داستان‌هايي بنويسيد كه فروش بروند

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

داستان‌هايي بنويسيد كه فروش بروند

۲ بازديد

يكي‌از قدرتمندترين طرز‌ها براي ترغيب سئو در مشهد مشتري بالقوه خويش به گذشتن از بازدارنده پاياني و خريد كردن از خودتان، تايپ كردن ماجرا توفيق ميباشد. ماجرا توفيق به شما اين قابليت را مي دهد كه تجربه مشتريان خويش را تحت عنوان مثال‌اي از آنچه از توليدات و سرويس ها شما انتظار مي‌رود، ارائه نماييد. در واقع ايجاد محتواي كار كشته و تايپ كردن قصه توفيق پرفروش به شما اين زمان را مي‌دهدكه:
• به رفع بحران‌هايي بپردازيد كه بر رمز خط مش كاربر غرض شما قرار دارا‌هستند
• به سيرتكامل‌اي با اصالت و صادقانه به استقبال مشتري برويد
• هرگونه نگراني مشتريان احتمالي خويش را از ميان ببريد
ممكن ميباشد در حال حاضر اين پرسش برايتان پيش بيايد كه چه گونه ماجرا توفيق بنويسيم تا اين زمان‌ها را از دست ندهيم. در واقعيت بايستي بدانيد كه‌اين مجال‌ها صرفا هنگامي به دست ميايند كه يك ضابطه طلايي را فراموش نكنيد و آن اينكه يك روايت توفيق پرفروش، بايستي حقيقتا يك قصه بهتر باشد.
ماجرا توفيق مشتري چه به طور متني منتشر خواهد شد و چه به طور صوتي يا اين كه تصويري، به هرحال از يك الگوي بسيار معمولي، البته موءثر تبعيت مي‌نمايد و اين سرمشق به عبارتي ساختار داستاني كلاسيك ميباشد كه در هر كتاب، فيلم و نمايشي كه تا به امروز با آن سروكار داشته‌ايد، مشاهده كرده‌ايد.
مهم ترين خصوصيت اين ضابطه طلايي اين ميباشد كه مسلما فعاليت مي‌نمايد. اين طريق به شما اين اقتدار را ميدهد تا بتوانيد قلب‌ها را لمس فرماييد، ساير افراد را متقاعد سازيد و حتي آنان را به مشتريان خويش تبديل نمائيد. 
با ما يار باشيد تا با هم طرز تايپ كردن ماجرا توفيق با اين سر مشق را حافظه بگيريم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد