همه نكات درباره KPI

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

همه نكات درباره KPI

۳ بازديد


يكي‌از شيوه هاي نظارت رابطه يك شاخص سعي استعمال از سئو در مشهد شاخص SMART ميباشد. اين كلمه و واژه مخفف لغات Specific (خاص) ، Measurable (قابل اندازه‌گيري) ، Attainable (قابل كسب) ، Relevant (مرتبط يا اين كه متعلق) و Time-bound (محدوديت هنگامي) است.
به عبارت ديگر SMART KPI را مي‌قدرت به طور پايين تمجيد كرد:غرض خاص شما چيست؟آيا مي توانيد توسعه به سوي اين غرض را اندازه‌گيري فرمائيد؟آيا اين غرض قابل كسب ميباشد؟اين مقصود تا چه ترازو به سازمان شما متعلق يا اين كه مرتبط ميباشد؟چهارچوب هنگامي براي حصول بدين مقصود چيست؟SMART KPI خويش را چه‌گونه تقويت كنيم؟SMART KPI را مي‌اقتدار با ارتقاء تحليل و آناليز مجدد ارتقا دهيد. اين دو مرحله بسيار اساسي ميباشد چون به شما باور مي دهد كه ميتوانيد KPI خويش را بررسي فرماييد و همينطور KPI شما به صورت پيوسته با استحصال‌وكار شما مرتبط ميباشد.
گونه هاي رايج KPIاينك تعدادي نوع KPI براي مديران وجود دارااست تا با اعتنا به نياز و نرم افزار‌ريزي‌هاي كمپاني و سازمان خويش بتوانند تعيين نمايند چه هنگامي و چه‌گونه از آنها استعمال نمايند.
متداول‌ترين شيوه براي تسهيل فرايند تصميم‌گيري كارت امتياز متوازن ميباشد. اين كارت امتياز بضاعت مخلوط اقدامات استراتژيك عملياتي و سازماني در يك كمپاني را دارااست و همينطور اذن مي دهد تا استراتژي‌هاي حصول‌وكار تعريف و تمجيد گرديده، مدير دستيابي‌وكار، مدير سرويس ها و تمركز بر چگونگي كلي به صدق پيش رود.
بعضي از گونه هاي اساسي KPI يا اين كه شاخص‌هاي همت كليدي عبارتند از:مجال بازار: كه مرتبط با مجال فعال سازي يك كالا از ايده تا فروش ميباشد.فرصت در بين استارت و اتمام مراحل ساخت و ساز: ارتفاع وقتي كه به يك فرآيند تخصيص داده ميشود.سهام بيرون: تعداد دفعات يا اين كه روزهايي را علامت ميدهد كه يك فرآورده در تعادل صفر سهام جاي‌دارد.سهم بازار: اشاره به سهم بازار به وسيله يك فرآورده در طول يك زمان دارااست.بيهودگي: احتساب درصد وقتي كه يك واحد توليدي يا اين كه يك دسته ساخت نمي‌نمايد.گردش موجودي: ارتباط بدون واسطه في مابين مصرف (يا اين كه خروجي) و تعادل معدل در سهام.وسعت معاملات: نرخ جايگزيني نيروي كار كه مرتبط با تفاوت عددي في مابين تاييد و اخراج ميباشد.ميانگين فروش: تك تك درآمد تقسيم بر فروش مجموع.همينطور برخي گونه هاي KPI ها وجود دارا هستند كه به صورت منحصر و انحصاري بوسيله كمپاني‌هايي كه در بيزنس آنلاين تحت عنوان بيزنس الكترونيك يا اين كه بازاريابي كانال‌هاي اجتماعي عمل مي‌نمايند به كارگيري ميگردد كه دربرگيرنده مفاد پايين است:

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد