آرشیو مهر ماه 1400

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

با چه روش‌هايي مي‌توانيد بازاريابي و سئو سايت را انجام دهيد؟

۱۰ بازديد

بهينه سازي نياز به يك پلن و استراتژي دارااست. الزاما سئو در مشهد نبايد از مجموع نحوه‌هاي seo به كارگيري كنيم بلكه مي بايست با دقت به داده ها، تجربه، وضعيت و نياز كسب‌و‌عمل طريق‌هاي مايحتاج را تعيين كنيم و از همگي اساسي‌خيس آنها‌را بدرستي و با كيفيت عالي پياده‌سازي كنيم.
در شرايطي كه صرفا چيزي كه از seo ميدانيد، ساخت‌و‌ساز محتواست، به هيچ عنوان دستپاچه و مايوس نباشين بلكه كوشش فرماييد، همين فعاليت را با بالاترين كيفيت اعمال دهيد. در ذيل تني چند از طريق‌هاي seo و نكات اساسي درباره ي آنان را به شما مي گويم. اما در جريان باشيد كه seo مقررات نانوشته متعددي دارااست كه هيچ بهينه سازي‌كاري آن ها را در دست شما نمي‌گذارد چون آن‌ها‌را از تجربه فردي خودش بدست آورده. بدين ترتيب همين درحال حاضر شك و هراس را كنار بگذاريد و به كشف تجربيات جديد درود نماييد.
بك‌پيوند، پل‌ ارتباطي يوزرها و موتورهاي كاوش با وبسايت شما

بك‌پيوند، لينك و پيوند‌هايي ميباشد كه از وبسايت‌هاي ديگر به وب سايت شما ساخت گرديده. در طريق بك‌پيوند اين خويش شما ميباشيد كه در يك فروم يا اين كه وب سايت ديگر به وب سايت خودتان پيوند مي‌دهيد البته بك‌لينك و پيوند قادر است بوسيله افراد ديگر هم توليد خواهد شد. براي مثال از نوشته ي علمي وب سايت شما در وب سايت ديگري مصرف شده باشد و در نصيب منبع، نشاني وب سايت شما مندرج باشد.

مهمترين مواقعي كه در تشكيل داد بك‌لينك و پيوند مي بايست رعايت فرماييد، از اين قرار ميباشد:

در وبسايت‌هاي ضعيف و سواي استفاده كننده بك‌پيوند ساخت‌و‌ساز نكنيد.
ساخت و ساز بك‌پيوند در فروم‌هايي كه تنها لينك و پيوند آن‌ها براي اعضاوجوارح قابل مشاهده ميباشد، تاثيري ندارد.
در تارنما‌هاي نامرتبط لينك و پيوند نذاريد
با لغت ها اساسي متعدد لينك و پيوند ساخت و ساز فرماييد و تنها يك كلمه و واژه را تكرار نكنيد.

نكات مهم در سئو سايت

۸ بازديد

امنيت سايت

تا اينجا نكاتي در زمينه ي seo تارنما را با هم نظارت سئو در مشهد كرديم كه مرتبط با شيت نتيجه ها كاوش بود. ولي در‌صورتي‌كه مخاطب در تارنما امنيت موردنياز را نداشته باشد و نتواند با اعتقاد و باور خيال و خاطر داده ها خويش را در وبسايت قرار دهد و نگران ويروس هاي اينترنتي باشد، هيچگاه وارد سايت شما نميشود.

ما در نيوسئو در زمينه ي اين قضيه داده ها متعددي را در دست يوزرها قرار داده ايم البته كلاً شما به راحتي مي‌توانيد با اخذ گواهينامه SSL و تبديل نشاني خويش از HTTP به HTTPS امنيت سايت خويش را برقرار كرده و تجربه كاربري قابل قبولي را براي مخاطبين خويش قرار دهيد.
محتواي كيفيت بالا شايسته ترين استراتژي براي بهينه سازي تارنما

يكي مهم‌ترين نكات seo در سال 2020 ساخت محتواي كيفيت عالي براي يوزرها ميباشد. محتوايي كه در كنار جذابيت و قابل ادراك بودن بتواند نياز يوزرها را برطرف نمايد. گوگل در سال 2019 گفت كه محتوا شايسته ترين استراتژي براي seo وب سايت براي موتور كاوش ميباشد.

جذاب ميباشد بدانيد كه در سال 2018 مبلغ 38 ميليارد دلار براي ساخت و ساز محتوا و تبليغات در راستاي آن، هزينه گرديده‌است. ما به شما پيمان مي‌دهيم در صورتي محتواي شما حقيقي و واقعي، قابل فهم و شعور و بر پايه ي اكثر نيازهاي يوزرها باشد، خيلي سريع ميتوانيد بازديد خويش را ارتقاء و يوزرها را به مشتريان هميشگي خويش تبديل فرمائيد.

