سئو كردن مقاله چيست؟

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

سئو كردن مقاله چيست؟

۱۸ بازديد

نوشته‌ي‌علمي خويش را بنويسيد
مطمئن گرديد كه نوشته‌ي علمي سئو در مشهد شما از لحاظ امر گويش درست ميباشد و هيچ اشتباهي در املايي ندارد.به نوشته‌علمي خويش عنوان مطلوب دهيدمقاله ها خويش را در گزاره هاي كوتاه بنويسيد ولي به اندازه!از مهم‌ترين لغات كليدي و لغت ها كليدي در اولِ نوشته‌ي‌علمي به كار گيري فرماييد ، ترجيحاً در گزاره اوليه و در گزاره اوليه.


از كلمه ها كليدي يا اين كه كلمات كليدي استعمال نكنيد. با ريتم طبيعي تلاوت نوشته‌ي علمي ، آنان را در زمان متن طبيعتا تقسيم فرماييد. تراكم كلمه و واژه كليدي پيشنهادي ۱-۳٪ ميباشد.


براي ارائه مطالب خويش جمله هارا كوتاه خيس فرمائيد و براي جذب عالي يوزرها از فولدر هاي رسانه اي به كار گيري فرمائيد.


براي بهينه سازي كردن نوشته‌ي علمي در محتواي آن ، لغات كليدي و اصطلاحات كليدي را با حروف پر رنگ يا اين كه ايتاليك قرار دهيد


در صورتيكه تعداد متعددي از عبارات كليدي در محتوا جانور باشد ، موتور جستجوي Google فرض مي نمايد كه شما در هم اكنون فريب دادن آن مي‌باشيد. پس خطا اشخاص مبتدي را جاري ساختن ندهيد و آن لغت ها كليدي را در هر ۱۵۰-۲۰۰ واژه و كلمه تكرار نماييد.


در شرايطي‌كه تيتر نوشته‌ي علمي دربرگيرنده لغت ها يا اين كه لغات كليدي ميباشد ، پاراگراف نخستين نوشته‌ي‌علمي نيز بايستي دارنده كلمه و واژه كليدي باشد ، كارايي نماييد نوشته‌ي‌علمي را از روش يك سؤال آغاز فرمائيد. همان طور كه واژه و كلمه كليدي تا قبل از اينً در پاراگراف درج شد‌ه‌است ، صرفا كاري كه بايستي ايفا دهيد اين ميباشد كه آن نوشته را به طور سوالي مطرح كنيد، اين طريق براي seo كردن نوشته ي علمي طريق خير و خوبي ميباشد و با الگوريتم هاي گوگل سازش دارااست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.