3. آيا يوزرها با تلاوت سريع مطالب ميتوانند جواب خويش به سوال هاي چه چيزي، چه كسي، كجا و چرايي را پيدا نمايند؟
همان گونه كه در ابتدا ذكر شد، يوزرها سئو در مشهد حقيقتا طاقت قرائت آحاد مقاله را ندارند و با به كار گيري از عنوان ها و ديگر جاي اصلي در برگه فرود، تصميم ميگيرند كه محتواي كاغذ را مطالعه نمايند يا اين كه نه. مهمترين مساله اي كه مي بايست در صفحه آرايي فرود در حيث بگيريد، به كارگيري از لغت ها قابل درك و بي آلايش ميباشد. هر كاربري هنگامي وارد ورقه شما ميگردد، مي بايست در نگاه اوليه سريعا متوجه گردد كهاين وبسايت چه چيزي براي عرضه دارااست، آيا محصولي به فروش ميرساند يا اين كه محتواي آموزشي ايجاد مي نمايد. همينطور بايستي سريعا متوجه خواهد شد كه چه كسي آن را اداره مي نمايد و به طور كلي بتواند جواب سوالهاي اول خويش را در ارزيابي ابتدايي را پيدا نمايد.
4. آيا كار و وظيفه بعدي كه بايستي جاري ساختن بدهند، تماما تعريفوتمجيد گرديده و مشخص و معلوم ميباشد؟
وظيفه بعدي كه مخاطب بايستي پس از ديدن اين كاغذ يا اين كه قرائت مقاله اجرا بدهد را دقيقا مشخص نمائيد. در حالتي كه محصولي به فروش مي گذاريد، دكمه " اضافه به سبد خريد" را مطلقا به طور معمولي و روشن قرار دهيد يا اين كه در صورتيكه مطلبي را در پوسته نوشتهعلمي قرار داده ايد، ميتوانيد عضويت در مجله را معرفي نمائيد. به هر حالا خوب ميباشد كه گزينش فرمائيد مخاطب بعداز محاسبه اين كاغذ فرود، چه وظيفه ديگري مي بايست ايفا دهد. همينطور ميتوانيد از رابطه لينكي ميان صفحه ها به كار گيري فرماييد.
5. آحاد داده ها موردنياز را در برگه قرار دهيد
همگي اطلاعاتي كه را موردنياز ميباشد استفاده كننده در هنگام بازديد از مال يا اين كه مقاله بداند را در كاغذ فرود و ولي مكاني هايي كه از حيث seo اصلي هستند، قرار دهيد تا بدون چاره نباشد كه براي بدست آوردن داده ها مازاد به تارنما ديگر مراجعه نمايد.
6. رابطه پيوند از شيت فرود به ساير صفحه ها
رابطه لينك و پيوند از روش لغت ها كليدي ميان صفحه ها، يكي طرز هاي سئو وب سايت و بهينه سازي است. براي اينكه بتوانيد مخاطب خويش را بيشتر مشغول وب سايت فرمائيد، عالي ميباشد كه در ميان صفحه هاي، يك رابطه لينكي برقرار نمائيد.
پنجشنبه ۱۳ آبان ۰۰ | ۰۹:۴۱ ۹ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است