همه نكات مهم در سئو سايت

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

همه نكات مهم در سئو سايت

۹ بازديد

6- توضيحات متا را با صرفه‌سازي نماييد

توضيحات متا يا اين كه به عبارتي متا ديسكريپشن، تكه‌اي سئو در مشهد متن ميباشد كه در توضيحات حاصل گوگل اكران داده ميگردد. طبق استاندارد اعلام‌گرديده تعداد كاركترهاي توضيحات متا ميان 155 تا 165 كاركتر ميباشد. در سال 2017 گوگل ذكر كرد كه طبق الگوريتم نو، تعداد كاركترها تا 325 قابل‌اكران ميباشد. البته مجدد در سال 2018 گوگل اظهار كرد كه‌اين مقدار كاهش‌يافته ميباشد. ولي به چه يه خرده را، ذكر نكرده. درواقع تعداد كاركترهاي متا ديسكريپشن (توضيحات متا) به محتوا شيت و توضيحات نوشته بستگي دارااست. ولي مقدار استاندارد پيشنهادي ما به عبارتي 120 كاراكتر است.

در توضيحات متا از واژه و كلمه كليدي به كارگيري فرمائيد، البته اعتنا داشته باشيد كه در استعمال زياده‌روي نكنيد و متن را به‌شكل خيلي بي آلايش و ريلكس بنويسيد. همينطور كوشش نمائيد به‌سيرتكامل‌اي جالب باشد و كليات محتواي شيت را به مخاطب بفهمانيد.
7- رعايت چگالي كلمه و واژه كليدي

با دقت به اينكه الگوريتم مرغ مگس‌خوار گوگل در حالا پيشرفت ميباشد، اعتنا فرماييد كه متن خويش را با عبارات كليدي، فارغ از در حيث به دست آوردن توشه معنايي، مالامال نكنيد. اين عمل ابداً سودمند وجود ندارد و سبب لطمه به وبسايت ميگردد. درواقع تلاش فرمائيد در 100 واژه و كلمه اولِ محتوايتان از واژه كليدي استعمال فرماييد و به‌دنبال نوشته‌علمي هم واژه كليدي را به مقدار معادل توزيع نمائيد.
8- لينك و پيوند سازي داخلي تارنما

پيوند سازي در وبسايت به دودسته كلي تقسيم ميشود:
پيوند به صفحه ها، مطالب و توليد ها اينترنت‌تارنما خودتان ( پيوند داخلي)

لينك و پيوند دهي داخلي سبب ساز ميشود يوزرها فرصت بيشتري را در وب سايت شما سپري نمايند و گوگل مي فهمد كه يوزرها تارنما شما‌را دوست دارا‌هستند. ازاين‌رو خودبه‌خويش بازديد و ترافيك تارنما شما ارتقاء ميابد و رده شما در گوگل عالي مي گردد. پس كوشش فرماييد در هر مقاله و پست از سايتتان، 2 تا 5 پيوند داخلي با بقيه مطالب و پست‌ها داشته باشيد.
لينك و پيوند به صفحه ها ديگر تارنما‌ها ( پيوند فرنگي)

برخي از متخصصان و كارشناسان محتوا و seo ميگويند كه‌اين فعاليت سبب بالا رفتن قيمت وب سايت حريف ميشود. ولي ما مي‌گوييم اين عمل دو حُسن داراست: يكي‌از اينكه با پيوند دادن به مقاله ديگري در تارنما ديگر، به گوگل مي‌فهمانيد كه مقاله شما با آن مقاله داراي ربط ميباشد و حتي مي‌گوييد مقاله اينجانب بي نقص‌خيس و مفيدتر ميباشد. از طرفي اين فعاليت منجر مي گردد ارتباط شما با رقيبتان بهبود يابد و آن‌هم نيز به تارنما شما لينك و پيوند دهي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.