيد. 
5. در محتوا نويسي وب لاگ خويش، تلاش فرمائيد محتواي متقاعد كننده و جذابي ساخت و ساز نمائيد كه خواننده گان بلاگ شما به آن عشق مند باشند. 
سكوهاي وب لاگ نويسي ديگري مانند بلاگ نويس. كام (Blogger.com) و تامبلر. كام (Tumblr.com) نيز وجود دارا‌هستند، نسبتاً آحاد وب لاگ نويساني كه در شغل خويش بدون شوخي مي باشند از وب سايت وردپرس خويش صاحبخانه به كار گيري مي نمايند، چون در‌اين وب سايت آزادي كار داريد كه نوآوري و انعطاف پذيري خويش را آرم دهيد. 
مينيماليست ها (The Minimalists) براي وب لاگ خويش اپ وردپرس را به شغل ميبرند چون به وسيله اين اپليكيشن عالي مي اقتدار صورت و پوسته ظاهري وب لاگ را رئيس كرد- توسط اين نرم‌افزار مي‌توانيد رئيس خلاقانه تري نسبت به ساير سكوهاي وب لاگ نويسي بهتر داشته باشيد. اوه، و وردپرس طرحي ميباشد كه ميتوانيد سواي پرداخت هيچ هزينه اي از آن به كارگيري نماييد! 


ما براي به وجود آوردن اين سايت از اين پروسه ظريف استعمال كرده ايم.شما هم در حالتي‌كه اين 5 مرحله را به فعاليت ببريد، ميتوانيد در كمتر از يك ساعت وب لاگ دلخواهتان را ساخت نمائيد.

دسته اول: معيارهاي موثر در سئو سايت

۲ بازديد

مسلما معيارهاي اكثري را مي اقتدار يافت سئو در مشهد كه بر روي بهينه سازي اثر گذار مي باشند. هرمورد از اين معيارها نياز به پژوهش ها كبير داراست تا بتوان كاملا با آن آشنا شد. پيرو به معرفي معيارهاي تاثيرگذار در بهينه سازي ميپردازيم.
لينك و پيوند بيلدينگ لينك و پيوند ها براي مثال كارداران تاثيرگذار در سئو وب سايت مي باشند. با به كارگيري از پيوند ها هم بازديدكنندگان وبسايت مي‌توانند به راحتي مطالب مربوط به قضيه دلخواه خويش را پيدا نمايند و هم موتورهاي كاوش براي ايندكس صفحه هاي تازه از اين پيوند ها سود ميبرند. به اين ترتيب لينك و پيوند بيلدينگ ميتواند يكي كارداران تاثيرگذار در seo تارنما باشد.


سرعت لود كاغذ تارنما يكي از ديگر از عامل ها اثر گذار در بهينه سازي وب سايت، سرعت لود صفحه هاي يك تارنما ميباشد. معمولا عكس، فيلم يا اين كه پادكست ها پيش از تكثير بر روي وبسايت، بايستي باصرفه شوند. ابزار مطلوب براي سنجش سرعت بار گذاري وبسايت و رفع خطاها مربوطه، GTmetrix بوده كه فعاليت با آن بسيار ريلكس ميباشد.


نرخ كليك CTR به تعداد دفعاتي كه بر روي يك برگه در حاصل گوگل كليك ميشود، نرخ كليك يا اين كه CTR مي گويند. هر چه نرخ كليك بيشتر باشد، علامت دهنده ارتقا بازديد كنندگان تارنما خواهد بود. براين اساس نياز ميباشد مدام و براي همگي محتواهاي منتشر گرديده بر روي وب سايت، نرخ كليك سنجيده شود.
رده در حاصل كاوش SERP جايگاهي كه يك محتوا در نتيجه ها گوگل استحصال كرده را SERP مي‌گويند. موردنياز ميباشد كليه محتوا بعداز تكثير بر روي وبسايت، از ديد به چنگ آوردن رده نظارت شوند تا مشخص و معلوم خواهد شد كدام مثال از محتواها مقام بهتري را در گوگل استحصال مي نمايند. بعد از اين قضيه ميتوان تمركز بيشتري روي آن‌ها قرار داده و مقام هاي بيشتري را در دست گرفت.

گام دوم: تنظيم ساختار سايت ويكي

۲ بازديد

هنگامي كه يك ابزار بي نقص براي مجموعه سئو در مشهد خويش يافتيد، وقت آن ميباشد كه تارنما خويش را پياده سازي نمائيد. 
 عموم وقتي از Wiki استعمال مي نمايند كه ساختار آن دارنده پيمايش آسوده بوده و به راحتي بتوانند داده ها مرتبط و آپ تو ديت را بيابند. در صورتيكه تارنما ويكي بي نظم باشد در غايت اشخاص وبسايت را به درحال حاضر خويش رها مي نمايند.
 جهت تهيه Wiki بر روي نوكلينو در بالا يك فضاي كاري براي هر قضيه ساخت‌و‌ساز نمائيد. هر فضاي كاري دارنده حريم سري و پيكربندي دسترسي به خويش ميباشد، به گونه اي كه شما مي‌توانيد داده ها خصوصي خويش را ايمن نگه داريد و از تغيير و تحول يا اين كه حذف ورقه ها اساسي بوسيله اعضاي غير مجاز مجموعه دوري فرمائيد.