چارچوب هاي مورد نياز براي اينكه بدانيم چگونه توليد كننده محتوا شويم

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

چارچوب هاي مورد نياز براي اينكه بدانيم چگونه توليد كننده محتوا شويم

۳ بازديد

تعيين زمينه يا اين كه واژه و كلمه كليدي كانوني سئو در مشهد آغاز بايستي بدانيم حول چه محوري قصد ايجاد محتوا را داريم. در اكثر زمان ها مفاد واژه و كلمه كليدي به وسيله صاحبكار انتخاب مي گردد و برخي اوقات نيز اين شغل به عهده خالق محتوا قرار مي‌گيرد. بنابراين يكي چارچوب هاي اساسي براي اينكه بدانيم چه گونه آفريننده محتوا شويم، تعيين يك زمينه يا اين كه واژه كليدي اساسي ميباشد.
در صورتيكه كه مورد محتوا معلوم گردد، سازنده محتوا مي داند در چه چارچوبي بايستي محتوا را تهيه و تنظيم كند و از كدام مطالب، عنا وين، سرتيترها و لغات كليدي مرتبط مي بايست به كارگيري كند.


روي هم گذاشتن داده ها بعداز اينكه مشخص و معلوم شد ساخت‌و‌ساز محتوا در چه حوزه و چارچوبي مي بايست صورت بپذيرد، فورا گردآوري داده ها در مسئله متبوع اعمال ميگردد. وب مرجع بسيار جامع و جامعي براي گردآوري داده ها در هر مورد اي به شمار ميرود.
ولي از هر منبع ديگري مانند كتاب، خبر نامه، نوشته‌ي علمي و... نيز ميتوان براي گردآوري داده ها به كار گرفت. بعضي وقتها با مشاهده يك تصوير ميتوان تعدادي خط محتواي متني ساخت كرد، براين اساس حتي يك تصوير مطلوب را ميتوان تحت عنوان داده ها موردنياز گردآوري كرده و در ساخت‌و‌ساز محتوا از آن استفاده نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد