لينك بيلدينگ چيست؟ تكنيك هاي اساسي link building در سئو سايت

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

لينك بيلدينگ چيست؟ تكنيك هاي اساسي link building در سئو سايت

۹ بازديد

لينك و پيوند بيلدينگ چه مي باشد؟

پيوند بيلدينگ، ساخت‌و‌ساز بك لينك و پيوند، link building كليه سئو در مشهد به يكي از مفهوم بوده و بطور كلي به فرايند ساخت و ساز لينك و پيوند هاي فرنگي به سمت وب سايت گفته مي‌گردد كه يك كدام از هزاران تكنيك هاي سئو موتورهاي كاوش ميباشد. براي موتورهاي كاوش كه صفحه ها اينترنت متعددي را گزينه چك قرار ميدهند ، لينكها تحت عنوان يك شيوه و خيابان ارتباطي دربين صفحه هاي ميباشند. با استعمال از لينك و پيوند بيلدينگ و تجزيه و آناليز لينكهاي غامض، موتورهاي كاوش به راحتي مي‌توانند في مابين صفحه هاي پيمايش نمايند.
اوايل استارت پيوند بيلدينگ

از آخرها سال 1990، موتورهاي كاوش از لينكها تحت عنوان يك خط مش براي گزينش محبوبيت و اهميت يك شيت اينترنت استعمال كردند.بنابراين، آنان الگوريتم خويش را عوض شده و يك معنا تازه در سئوسايت ساخت‌و‌ساز كردند: پيوند بيلدينگ

پيش از اين ارتقاء بهينه سازي و درجه الكسا يك وبسايت فعاليت بسيار معمولي اي بود. كافي بود كه لغات كليدي را تعريف و تمجيد كرده و آن‌گاه چنددفعه يا اين كه به صورت تروتميز آن‌ها‌را به فعاليت ببريد. تارنما شما به صورت چشمگيري و سريع در ورقه نخستين گوگل قرار ميگرفت، ولي در آن موقع تعداد اينترنت سايتها محصور بود. ولي با ارتقا تعداد وبسايت ها و تغيير‌و تحول الگوريتم گوگل و معرفي الگوريتم هاي تازه، گوگل اين گزينه را منسوخ اعلام‌كرد و يك كدام از مواقعي كه به آن اهميت متعددي ميدهد پيوند بيلدينگ و رابطه دربين صفحه هاي كه همدم با ايجاد محتواي ناب ميباشد.

اذن دهيد كه با يك نمونه پيوند بيلدينگ را استارت كنيم: فرض نمائيد كه شما وارد يك خيابان گرديده ايد و درپي راهي مي باشيد كه از روش كوچه به خيابان موازي و كناري خويش برويد. شما از روش كوچه ها كه به هم متصل ميباشد، روش خويش را به خيابان تازه پيدا مي‌كنيد.حالا فرض نمائيد كه باطن يك كوچه بن بست گرديده ايد، به طبع تا انتهاي كوچه نمي رويد و سريعا برمي شويد و پيرو روش جايگزين مي‌رويد و در واقعيت ديگر وارد آن كوچه نمي گرديد.

رابطه در بين صفحه ها اينترنت هم مانند همين نمونه ميباشد. در حالتي كه موتور گوگل وارد شيت اي گردد كه هيچ ارتباطي با ديگر صفحه ها ندارد، آن را همچون كوچه بن بست ميداند و پس از يك‌سري وقت اين شيت، يك شيت ايزوله تلقي مي‌گردد و به ندرت مرتبه خويش را ازدست ميدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.