راهحل هجدهم: seo محلي جاري ساختن دهيد.
اما seo محلي راهكاري براي سال 2017 بود كه بيشتر سئو در مشهد در آن مجال بخصوص در حاصل انگليسي بروز پيدا كرده بود اما امروز در لهجه فارسي، بطور بي نقص اين الگوريتم ايفا گرديده و گوگل سعي در اين داراست با به چنگ آوردن لوكيشن كاوش كننده، سود هايي را آرم وي دهد كه مجاورت وي ميباشند.
از اين شما در هر كجاي جمهوري اسلامي ايران كه مي باشيد، اين مورد را در لحاظ بگيريد كه با اعتنا به شماره تلفن خويش و استعمال از اسم شهرتان در نشاني، اين امتياز را داريد كه در سريع ترين فرصت در محل خودتان جايگاه هاي اوليه را بدست آوريد.
گوگل كه دوست داراست نتيجه ها محلي عالي را نماد استفاده كننده دهد؛ پس شما هم بكوشيد كه تارنما خويش را براي محل خويش، عالي seo نمائيد تا اين شغل براي شما شل خيس و سريع خيس به اعمال رسد و از فوايد آن فايده ببريد.
چاره نوزدهم: عنا وين وبسايت را جالب بنويسيد.
يكي از ديگر از چاره هايي كه هم ساختوساز محتواست و هم رنك برين، تايپ كردن تيتر جالب ميباشد.
اين ترفند در سال 2021 اهميت بسيار دورازشوخي در بهينه سازي شما خواهد داشت و سبب ارتقاء نرخ ctr و نتيجتا رويش درجه صفحه ها ميشود.
يك نمونه براي شما بزنم:
يادگرفتن ساخت و ساز محتوا
چطور ساختوساز محتوا كنيم؟
10 تكنيك اساسي در ساختوساز محتوا
اصول و قواعد ساختوساز محتوا
ايجاد محتواي 2021
اين مفاد را در حيث بگيريد، همگي اين ها تيتر يك نوشتهيعلمي ميباشند و محتواي ارائه گرديده در آنها يكسان ميباشد.
از خودتان بپرسيد كه در صورتي دنبال مطلبي درباره ي ايجاد محتوا باشيد، روي كدام يك از اين مفاد كليك ميكنيد!؟
تايپ كردن تيتر ديدني سبب ساز مي گردد، شما با وجود داشتن جايگاه چهارم، از مرتبه دوم بيشتر كليك بخوريد و بعد از سپري شد فرصت، مكان شما با مرتبه دوم عوض خواهد شد.
تيتر بهينه سازي در وردپرس نوشته ي علمي اي ميباشد كه درين خصوص مطالعه آن را به شما سفارش ميكنم.
راه حل بيستم: از گوگل وبمستر براي شناسايي صفحه هاي پتانسيل بالا به كارگيري نمائيد.
چاره انتها ما شناسايي صفحه ها و تحليل مداوم سايتتان ميباشد كه با رعايت آن بتوانيد شايسته ترين استراتژي بهينه سازي را براي خويش بچينيد.
گوگل وبمستر ابزاري ميباشد كه خويش گوگل به مديران وب سايت ها كادو داده كه با استعمال از آن بتوانند آناليزي از اتفاقات مرتبط با seo سايتشان داشته باشند.
با به كارگيري از اين ابزار خواهيد اخذ كه:
چه صفحاتي از تارنما شما بيشترين بازديد را براي شما به ارمغان مياورند!
چه صفحاتي از سايتتان بالا ترين مرتبه را در عبارات كليدي متفاوت داراهستند!
كداميك از صفحه هاي بيشتر بوسيله يوزرها به چشم مي خورد البته روي آن كليك نميشود!
كدام شيت شما نرخ ctr خير دارااست ( برعكس آيتم پيشين )
كدام صفحه هاي واحد سنجش كاوش و برخورد مقداري را داشتند و ارزشي براي فرصت گذاشتن ندارند!
و ….
اين موردها به شما امداد مي نمايند كه پتانسيل هاي سايتتان را پيدا نمائيد و با ساختوساز تغييراتي اندك در آن، وضعيت seo سايتتان را دگرگون فرماييد.
فعاليت هايي مثل تغيير تحول تيتر، افزودن متن و محتوا به صفحه هاي پتانسيل بالا، پيوند سازي داخلي و …
خب خسته نباشيد اميدوارم كهاين مقاله براي شما به اندازه كافي مالامال توشه و كاربردي بوده باشد.
شنبه ۱۵ آبان ۰۰ | ۱۴:۲۰ ۱۱ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است