درصورتيكه صاحب و مالك يك سايت فروشگاهي مي باشيد، به طبع سئو در مشهد مطرح ترين بحران شما ارتقا بازديد تارنما و در غايت فروش آن ميباشد. يكي مهمترين روش هاي ارتقاء بازديد و يوزرها سايت، موتورهاي جست و جو ميباشند. براي كسب استفاده كننده بيشتر از روش موتورهاي جست و جو مستلزم رعايت اصول بهينه سازي تارنما ميباشد.بهينه سازي وب سايت فروشگاهي به جهت گستردگي توليد ها و تعداد بالاي صفحه ها(گهگاه تا يكسري هزار كاغذ) بحران هاي منحصربهفرد به خويش را داراست و نياز به اقدامات بيشتري در مقايسه با بهينه سازي وب سايت هاي ديگر ميباشد. دراين نوشتهي علمي قصد داريم صفر تا صد بهينه سازي وبسايت فروشگاهي را يادگرفتن دهيم. پس در صورتي يك تارنما فروشگاهي داريد و يا اين كه قصد ساخت سايت فروشگاهي را داريد، به هيچ وجه اين مقاله را از دست ندهيد. اين نوشتهيعلمي از فراگيري بهينه سازي تيم اينترنت وان ميباشد كه اميداست گزينه دقت شما قرار بگيرد.چرا بهينه سازي تارنما فروشگاهي اصلي ميباشد؟
اكثري از عموم هنگام نياز به جنس يا اين كه سرويس ها به سراغ موتورهاي جست و جو و به صورت خاص گوگل ميروند. آنها درپي توليد ها، نكات، مقايسه و بقيه داده ها ميباشند تا به آنها در تصميم گيري آگاهانه ياري نمايند.در حالتيكه تارنما شما در حاصل SERP (نتيجه ها گوگل) اكران داده نشود، بسياري از مشتريان خويش را از دست خواهيد اعطا كرد. طراحي وب فروشگاهي فارغ از بهينه سازي، همچون پاساژ زدن در كوير ميباشد!
seo تارنما فروشگاهي
با ياري بهينه سازي عموم ريلكس خيس ميتوانند سرويس ها و محصول ها شمارا پيدا نمايند و ميتوانيد به اشخاص بيشتري سرويس ها و توليدها تارنما خويش را عرضه فرمائيد. بهينه سازي تارنما فروشگاهي اولي بازدارنده براي دستيابي به مشتريان بيشتر را برطرف مي نمايد.هم اكنون با دقت به اهميت بهينه سازي وبسايت فروشگاهي قصد داريم كليه نكات مايحتاج براي قرار گيري يك وبسايت فروشگاهي در بالا نتيجه ها گوگل را ذكر كنيم.تحقيق عبارات كليدي
seo تارنما فروشگاهي مانند مجموع وبسايت ها با تحقيق لغت ها كليدي آغاز ميشود. چهت نيل به مشتريان، شما ميبايست كلماتي را كه آنها براي يافتن توليدات و سرويس ها شما در گوگل سرچ مي نمايند را پيدا نمائيد. در فرايند تحقيق لغات كليدي از عبارات كليدي وقت گير( long tail keyword) غافل نشويد.براي يافتن لغت ها كليدي ميتوانيد از پيشنهادات گوگل به كارگيري فرمائيد. همينطور ميتوانيد از محاسبه رقبا كلمه ها اساسي را پيدا نمائيد. نحوه كاربه اين سيرتكامل ميباشد كه تارنما يك سري حريف خويش را مشاهه نماييد و صفحه هاي مجموعه بندي و محصول ها آنها را چك فرماييد. URL، تيتر برگه و كلمه ها به شغل در متن اعتنا نماييد. چون لغات كليدي در اين جا ها مكان ميگيرند.
به علاوه شما ميتوانيد با به كار گيري از ابزارهاي آنلاين كه بعضي از آنان مبلغي ميباشند، عبارات اصلي بيزنس خويش را بيابيد. اين ابزارها عبارتند از:
Google keyword plannerAhrefKwfinderLsigarph…
گامبعدي گزينش صفحه هاي براي هر كلمه و واژه كليدي ميباشد. درين مرحله بايد خيلي اعتنا نمائيد. لغات را صحيح در رمز مكان خويش قرار دهيد. واژه و كلمه مهم بيزنس خويش را در شيت اساسي و كلمه ها كلي خيس را در صفحه هاي category و لغت ها دقيق تر را در صفحه هاي كالا مقصود گذاري فرمائيد.
تحقيق كلمه ها كليدي
اعتنا فرمائيد كه هر چه كاغذ غرض گذاري گرديده به طور تخصصي روي واژه و كلمه اي باصرفه گرديده باشد، شانس جايگاه تصاحب كردن آن بيشتر ميباشد. از ساخت و ساز صفحه هاي گوناگون براي يك واژه كليدي پرهيز كنيد. آحاد قدرت خويش در يك كلمه و واژه خاص را روي يك شيت صرف فرمائيد و از ساخت صفحه ها با زمينه شبيه دوري كنيد. در غير اين شكل ممكن ميباشد گوگل در تشخيص محتواي اساسي در گير سردرگمي گردد و به نوعي صفحه هاي وبسايت شما با يك ديگر رقابت مي نمايند.پس براي هر واژه و كلمه كليدي مجموعه بندي يا اين كه برگه منحصربهفرد به خويش را داشته باشيد و آن را براي واژه مدنظر باصرفه فرمائيد.
براي مثال براي واژه و كلمه كابينت يك تيم بندي يا اين كه لندينگ و براي كلمه و واژه كابينت ممبران يك برگه مستقل تعريف و تمجيد خواهد شد. در اينحالت شانس جايگاه تصاحب كردن هر دو برگه در عبارات مد حيث ارتقا مييابد.
دوشنبه ۲۲ شهریور ۰۰ | ۰۹:۵۶ ۱۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است