محتواي تكراري

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

محتواي تكراري

۲۰ بازديد


محتواي تكراري

چه وقتي به كار گيري از محتواي تكراري مجاز ميباشد؟
ولي   سئو در مشهد  بايستي دقت داشت كه مدام هم محتواي تكراري ممنوع وجود ندارد و گهگاه به كارگيري از آن اجتناب‌ناپذير ميباشد. در‌اين راستا دقت شمارا به نمونه‌هاي پايين جلب مي كنم:
وبسايت‌هاي چندزبانه
در‌حالتي كه بخواهيد يك ورژن از وب سايت خويش را به گويش ديگري پباده سازي نمائيد و گوگل متوجه بشود كه‌اين نسخه از اينترنت‌وب سايت شما براي كشورهاي ديگر پباده سازي گرديده‌است مثلا بر طبق خصوصيت hreflang آن را تهيه و تنظيم فرمائيد، محتواي شما از نگاه گوگل تكراري محسوب نمي شود، بلكه ترجمه‌اي براي عموم ديگر كشورهاست. در واقع شما مي توانيد براي يك محتواي يكسان به گويش‌هاي گوناگون، صفحه هاي مختلفي داشته باشيد.
توضيح مقررات
زماني بخواهيد قانون ها را در يك محتوا توضيح دهيد، نمي‌توانيد آن ها را تغيير تحول دهيد. به اين ترتيب مجبوريد ضوابط را به به عبارتي شكل كه ميباشند سواي تغيير و تحول بيان فرماييد. قانون ها در وبسايت‌هاي متفاوت با به عبارتي جمله ها و لغت ها يكسان ذكر مي گردند و محتواي تكراري توليد خواهد شد.
بيان منبع
فرض نمائيد محتوايي را از يك وب سايت فرنگي ترجمه كرده و در وب سايت خودتان منتشر ميكنيد. در‌اين‌صورت‌ در حالتي‌كه در انتهاي مقاله، منبع را بيان فرمائيد از حيث تكراري بودن محتوا مشكلي براي تارنما شما پيش نخواهد آمد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.