يكي‌از نكات اساسي در بهينه سازي كه سبب ساز ارتقاء نرخ كليك مي گردد، پرداختن به موضوعي ميباشد كه تا الان هيچ سايت و كسب و كاري به آن نپرداخته باشد؛ كه اصطلاحا به آن ساخت و ساز محتواي يونيك نيز مي‌گويند. در‌حالتي كه بتوانيد اينگونه محتوايي را ايجاد فرماييد و در آن رعايت نكات بهينه سازي را نيز در حيث بگيريد به آساني هر چه مجموع مي‌توانيد درجه هاي خير و خوبي در SERP بدست آوريد.
توليد تجربه كاربري كار كشته با ارتقا سرعت بارگزاري سايت

بخش اعظمي چهت نيل به اينكه نكات seo چه مي باشد ماه ها تحقيق كرده و در پايان وصال به درجه اوليه در حاصل كاوش را غيرممكن ميدانند. البته شما با در حيث به چنگ آوردن چندين نكته معمولي به راحتي مي‌توانيد به مقصود خويش برسيد.

يك كدام از اين نكات اعتنا با گاز بارگزاري تارنما و صفحه ها آن ميباشد. اين مورد به جهت نادر شكيبايي شدن و تنبل شدن يوزرها، بسيار اهميت پيدا نموده است. بخش اعظمي از يوزرها كافي ميباشد ثانيه اي بيشتر ارتفاع بكشد كه تارنما لود خواهد شد. آنجاست كه تارنما را رخنه‌ كرده و بدترين ضربه را به تجارت اينترنتي شما مي دهند.

اطلاعاتي در مورد بهينه سازي سايت و جريمه هاي گوگل

۷ بازديد

در سال ۲۰۱۲، گوگل دو روز رساني جزئي به پنگوئن سئو در مشهد منتشركرد ، كه با يك آپديت رساني عمده اي از الگوريتم مه ۲۰۱۳ دنبال شد. اين تحت عنوان پنگوئن ۲٫۰ استارت گرديده بود و نسل دوم از اين “مجازات بيشتراز حد seo” ميباشد. اين تغيير و تحول الگوريتم بعداز گردآوري داده هاي نخستين، تمام شد به همين ادله ميباشد كه اكثري از اطلاعات مجدد آپ تو ديت ميشود.در حالي كه اثر بر روي همبستگي جزئي بوده، تغيير‌و تحول در يكسري سود از شماره كه تنها هنگامي كه مقادير متعددي از اطلاعات آيتم تجزيه و نظارت ميباشد در (ويكيپديا) قابل مشاهده ميباشد. گوگل فعلا آپديت رساني بيشتردر پنگوئن را بيان كرد.
گونه هاي جريمه هاي گوگل

1 اشكال جريمه هاي گوگل
1.1 جريمه براي پيوند‌هاي غيرطبيعي:
1.2 جريمه‌ براي هرزنامه‌هاي ايجاد گرديده بوسيله مخاطب:
1.3 جريمه براي تارنما هك گرديده:
1.4 جريمه براي كلوكينگ يا اين كه هرگونه ريدايركت فريبنده:
1.5 جريمه براي محتواي بي‌قيمت:

شما ممكن ميباشد از روي خطاي عمدي يا اين كه غيرعمدي دربرگيرنده پنالتي‌ گوگل گرديد. ۵ نوع ازرايجترين پنالتي هاي گوگل عبارتند از:
جريمه براي پيوند‌هاي غيرطبيعي:

پيوند‌هاي ورودي يا اين كه خروجي از وبسايت شما كه تصنعي و مصنوعي يا اين كه فريبنده به‌لحاظ مي‌رسند و الگوريتم پنگوئن آنها را شناسايي مي‌نمايد؛
جاري ساختن پروژه seo وبسايت را به ديگر افراد بسپارم يا اين كه خودم ايفا بدهم؟
بخوانيد
جريمه‌ براي هرزنامه‌هاي ايجاد گرديده به وسيله مخاطب:

چنانچه يوزرها وبسايت شما اسپمر باشند، سايتتان دربرگيرنده اين جريمه شود؛ حتي در‌صورتي‌كه شما هيچ نقشي در ساخت‌و‌ساز اين اسپم‌ها نداشته باشيد.
جريمه براي وب سايت هك گرديده:

در شرايطي كه يك وبسايت هك گردد؛ به‌اين معناست كه وب سايت ايراداتي دارااست كه ميتواند آن را ارعاب نمايد و گوگل توقع دارد كه وب سايت، اصطلاحا، از هر نوع جراحت‌پذيري منزه باشد. نكته‌ي ديدني اين ميباشد كه گهگاه شما حتي «وب سايت هك گرديده» هم نيستيد؛ البته گوگل شما‌را به‌تيتر وب سايت «اسپم خالص» برچسب‌گذاري و جريمه مي‌نمايد.
جريمه براي كلوكينگ يا اين كه هرگونه ريدايركت فريبنده:

كلوكينگ به محتوايي گفته مي شود كه براي ربات‌هاي گوگل و بازديدكنندگان وب سايت به دو صورت متعدد علامت داده مي شود. ريدايركت فريبنده نيز صفحه هاي ايندكس گرديده‌اي مي‌باشند كه محتوايشان با غرض بازديدكنندگان از سرچ، هيچ ارتباطي ندارد. گوگل بدين دو نوع محتوا برخورد علامت خواهد اعطا كرد.
جريمه براي محتواي بي‌بها:

درصورتي كه محتواي شما ضعيف، تكراري، نسخه برداري گرديده يا اين كه غيرمرتبط باشد، گوگل آن را بي‌قيمت دانسته و تارنما شمارا بابت آن جريمه مي‌نمايد.

تحولات منفي از كارداران “واژه كليدي در حوزه” و “واژه و كلمه كليدي در URL” نيز به اصطلاح “بازي آپ ديت رساني دامنه ظريف” (EMD آپديت رساني) ميباشد.EMD آپديت رساني هاي صورت گرفته به وسيله گوگل در سپتامبر ۲۰۱۲ نورد را نشانه مي‌دهد و اكنون صرفا در آمريكا ايالات متحده انجام – آن هنوز تكرار نشده ميباشد.
به كار گيري ي صحيح از تگ هاي تيتر و تاثير آن در بهينه سازي وب سايت
بخوانيد

در مقابل آپديت رساني پنگوئن، ميباشد كه به صورت عمده لينك و پيوند بر پايه ي و فعاليت در سطح واژه و كلمه كليدي و خير به صورت غير بي واسطه از روش مسير انحرافي را طي بيرون از كاغذ به طور منبع backlinking (و يا اين كه اهميت آن و همينطور كيفيت از لينك و پيوند هاي آن)، الگوريتم هاي آپ ديت رساني EMD، در حالي كه در سطح واژه كليدي نيز در اكنون جاري ساختن، عمل به صورت بدون واسطه در كاغذ و URL هاي بر طبق مي‌باشند و در سود تمركز به صورت بي واسطه در حوزه واژه كليدي اجرا مي گردد.

كلمات كليدي چيست؟ 8 ابزار رايگان عالي براي يافتن كلمات كليدي

۱۱ بازديد

جستن لغات تازه و پر ارزش يكي قسمتهاي طاقت سئو در مشهد فرسا در seo محتوا براي موتور هاي كاوش ميباشد.در بخش اعظمي از مفاد وبسايت ها در رابطه توليدات خويش و كسب و كارشان توضيحاتي را ارائه مي كنند البته كساني كه به‌دنبال اين توليدات مي‌باشند در موتورهاي كاوش بدنبال كلمه ها ديگري جهت وصال به‌اين توليد ها كارايي مي نمايند، از اين رو تعيين عبارات كليدي مطلوب شانس بسيار متعددي جهت ظواهر شدن در كاغذ حاصل موتورهاي كاوش هنگام جستجوي مشتريان به هم پا خواهد داشت.

در بخش تحت 8 ابزار بدون‌پول جهت يافتن عبارات كليدي معرفي شد‌ه‌است كه بوسيله آن‌ها مي‌توانيد لغت ها كليدي مطلوب را براي محتواي سايت خويش گزينش فرمائيد.
1- Übersuggest

اين ابزار هوشمند لغت ها كليدي كه به وسيله گوگل به كاوش كنندگان پيشنهاد ميشود را ارائه ميدهد در صورت ذيل تصوير مثال اي از كاوش و توصيه آن بوسيله گوگل آمده ميباشد:

ابزار بدون پول لغت ها كليدي

ابزار Übersuggest سفارش عبارات به وسيله گوگل را بهمراه 100 واژه و كلمه كليدي ديگر در امر با لغات كليدي كه شما وارد كرده ايد را در مشت شما قرار ميدهد.

2- Keyword Tool IO

اين ابزار خيلي مشابه ابزار Übersuggest ميباشد با اين تفاوت كه لغات پيشنهادي YouTube و Bing و تركيبي از آن‌ها را نيز ارائه مي‌دهد.

3- SEOChat Suggestion Keyword Finder

اين ابزار كلمه ها كليدي تركيبي پيشنهادي از موتورهاي جستجوي متفاوت مثل Google و Bing را ارائه مي‌دهد. لغت ها كليدي پيشنهادي به وسيله SeoChat بسيار زياد ميباشد و در اكثر مواقع اين عبارات كليدي ضمانت گرديده به وسيله ليست پشنهادي موتور جستجوي گوگل ميباشد.
4- Google AdWords Keyword Planner

اين ابزار ارائه گرديده به وسيله گوگل ميباشد و به شما لغات كليدي لبريز رقابت بر پايه ي مرزوبوم و بخش ها متعدد و همينطور مبتني بر فرصت و تاريخ را ارائه مي كند.

در صورت ذيل مثال اي از كلمه ها كليدي پيشنهادي بوسيله ابزار Google AdWords بهمراه Landing Page متبوع آمده ميباشد.

توصيه كلمه ها كليدي
5- Link Sleuth

بصورت فني اين ابزار ارائه كننده عبارات كليدي نميباشد. Link Sleuth در واقع يك سايت Crawler ميباشد كه داده ها را از صفحه ها، توضيحات و برچسب وبسايت هاي گوناگون گردآوري مي كند. لغت ها كليدي كه بوسيله اين ابزار ارائه مي گردد دقيقا به عبارتي چيزي ميباشد كه در صفحه هاي تارنما هاي متعدد بكار رفته ميباشد.
6- Screaming Frog بهينه سازي Spider

اين ابزار دارنده امكان هاي متعددي ميباشد و بصورت ماهر به وسيله يك كمپاني در U.K پياده سازي گرديده‌است.

البته ورژن بدون‌پول آن محدوديت داراست و بيشتر از 500 نشاني را Crawl نمي نمايد. اما همين تعداد براي خيلي از يوزرها موءثر ميباشد و ميتوانند به وسيله آن به خيلي از عبارات كليدي دسترسي پيدا كنند.
7- WordStream’s Free Keyword Tool

اين ابزار دارنده يك مقر داده بوده كه بيشتراز 10 ميليارد واژه كليدي را گردآوري آوردي كرده است. اين ابزار لغات كليدي پيشنهادي بهمراه يكسري كلمه و واژه داراي ارتباط را در چنگ كاوش كنندگان قرار مي‌دهد. در ورژن مجاني ابزار WordStream’s Free Keyword 30 كلمه و واژه كليدي به شما پيشنهاد ميشود.
8- rellian Keyword Discovery

اين ابزار دارنده يك مقر داده بوده كه بيش تر از يكسري ميليارد كلمه و واژه كليدي بهمراه تعداد دفعاتي كه كاوش گرديده اند را دربرگيرنده ميشود. اين ابزار همينطور دارنده اين قابليت و امكان ميباشد كه تعداد دفعاتي كه‌اين لغات كليدي در هر ماه كاوش گرديده اند را در چنگ شما قرار دهد.

لينك بيلدينگ چيست؟ تكنيك هاي اساسي link building در سئو سايت

۸ بازديد

لينك و پيوند بيلدينگ چه مي باشد؟

پيوند بيلدينگ، ساخت‌و‌ساز بك لينك و پيوند، link building كليه سئو در مشهد به يكي از مفهوم بوده و بطور كلي به فرايند ساخت و ساز لينك و پيوند هاي فرنگي به سمت وب سايت گفته مي‌گردد كه يك كدام از هزاران تكنيك هاي سئو موتورهاي كاوش ميباشد. براي موتورهاي كاوش كه صفحه ها اينترنت متعددي را گزينه چك قرار ميدهند ، لينكها تحت عنوان يك شيوه و خيابان ارتباطي دربين صفحه هاي ميباشند. با استعمال از لينك و پيوند بيلدينگ و تجزيه و آناليز لينكهاي غامض، موتورهاي كاوش به راحتي مي‌توانند في مابين صفحه هاي پيمايش نمايند.
اوايل استارت پيوند بيلدينگ

از آخرها سال 1990، موتورهاي كاوش از لينكها تحت عنوان يك خط مش براي گزينش محبوبيت و اهميت يك شيت اينترنت استعمال كردند.بنابراين، آنان الگوريتم خويش را عوض شده و يك معنا تازه در سئوسايت ساخت‌و‌ساز كردند: پيوند بيلدينگ

پيش از اين ارتقاء بهينه سازي و درجه الكسا يك وبسايت فعاليت بسيار معمولي اي بود. كافي بود كه لغات كليدي را تعريف و تمجيد كرده و آن‌گاه چنددفعه يا اين كه به صورت تروتميز آن‌ها‌را به فعاليت ببريد. تارنما شما به صورت چشمگيري و سريع در ورقه نخستين گوگل قرار ميگرفت، ولي در آن موقع تعداد اينترنت سايتها محصور بود. ولي با ارتقا تعداد وبسايت ها و تغيير‌و تحول الگوريتم گوگل و معرفي الگوريتم هاي تازه، گوگل اين گزينه را منسوخ اعلام‌كرد و يك كدام از مواقعي كه به آن اهميت متعددي ميدهد پيوند بيلدينگ و رابطه دربين صفحه هاي كه همدم با ايجاد محتواي ناب ميباشد.

اذن دهيد كه با يك نمونه پيوند بيلدينگ را استارت كنيم: فرض نمائيد كه شما وارد يك خيابان گرديده ايد و درپي راهي مي باشيد كه از روش كوچه به خيابان موازي و كناري خويش برويد. شما از روش كوچه ها كه به هم متصل ميباشد، روش خويش را به خيابان تازه پيدا مي‌كنيد.حالا فرض نمائيد كه باطن يك كوچه بن بست گرديده ايد، به طبع تا انتهاي كوچه نمي رويد و سريعا برمي شويد و پيرو روش جايگزين مي‌رويد و در واقعيت ديگر وارد آن كوچه نمي گرديد.

رابطه در بين صفحه ها اينترنت هم مانند همين نمونه ميباشد. در حالتي كه موتور گوگل وارد شيت اي گردد كه هيچ ارتباطي با ديگر صفحه ها ندارد، آن را همچون كوچه بن بست ميداند و پس از يك‌سري وقت اين شيت، يك شيت ايزوله تلقي مي‌گردد و به ندرت مرتبه خويش را ازدست ميدهد.

همه نكات اساسي در مورد سئو سايت

۱۱ بازديد

11. seo في مابين المللي

دقت به ملاحظات بهينه سازي ميان المللي يكي‌از آن سئو در مشهد موارديست كه حتي حرفه‌اي هاي بهينه سازي هم آن را ناديده مي‌گيرند. براي اينكه مخاطبيني آن سوي مرز يا اين كه لهجه خويش داشته باشيد، بايست استانداردهاي ديگري را هم حيث فرمائيد.

در شرايطي‌كه كه تجارت شما پتانسيلي براي جذب مخاطبين در بين المللي دارااست مي بايست به مباني ذيل دقت نمائيد:

موردها لازم

دامين تارنما
هاست
تگ هاي Hreflang

محتواي ساخت گرديده براي ميهن ها و لهجه هاي متفاوت چه تفاوت هايي باهم دارا هستند

12. فاكتورهاي On-Page

با اينكه تمركز seo بسيار به سمت محتوا و مفاهيم كشيده شد‌ه‌است، البته هنوز اعتنا به مسائل On-page و اعتقادوباور از وجود تگ هاي درست در صفحه ها زمينه مهميست. يك محتواي عالي در كنار seo داخلي بهتر مي‌تواند شانس كسب درجه بالاتري داشته باشد.
13. امنيت سايت

وجود HTTPS براي وبسايت ها ضروري وجود ندارد، ولي طبق گفته گوگل دريافت گواهينامه امنيتي SSL براي تارنما مي‌تواند اندكي در جايگاه وب سايت تاثير گذار باشد. از‌آنجا‌كه مهم ترين گرفتاري گوگل يوزرها ميباشد، طبيعيست كه ارتقا امنيت رابطه يوزرها با سايت قادر است بر روي افزايش seo تاثير گذار باشد.
14. علامت گذاري ديتا با Schema Markups

يك schema markup كديست كه در html ورقه قرار گرفته و اطلاعاتي را به صورت نشان گذاري گرديده و قابل ادراك براي موتورهاي كاوش در چنگ آن ها مي‌گذارد. اين داده ها دربرگيرنده مهم ترين داده هاييست كه يوزرها بايد از آن با خبر بوده و در غايت مي‌توانند در نتيجه ها كاوش نيز آيتم به كار گيري قرار گيرند.

نشان گذاري ديتا با Schema Markups

در صورتيكه به اسكرين شات بالا نگاهي بيندازيد متوجه ميشويد كه برخي تصميم گيري براي كليك كردن از ميان يك سري گزينه اكران داده در حاصل كاوش برخي مواقع بسيار سخت ميباشد. مطمئنا مشاهده داده هاي داراي ربط بيشتر در كاغذ حاصل كاوش قادر است علت مخاطب براي كليك كردن را ارتقا دهد.

سئو داخلي (On-Page SEO) چيست و شامل چه مواردي مي شود ؟

۹ بازديد

بهينه سازي داخلي كه رابطه مستقيمي با چگالي سئو در مشهد لغت ها كليدي و متاتگ‌ها داراست، همه اصولي ميباشد كه در باطن تارنما براي دستيابي به حاصل خوب در موتورهاي كاوش اجرا مي دهيم. كليه همت‌هاي seo با مقصود وصال به شايسته ترين سود در موتورهاي كاوش و ارتقاء ترافيك وب سايت جاري ساختن مي شود. الگوريتم‌هاي گوگل از دو فاكتور On-Page و Off-Page براي ارتقاي درجه تارنما به كارگيري مي‌نمايند. درين نوشتار به اينكه seo داخلي چه مي باشد و مشتمل بر چه مواقعي ميگردد؟ ميپردازيم.
seo داخلي چه است؟

On-Page بهينه سازي كه به بهينه سازي مبنا هم معروف ميباشد مشتمل بر مورد ها مختلفي مثل محتوا، كدنويسي، پياده سازي فني، ساختار و نماي وبسايت ميگردد. مديران وبسايت بايستي تك تك سعي خويش را بكار ببرند كه حاصل شغل طراحي وب سايت و ساخت‌و‌ساز محتوا براي موتورهاي كاوش seo خواهد شد. اين پروسه به عبارتي seo داخلي ميباشد. seo داخلي به دو قسمت بهينه سازي تكنيكال (ساختاري) و seo محتوا تقسيم مي گردد. فرآيندهاي آن صرفا روي مرتبه به چنگ آوردن تمركز ندارند بلكه به بازاريابي اينترنتي غالب هم سبب مي‌شود.

seo داخلي چه چيزي است؟
نقش seo داخلي در seo چه مي‌باشد؟

تا وقتي‌كه باطن تارنما موقعيت قابل قبولي نداشته باشد نمي‌قدرت انتظار داشت offpage سود نصيب باشد. براين اساس سئو وبسايت بايستي از درون وبسايت آغاز گردد، بعد از اينكه شرايط باطن تارنما به موقعيت قابل قبولي رسيد نوبت به سئوي آف پيج مي رسد. وقتي كه كارشناسان وب24 به آناليز تارنما‌هاي مشتريان مي پردازند، مشاهده مي‌نمايند اكثر زمان ها وبسايت‌ها حتي وب سايت‌هاي بلندمرتبه و داراي اسم و رسم مرزوبوم در نصيب داخلي خطاهاي بخش اعظمي دارا هستند كه قبل از هر اقدامي بايستي اين خطاها تصحيح خواهد شد و بعد از آن به سراغ بقيه تكنيك‌هاي seo برويم. اهميت اين مورد از آنجا آشكار مي‌گردد كه تا اشتباهات داخلي seo برطرف نشود تمامي اقدامات فرنگي بي اثر و يا اين كه در‌حالتي كه نخواهيم اغراق كنيم معدود اثر خواهد بود.
بهينه سازي داخلي مشمول چه چيزهايي ميباشد؟
seo تكنيكال

اختلال ساختاري يا اين كه تكنيكال مسير جنبش مخاطب در تارنما را مختل كرده و به سردرگمي وي مي‌انجامد. به دور از انتظار وجود ندارد كه اينگونه كاربري وب سايت را شكاف نمايد و از خريد پشيمان گردد. در بهينه سازي تكنيكال كوشش مي گردد خطاها اپليكيشن نويسي برطرف خواهد شد تا استفاده كننده به راحتي بتواند به آنچه نياز داراست دسترسي داشته باشد.

نكات اساسي در مورد سئو سايت خبري

۱۰ بازديد

2- داشتن ساختار مطلوب براي تارنما خبري

فرايند تيم بندي در وب سايت جز مهمي از seo تارنما سئو در مشهد خبري به حساب مي‌آيد كه مي بايست با ساخت و ساز دايركتوري يا اين كه ساب دامنه هاي متفاوت ايفا گردد. براي seo وب سايت هاي خبري بايستي كتگوري هاي منظم و مشخصي وجود داشته باشد كه هريك نيز مي بايست براساس فرصت و تاريخ تكثير تر و تميز شوند. همينطور اين تيم بندي ها مي بايست دارنده زيرشاخه هاي منحصر به فرد مانند خبر ها داخلي يا اين كه فرنگي، تصاوير ورزشي، مقاله ها تخصصي و مجموعه هاي ديگر قسمت بندي شوند. موارد ذيل به شما براي ساخت‌و‌ساز يك گروه‌بندي مطلوب ياري خواهد كرد.

مجموعه بندي‌هاي اساسي اخبار را معلوم فرمائيد.

تگ‌ها و زيرشاخه ها را به وب سايت اضافه فرمائيد.

براي اخباري كه زمان بر ميباشند قابليت و امكان ارائه خبر در چندين برگه را فراهم نمائيد.

خبر ها سابق را از جايگاه بيرون نمائيد.

