11. seo في مابين المللي
دقت به ملاحظات بهينه سازي ميان المللي يكياز آن سئو در مشهد موارديست كه حتي حرفهاي هاي بهينه سازي هم آن را ناديده ميگيرند. براي اينكه مخاطبيني آن سوي مرز يا اين كه لهجه خويش داشته باشيد، بايست استانداردهاي ديگري را هم حيث فرمائيد.
در شرايطيكه كه تجارت شما پتانسيلي براي جذب مخاطبين در بين المللي دارااست مي بايست به مباني ذيل دقت نمائيد:
موردها لازم
دامين تارنما
هاست
تگ هاي Hreflang
محتواي ساخت گرديده براي ميهن ها و لهجه هاي متفاوت چه تفاوت هايي باهم دارا هستند
12. فاكتورهاي On-Page
با اينكه تمركز seo بسيار به سمت محتوا و مفاهيم كشيده شدهاست، البته هنوز اعتنا به مسائل On-page و اعتقادوباور از وجود تگ هاي درست در صفحه ها زمينه مهميست. يك محتواي عالي در كنار seo داخلي بهتر ميتواند شانس كسب درجه بالاتري داشته باشد.
13. امنيت سايت
وجود HTTPS براي وبسايت ها ضروري وجود ندارد، ولي طبق گفته گوگل دريافت گواهينامه امنيتي SSL براي تارنما ميتواند اندكي در جايگاه وب سايت تاثير گذار باشد. ازآنجاكه مهم ترين گرفتاري گوگل يوزرها ميباشد، طبيعيست كه ارتقا امنيت رابطه يوزرها با سايت قادر است بر روي افزايش seo تاثير گذار باشد.
14. علامت گذاري ديتا با Schema Markups
يك schema markup كديست كه در html ورقه قرار گرفته و اطلاعاتي را به صورت نشان گذاري گرديده و قابل ادراك براي موتورهاي كاوش در چنگ آن ها ميگذارد. اين داده ها دربرگيرنده مهم ترين داده هاييست كه يوزرها بايد از آن با خبر بوده و در غايت ميتوانند در نتيجه ها كاوش نيز آيتم به كار گيري قرار گيرند.
نشان گذاري ديتا با Schema Markups
در صورتيكه به اسكرين شات بالا نگاهي بيندازيد متوجه ميشويد كه برخي تصميم گيري براي كليك كردن از ميان يك سري گزينه اكران داده در حاصل كاوش برخي مواقع بسيار سخت ميباشد. مطمئنا مشاهده داده هاي داراي ربط بيشتر در كاغذ حاصل كاوش قادر است علت مخاطب براي كليك كردن را ارتقا دهد.
پنجشنبه ۲۲ مهر ۰۰ | ۰۹:۳۴ ۱۲ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است