همه چيز درباره سئو

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

همه چيز درباره سئو

۱۷ بازديد


گوگل توانست به امداد پباده سازي بي آلايش سئو در مشهد و هوش تصنعي و مصنوعي خويش ميان يوزرها وب، دوست داران متعددي را به خويش جذب نمايد. مهمترين غرض گوگل، كشف كردن نتيجه ها متبوع يوزرها في مابين صفحه ها اينترنت ميباشد. براين اساس گوگل براي مراقبت محبوبيت خويش و بهبود تجربه كاربري مدام در كوشش بوده ميباشد كه شايسته ترين حاصل را در دست يوزرها قرار دهد. بر اين شالوده، گوگل مدام در درحال حاضر ارائه معيارهايي تازه و هوشمند براي جايگاه بندي وبسايت‌هاي متعدد ميباشد. اين معيارها و اصول در پوسته الگوريتم‌هاي گوناگون ارائه مي گردند. چون با ارتقا تعداد تارنما‌ها و محتواي آن‌ها، تعيين شايسته ترين و داراي ربط‌ترين نتيجه ها شغل سادگي نخواهد بود.
در پيشين كه تعداد وب سايت‌ها كمتر بود، موتورهاي كاوش با معيارهايي مانند سرعت بار گذاري، تيتر‌هاي مطلوب و محتواي استاندارد و... آن‌ها‌را از نگاه بهينه سازي مرتبه بندي مي‌كردند. ولي به‌تدريج آحاد اين فاكتورها به طور پيش فرض دربين وب سايت‌ها رعايت شد و گوگل نياز به فاكتورهايي نو براي نظارت آن ها داشت. بدين ترتيب مدام الگوريتم‌ها و معيارهايي نو براي seo وب سايت‌ها در حيث مي گيرد. ولي فاكتورهاي نو، معيارهاي قبل را كه گوگل در لحاظ گرفته ميباشد ابدا نقض نميكنند، بلكه آنها به طور پيش نياز و پيش فرض در حيث گرفته ميشوند.
به اين ترتيب امروزه آشنايي الگوريتم‌ها و معيارهاي seo براي هر هر كس يك سايت دارااست و يا اين كه مي خواهد تحت عنوان سئوكار سرگرم به شغل گردد، يك ضرورت خواهد بود. الگوريتم‌هاي ارائه گرديده به وسيله گوگل عبارتند از :
الگوريتم گوگل پانداالگوريتم گوگل پنگوئنالگوريتم مرغ مگس خوارالگوريتم گورخرالگوريتم كبوترالگوريتم  Page Layoutالگوريتم رنك برين (Rank Brain)الگوريتم PayDay Loanالگوريتم Page Authorityالگوريتم كافئين (Caffeine)الگوريتم mobilegeddonهر مورد از اين الگوريتم‌ها دستورالعملي را ارائه مي دهند. سئوكاران و مديران وب سايت‌ها مي بايست از اين اصول تقليد نمايند تا بتوانند منزلت وبسايت‌هاي خويش را در حاصل جستجوگرها بهبود بخشند. امروزه تعداد پارامترهاي رقم خورده از طرف موتورهاي كاوش بطور بدون نقص به يوزرها معرفي نشده ميباشد. در راستاي اين زمينه سال ۲۰۰۷ ميلادي، مجله نيويورك تايمز خبر اعطا كرد كه موتورهاي كاوش براي سكو‌ بندي تارنما‌ ها، بيش تر از ۲۰۰ فاكتور گوناگون را آيتم آناليز قرار مي دهند. طيف اكثري از اين پارامتر براي يوزرها و مديران وب سايت‌ها نامشخص ميباشد. اصول seo همچنان در حالا تكامل ميباشد و موتورهاي كاوش هنوز هم در ادامه افزودن پارامترها و الگوريتم‌‌هاي تازه در سال 2019 ميباشند.
موتورهاي كاوش چه طور عمل مي‌نمايند؟موتورهاي كاوش براي آناليز محتواي اينترنت و خدمت دهي مطلوب به يوزرها خويش سه وظيفه اساسي دارا‌هستند كه عبارتند از :
Crawling  – خزش در محتواي وب سايت هاگوگل مانند يك مخاطب وارد وب سايت شما ميشود و با ارشاد فولدر robots.txt وب سايت شما‌را خزش ميكند و داده ها را فراهم ايندكس شدن مي‌نمايد.Indexing – تهيه و تنظيم يك ورژن و آناليز محتواي آندر‌اين مرحله گوگل داده ها خزش گرديده را در ديتابيس خويش تصويب كرده و آيتم بررسي محاسبه قرار مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.