سئوي وبسايت خبري چه مي باشد؟
3- استعمال از محتواي تازه و مطلوب

يك وبسايت خبري در واقع يك وب لاگ گران قدر و پيشرفته ميباشد و بهينه سازي وبسايت خبري بر مبني ورودي جذب گرديده از گوگل اندازه گيري ميشود يعني اينكه وب سايت شما چقدر كاربر داراست و اين مخاطبان هرچند وقت يك توشه به تارنما شما رمز ميزنند. پس مقالاتي كه در هر تارنما خبري قرار ميگيرد بايستي از ديد با كيفيت باشد و ابدا مطلبي اسكن نشده باشد. صحت دارد كه اخباري كه منتشر مي‌گردد يك معنا را ميرساند البته اسكن كردن از وب سايت هاي ديگر با استانداردهايي كه گوگل تحت عنوان موتور جستجوي براي مشاهده و چك كيفيت خبر‌ها داراست در تناقص ميباشد و همين دستور سبب ساز مي‌شود تا كيفيت فعاليت ذيل بيايد.

تعيين تيتر مطلوب براي هر مقاله:

در شرايطي‌كه پيرو ساخت و ساز خبر ها seo محور مي‌باشيد مي بايست تيترهاي مطلوب و صحيح گزينش فرمائيد. خواسته از عنوان مطلوب تيترهاي جنجالي وجود ندارد بلكه عنواني ميباشد كه مشمول عبارات كليدي باشد و نوع نگارش آن براساس ذهنيت و شيوه جستجوي يوزرها در وب صورت پذيرد.

تعيين واژه كليدي مطلوب

خواسته از كلمه و واژه كليدي آن چيزي ميباشد كه استفاده كننده در رابطه تارنما به آن مي پندارد. مطلقا در‌صورتي‌كه عنوان خبر به طور پرسش باشد در آن واژه و كلمه اي وجود داراست كه آيتم سرچ بيشتري قرار بگيرد. پس به كار گيري از لغات كليدي جالب در خبر‌ها منجر ارتقاء نرخ گرديده و بازديد خبرها وبسايت شما از وبسايت هاي ديگر بيشتر گرديده و در فيض به بهينه سازي وبسايت خبري امداد مي نمايد.

رازهاي سئو

۱۳ بازديد

. داده هاي ساختاري
چيزي كه در ليست اسرار سئو ما وجود دارااست، داده هاي ساختاري سئو در مشهد ميباشد. اين ياري مي نمايد تا Google تصميم بگيرد كه نتيجه ها كاوش نمايش داده ميشود. به‌اين داده و كدهاي ساختاري Schema نيز گفته ميگردد كه مراد به عبارتي وب سايت Schema.org ميباشد. تركيبي از درجه بندي ها، تصاوير و جاي ها سبب ساز بهبود جايگاه وبسايت شما مي‌گردد و احتمال حضور در فراتر از رقباي خويش را ارتقا مي‌دهد.

4. تيتر برچسب ها يا اين كه متا تگ Title
آيا هر ورقه در تارنما شما برچسب تيتر دارااست؟ در صورتيكه اينگونه شد، نگاه ظريف تري بيندازيد. برچسب هاي تيتر بايستي ذيل 55 نويسه باشد. عبارات كليدي مي بايست با محتواي مو جود در ورقه اينترنت همخواني داشته باشند. هرچه تعيين كلمه و واژه كليدي خوب باشد، احتمالاً سايت شما هنگام كاوش بيشتر چشم شود. اين يكي اسرار مهم بهينه سازي ميباشد كه بايستي بدانيد!

شايسته ترين خط مش هاي بهينه سازي
5. متا تگ توضيحات يا اين كه متا تگ Description
بياييد نگاهي به بعضا از متا تگ هاي سئو براي توضيحات تارنما بياندازيم متا تگ توضيحات مشابه به برچسب هاي تيتر ميباشد و نياز استفاده كننده را به راحتي برطرف خواهد كرد. اين دستور قادر است نرخ كليك را بهبود بخشد و اين منجر ميشود جايگاه بندي لغت ها كليدي نيز بهبود يابد. توضيحات متا نبايد بيشتراز 160 نويسه باشد.

6. از سرفصل هاي H1 به صورت درست به كارگيري فرماييد.
برچسب H1 تنها بخشي از متن جسورانه تارنما وجود ندارد كه عنواني را ساخت‌و‌ساز مي نمايد. اين مهم ترين ليست اسرار بهينه سازي ماست. اين تگ، يك انتظار را براي مطالبي كه به‌دنبال مي‌آيد انتخاب مي نمايد. براي معرفي محتوا مي بايست از عنوان ها H1 در بالاي صفحه هاي اينترنت مصرف شود و همينطور بايستي يك كلمه و واژه كليدي مرتبط با وبسايت شما باشد. اين صرفا يك جستجوي مهم براي تارنما ميباشد كه بايستي داشته باشيد.

چگونه سئو سايت را افزايش دهيم؟

۱۲ بازديد

آيا شم مي‌كنيد seo خيلي طاقت فرسا ميباشد و بها عملكرد ندارد؟بهينه سازي وب سايت سئو در مشهد چندان غامض وجود ندارد. به طور كاملً بي آلايش ميباشد – يا اين كه دستكم اصول اول آن معمولي ميباشد. البته اصول بهينه سازي براي سكو بندي شما كفايت نميكند ، صراحت دارد؟ درين نوشته‌ي‌علمي حافظه ميگيريم كه چه‌گونه seo كنيم و بهينه سازي سايتمان را بالا ببريم و ارتقاء دهيم . اكثر كساني كه سايت ها را اداره مي نمايند شعور محدودي از سئو دارا‌هستند ، به اين ترتيب براي توفيق تنها بايستي اصول اول را صحيح اجرا دهيد.
پنج سوالي كه براي ارتقاء seo تارنما بايستي از خودمان بپرسيم و حافظه بگيريم :

محتويات فهرست [نهفته كردن]

1 پنج سوالي كه براي ارتقا بهينه سازي وبسايت مي بايست از خودمان بپرسيم و خاطر بگيريم :
2 بهينه سازي چه است؟
3 منش هاي ارتقاء seo يك وبسايت چه ميباشد ؟
3.1 در كل براي ارتقاء seo يك وب سايت دو طريق وجود دارااست .
3.2 پيرو بعضي از طريق هاي اصولي ارتقا بهينه سازي را براي شما توضيح مي‌دهيم :

به چه شكل بفهميم مشتري هايمان درپي چه چيزي مي باشند؟
چه گونه صفحه ها اينترنت خويش را براي لغات كليدي متبوع خويش seo كنيم؟
چه طور مطمئن شويم كه اينترنت سايتمان هم براي موتورهاي كاوش و هم براي آدم قابل دسترسي ميباشد؟
چه طور مي اقتدار وبسايت هاي ديگر را به تارنما خويش لينك و پيوند بخشيد و عاقبت:
چه‌گونه مي قدرت توفيق بهينه سازي خويش را اندازه گيري كرد؟
خصوصيت هاي شايسته ترين كمپاني و مجموعه seo
بخوانيد
seo چه ميباشد؟

بعد از طراحي وب نوبت به بهينه سازي وب سايت مي‌رسد . همان طور كه ميدانيد اكثر كابران موتورهاي جستجويي مثل گوگل و ياهو و … صرفا به بازديد از صفحه ها اول نتيجه ها موتورهاي كاوش اكتفا مي نمايند . بنابر اين بهبود سكو بندي تارنما متساوي با ارتقا بازديدكنندگان آن وبسايت خواهد بود .
بهينه سازي وب سايت (سئو) مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معناي seo موتور كاوش ميباشد . در واقع بهينه سازي روشي ميباشد براي ياري به موتورهاي كاوش به خواسته بهبود مراحل بازديد وبسايت ها ميباشد .
پياده سازي بهينه سازي روند نسبتا مشكلي ميباشد كه به دانش و علم تخصصي نياز دارااست ، چرا موتورهاي كاوش به صورت مداوم در درحال حاضر تغيير و تحول استراتژي هاي جستجوي خويش مي‌باشند . همينطور الگوريتم جايگاه بندي گوگل دارنده بيش تر از ۲۰۰ ترازو براي درجه بندي تارنما ميباشد و ارتقاء بهينه سازي وبسايت ها نياز به شخص متخصصي داراست كه با اين ميزان ها شناخت بدون نقص داشته باشد .
خط مش هاي ارتقاء بهينه سازي يك وبسايت چه مي‌باشد ؟
در كل براي ارتقا بهينه سازي يك وب سايت دو نحوه وجود داراست .

۱) طريق هايي كه موتورهاي كاوش آن‌ها را پذيرش نمي‌كنند و به ” seo كلاه سياه ” معروفند . در شكل به كارگيري از اين طريق براي ارتقاء بهينه سازي وب سايت ، موتورهاي كاوش وب سايت خاطي را جريمه كرده و از ليست حاصل جستجوي خويش حذف مي نمايند .
مثلا به كار گيري بيشتراز حد از عبارات كليدي قادر است سبب افت بهينه سازي يك وب سايت خواهد شد .
۲) نحوه هاي آيتم پذيرش موتورهاي كاوش كه به “بهينه سازي كلاه سپيد” معروفند . اين شيوه مجال بربوده و به حوصله و طاقت نياز دارااست .
البته براي ارتقاء بهينه سازي كلاه سپيد طرز هاي گوناگوني وجود دارااست كه استعمال از تمامي يا اين كه تني چند از آنان مي‌تواند به ارتقا رنكينگ تارنما شما ياري دهد .