بهترين و مهم ترين ابزارهاي سئو سايت

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

بهترين و مهم ترين ابزارهاي سئو سايت

۱۵ بازديد

براي مثال، مي اقتدار خلق و خوي بازديد كنندگاني كه به سيستم سئو در مشهد وارد (login) گرديده اند را با آنهايي كه وارد نشده اند مقايسه كرد، يوزرها را بر پايه ي تاريخچه كليك هايشان گروه بندي كرد و يا اين كه از جاوا اسكريپت هاي سفارشي براي طبقه بندي يوزرها به هر صورت دلخواه استفاده كرد.
چه كاربردي در seo داراست: اين ابزار قابليت و امكان اجرا آزمايش هاي A/B فارغ از نياز به قابل انعطاف افزارهاي لوكس ديگر را دارااست و همينطور كليك هاي يوزرها را عميق خيس نظارت مي نمايد (چيزي كه EyeQuant فاقد آن ميباشد). علاوه بر اين confetti map به شما اذن مي‌دهد تا كليك ها را مبتني بر اينكه از كجا به وبسايت شما ارجاع گرديده اند، نوع دستگاه گزينه به كارگيري مخاطب، ساعت، روزهاي هفته، لغت ها كليدي، موتور كاوش و متغيرهاي دلخواه و سفارشي خويش مجموعه بندي فرماييد.
4 ابزار CRO جهت بهبود بهينه سازيابزار CRO جهت بهبود seo – ابزار Optimizely
تجهيزات: ابزار سئو نرخ تبديل وب سايت Optimizely يكي قدرتمندترين پلتفرم ها براي اجراي آزمايش هاي A/B، يك‌سري متغيره و و يك‌سري شيت اي (multipage) ميباشد. در شرايطي كه اشتراك Optimizely را خريداري كرده باشيد مشخص ميگردد كه احتمالا مهارت جامعي در قضيه CRO داريد. اين ابزار براي پباده سازي تست ها و آزمايش هاي سفارشي فارغ از نياز به كدنويسي قابل به كار گيري ميباشد (اما قابليت و امكان كدنويسي هم وجود داراست) و در دست گرفتن بدون نقص بر اختصاص ترافيك، گروه بندي هاي سفارشي و مخاطبين و … را در اختيارتان قرار ميدهد.
فرصت لازم براي گردآوري اطلاعات: متغير
چه كاربردي در seo داراست: برگه اينترنت خويش را نظارت نماييد و مشاهده كنيد آيا در آن اجزايي وجود دارا‌هستند كه براي آزمايش A/B مطلوب باشند؟ با ابزار سئو نرخ تبديل Optimizely مي‌توانيد به طور همزمان دو ورژن از يك محتواي شبيه را سواي نگراني از جريمه (dinged) شدن به خيال و خاطر نهفته سازي (cloaking)، آزمايش فرماييد. اين ابزار امتحان هاي خويش را تا هنگامي ادامه مي‌دهد كه از نگاه آماري به حاصل مضمون‌ دار رسد، بدين ترتيب مدام مي‌توانيد مطمئن باشيد كه بهبود نتيجه ها ناشي از تغييرات شما بوده ميباشد و خير به جهت نوسانات معمولي نرخ تبديل.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.