نحوه نوشتن مطالعه موردي چگونه است؟

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

نحوه نوشتن مطالعه موردي چگونه است؟

۳ بازديد

ما درباره‌ي اينكه چرا مطالعات موردي در سئو در مشهد استراتژي بازاريابي B2B به كارگيري ميشود كلام كرديم. حالا به سراغ سوالي كه در ذهنيت شما ميباشد مي‌رويم: 
 چطور ميتوانم اين فعاليت را ايفا دهم؟
روش تايپ كردن رسيدگي موردي يك مهارت گران بها ميباشد. شما تصميمات والا و خرد تعيين ميكنيد كه از گزينش مشتري استارت گرديده و با تعيين پوسته و پياده سازي آن‌ها ادامه مييابد. مي بايست اين فرايند را به قسمت هاي جداازهم تقسيم كنيم تا به حقيقت مجاورت خواهد شد. 
از پنج قدم ذيل براي تايپ كردن استيناف موردي خويش به كارگيري نماييد:
1. مشتري متبوع را تعيين فرمائيد
2. يك گفتمان ترتيب دهيد
3. آغاز به تايپ كردن تحقيق موردي نمائيد
4. محتواي خويش را دستكاري و بازنگري نمائيد
5. محتواي خويش را منتشر نمائيد
 
 قدم اوليه: مشتري را انتخاب نمائيد در‌صورتي‌كه شما در استحصال و كاري درگير به شغل باشيد ميدانيد كه مشتريان مدام راضي نيستند. از كدام مشتري مي بايست در پژوهش موردي خويش به كار گيري نمائيد؟ شما با در مشت داشتن منابع و فرصت محصور، تعيين چنداني نداريد و نمي توانيد هر فردي را گزينش فرماييد. با حدس رده پژوهش موردي در استراتژي بازاريابي خويش آغاز فرماييد. در اكثر مواقع از رسيدگي موردي براي دسترسي به مشتريان بالقوه اي كه در حدود تصميم خريد ميباشند به كارگيري مي‌كنيد. به اين ترتيب از همين جا آغاز نماييد. به كساني تصور كنيد كه كارايي داريد آن‌ها‌را متقاعد نمائيد تا مشتري شما شوند. از خويش پرسش فرماييد:
 بحران هاي تجاري آن‌ها چيست و اينجانب به چه شكل ميتوانم آن را حل كنم؟
 آن‌ها نماينده كدام صنايعي ميباشند؟ 
كدام يك از آن ها اشخاص كليدي در تصميم گيري خريد مي‌باشند؟
پيش از آن مقداري وقت بگذاريد تا پرسوناي خريدار مقصود خويش را شناسايي فرماييد
معمولاً اين عمل مجموعه بازاريابي ميباشد كه مسئول ساخت محتوا ميباشد. البته كفايت نميكند. مجموعه فروش را هم مداخله دهيد. فهم و شعور و طريقه آنان از مكالمات بيشماري كه با مشتريان داشته اند بسيار باارزش ميباشد. چه كسي عالي از آنكه با مشتري كلام مي نمايد نيازها و منظور هاي اورا ميداند؟
 شرايط ايده آل آن ميباشد كه از دسته فروش و مجموعه بازاريابي در كنار هم براي ساخت و ساز پرسوناي خريدار استعمال فرمائيد. 
 هنگامي كه دانستيد مخاطبان شما چه كسي مي‌باشند، به سراغ گروه مشتريان شادمان خويش برويد تا يك نماينده خريدار براي مخاطبين مقصود خويش تعيين فرمائيد. هر چه ايرادات، هدف ها و صنعت هاي آنان نزديكتر باشد استيناف موردي شما بيشتر معرف آن‌ها خواهد بود.
 در صورتي بيشتراز يك پرسوناي خريدار داشتيد چه نمائيد؟
مشكلي نيست. اين شرايط براي موسسه ها B2B امري تماما رايج ميباشد، چون خريداران يك گروه بي نقص از اشخاص متفاوت مانند كارشناسان تداركات ،مديران مهندسان و غيره را دربرميگيرد. عملكرد فرماييد يك تحقيق موردي متناسب با هر شخصيت توليد نمائيد كه‌اين يك غرض بلند بازه ميباشد. با اين حالا در‌حالتي كه بتوانيد تجارب هرمورد از سهامداران را فردي سازي فرمائيد عالي مي‌توانيد حيث آنان را جلب نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد