نكات مهم در مورد محتوا و سئو

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

نكات مهم در مورد محتوا و سئو

۳ بازديد


20. سوشال مديامطمئناً ليست گونه هاي محتواي ما سواي دوست داستني‌ترين سئو در مشهد هيبت محتواي اين روز ها يعني سوشال مديا بدون نقص نخواهد بود. هر روز بر تعداد اشخاصي كه داده ها موردنظرشان را از كانال‌هاي اجتماعي اخذ مي‌نمايند بيشتر مي گردد. طبق گزارش Pew، نيمي از جمعيت ايالات متحده خبرها روز را از فيسبوك اخذ مي‌نمايند.
كانال‌هاي اجتماعي دوست داستني عبارت‌اند از:
فيسبوكتوييترلينكديناينستاگرامكلاب هاوسرديتپينترستگزينش شايسته ترين نوع محتوادر وضعيت ايده‌آل يك دستيابي‌وكار ميتواند از فرمت‌هاي متفاوت محتوا در جهت پاسخگويي به نيازهاي متنوع يوزرها خويش استعمال نمايد. ولي انواع محتوا زياد بوده و اكثر زمان ها دستيابي‌وكارها با محدوديت‌هايي در صرف دارايي رو به رو مي باشند. در فيض شما بايد نسبت به گزينش نوع محتوا براي استحصال‌وكار خويش تصميمي گيري كنيد.
در پي به ذكر چهار نكته براي تعيين شايسته ترين نوع محتوا پرداخته‌ايم:
با گام‌هاي خرد استارت نماييد: به عبارتي‌طور كه طرق متعددي چهت نيل به يك مقصد وجود داراست، استراتژي‌هاي متنوعي در بازاريابي محتوا مي‌باشند كه شما‌را به حاصل ايده‌آل مي رسانند. از‌آنجا كه شما توانمند به آزمون تمامي اين استراتژي‌ها نيستيد، دو يا اين كه سه نوع محتوا را در بالا گزينش و با سرمايه‌گذاري‌هاي معدود بر روي آن ها شغل فرمائيد. بعد سعي هر كدام را بررسي كرده تا شايسته ترين انواع محتوا را براي حصول‌وكار خويش شناسايي كنيد.
نامناسب‌ها را تشخيص دهيد: برخي از گونه هاي محتوا ممكن ميباشد براي استخراج‌وكار شما مطلوب نباشند. در‌اين‌صورت آنان را از ليست خويش تميز فرمائيد. توفيق در بازاريابي محتوا به معناي آزمون كردن همگي گونه هاي محتوا وجود ندارد. بلكه غرض يافتن شايسته ترين فرمت‌هاي محتوا براي جواب به نيازهاي مخاطبين ميباشد.
نهراسيد: آيا از آزمون كردن صورت خاصي از محتوا به عذر و بهانه احتمال مطلوب نبودن آن‌ها ميهراسيد؟ اصلا نترسيد. درست و اشتباه بخشي از پروسه بازاريابي محتوا ميباشد. زيركانه آغاز زده و در مسير رو به جلو پيش برويد. مستقل از كليه چيز، از آزمون كردن چيزهاي نو نترسيد.
ايده پرداز باشيد: مدام پيرو انواع نو محتوا براي ارائه باشيد. مواقعي كه معرفي شدند مهمترين اشكال محتوا بودند، البته تجارب اثبات كرده كه مدام فرمت‌هاي تازه محتوا در اكنون خلق و خوي شدن مي باشند. در فرمت‌هاي تازه محتوا پيشرو بوده و چيزهاي نو را آزمون فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد