توضيحات متا

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

توضيحات متا

۱۷ بازديد

3. تيتر و   سئو در مشهد  توضيحات متا را به طور كامل پباده سازي فرمائيدصفحه ها اينترنت در موتورهاي كاوش با دو شاخصه علامت داده مي گردند؛ تصوير ذيل را مشاهده كنيد:توضيحات متا و تيتر در صفحه هايتيتر متا هيچ مكان تارنما شما علامت داده نمي‌شود، گاها در مرورگر تحت عنوان اسم مرورگر مطرح مي‌گردد و در صفحه هاي كاوش تحت عنوان تيتر مقاله شما به كارگيري ميگردد. درين عناوين بايستي از دو قاعده تقليد كرد:1- از كليدواژه اي كه مي‌خواهيم كاغذ با آن منزلت بگيرد به كار گيري كنيم.2- به اندازه كافي جالب باشد كه مخاطبان روي آن كليك نمايند.همچنين مرسوم ميباشد كه كاراكترهاي اين تيتر كمتر از 60 كاراكتر باشد تا تماما در ورقه حاصل ظواهر گردد؛ با اين حالا پيكسل ها اهميت بيشتري از كاراكترها دارا هستند كه مي‌توانيد با ابرازهاي پيكسل، تيتر خويش را براي اكران ظاهري با صرفه نمائيد.توضيحات متا همچنين بسيار اساسي مي‌باشند، شايد زيرا آن‌ها در تعداد كليك ها تاثير بخش اعظمي مي‌گذارند؛ توضيحات متاي شما نيز نبايد بيشتراز 155 كاراكتر باشد و براي آن هم مي‌توانيد از ابزارهاي پيكسل استعمال نماييد.4. ازheaderها و subheaderها براي محتواي خويش استعمال نمائيدبه كارگيري از تيتر (header)هاي استاندارد (از 1 تا 6(، مي‌تواند به موتورهاي كاوش در شيوه درك كردن متن شما ياري بسيار متعددي بكند.Header1: اين نوع تيتر صرفا براي عنوان به كارگيري مي‌گردد و معمولا كليدواژه مهم را در خويش مكان داده ميباشد؛ خوب ميباشد كه از اين نوع تيتر، بيش تر از يك توشه در متن به كارگيري نشود.Header2: عالي ميباشد تحت عنوان عنوان هر قسمت از مقاله استعمال شود. آن‌ها نيز بايستي كليدواژه مهم را در خويش مكان دهند (ولي به طور طبيعي به طور طبيعي خير به تحميل!) و رده نيكي براي كليدواژه هاي فرعي هم مي‌باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.