راه هاي افزايش ترافيك و سئو سايت

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

راه هاي افزايش ترافيك و سئو سايت

۸ بازديد


توان hashtag#
چهره بوك و گوگل پلاس براي رئيس محتواي سئو در مشهد خويش از يك hashtag# خاص مرتبط با خويش به كار گيري مي نمايند. البته در گوگل پلاس رئيس محتوا  بر پايه ي محاسبه معنايي (semantic analysis) ميان موضوعات گوناگون اجرا مي‌گردد. از جمله هنگامي واژه و كلمه linkbuilding# در گوگل پلاس كاوش خواهد شد نتيجه ها تحت اكران داده گردد:


7- مشاهده پيوند هاي پيگيري
اينك در صورتي در گوگل پلاس يك پست خوانده خواهد شد اما بوسيله فرد بازديد كننده به اشتراك گذارده نشود، در مشاهده لينك و پيوند هاي پيگيري آن پست بصورت همگاني (public) تهيه گردد.
8- اهرم نظرها در گوگل پلاس
اينجانب اظهار حيث كردن در سيستم لحاظ دهي گوگل پلاس را خيلي دوست دارم. لحاظ دادن در گوگل پلاس همچون يك اهرم بسيار كار كشته ميباشد كه سبب گرديده در خيلي از مورد ها  فرد بازديد كننده بعداز قرائت پست آن را به اشتراك بگذارد و پيگيري كنندگان آن پست نيز بيشتر شوند.


9- پست هاي تبليغاتي
گوگل پلاس از پست هاي برنده در تبليغات خويش به كار گيري مي نمايد. با توليد پست هاي مالامال تماشاچي و اشتراك گذاري آنان بوسيله بازديدكنندگان يك تعامل دوطرفه با گوگل پلاس ساخت‌و‌ساز گرديده و گوگل پلاس از اين پست ها در تبليغات خويش به كارگيري خواهد كرد.


10- پست هاي تعاملي
پست هاي تعاملي در گوگل پلاس به شما اين اذن را مي‌دهند كه همگي مطالب پست اعم از تصاوير و فايلها  را جهت اشتراك گذاري به طور كامل سفارشي (customize) كنيد.


جهت داده ها بيشتر در رابطه پست هاي تعاملي ميتوانيد به پست درج شده بوسيله Mike Arnesen در  getting started with Interactive posts  رجوع‌نماييد.
گوگل پلاس صرفا يك رسانه اجتماعي مثل رخ بوك و توييتر وجود ندارد چون دارنده پايين ساختي ميباشد كه قادر است با ابزارها و اينترنت خدمت هاي متفاوت رابطه برقرار نمايد. اين بدان معناست كه صحت دارد كه صورت بوك و توييتر مي‌توانند ترافيك را به وبسايت شما منتقل نمايند اما تاثير گذاري گوگل پلاس با اعتنا به مفاد نام برده در جابجايي ترافيك به وبسايت شما خيلي بيشتر ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.