طبق گزارش CMI and MarketingProfs اكنون، سئو در مشهد 68% بازاريابان B2B يك استراتژي مدون براي بازاريابي محتوايي ندارند. اينجانب حتي گمان مي كنم، صرفا درصد اندكي از بازاريابان از دادهها براي تدوين استراتژي خويش سود مي گيرند. دادههاي مشتريان، دادههاي بازار، دادههاي كمپاني، دادههاي رقابت، دادههاي كاوش، دادههاي كانالهاي اجتماعي، دادههاي مجالهاي تجزيه و چك اينترنت، شايسته ترين و بدترين محتواهاي كمپاني از نظر همت، دادههاي بهينه سازي و دادههاي با صرفهسازي نرخ تبديل (CRO)، همه زمانهايي براي اتخاذ يك استراتژي آگاهانه و غالب در بازاريابي محتوايي به شما ارائه ميدهند. جديد نخواهيد كه از مجموع دادهها و نگرشهايي برايتان حرف كنم كه از روش پلتفرمهاي پيشدربين بازاريابي نظير پلتفرم Everstring و 6sense قابل دستيابي ميباشند. بخش اعظمي از اشخاص دوست داراهستند كه قمار نمايند. البته هنگامي پاي بازاريابي محتوايي بين باشد، پيش گويي و قمار به تدريج به نتيجه ها گرانقدر منتهي مي گردد. به همين برهان، صرفا چيزي كه براي ارتقاء احتمال توفيق بازاريابي محتوايي خودمان روي آن اكانت نمي كنم، شانس و اقبال ميباشد. كليه چيز به دادهها بستگي دارااست.
آناليز هرم بازاريابي محتوايي: معرفي سيستم امتيازات هرم
يك كدام از هدف ها اساسي هرم بازاريابي محتوايي، با صرفه كردن روند بازيافت و غرضگذاري دوباره محتوا ميباشد. چرا؟ به مراد بيشينه كردن تاثير محتواي شما بر جريان فروش.
با اين حالا، گزينش اينكه آيا به اندازهي كافي محتواي جانبي در يك هرم ساخت كردهايد يا اين كه ابداً اينگونه محتوايي ساخت كردهايد يا اين كه نه، فعاليت سادگي وجود ندارد. ممكن ميباشد از خويش بپرسيد: آيا عمل بيشتري ميباشد كه بتوانم با محتواي اين كتاب الكترونيكي (Ebook) كه ساختوساز كردهايم، اعمال دهم؟ براي جواب بدين اختلال، ما معنا امتيازات هرم (Pyramid Points) را معرفي كردهايم تا طريقي اجراي هرمهاي خويش را پايش و با صرفهسازي فرمائيد.
امتيازات هرم، دستهاي از امتيازات به ازاي محتوا (و به ازاي سطح هرم) ميباشند كه در هرم بازاريابي محتوايي در حيث گرفته ميگردند. اين امتيازات، حدوداً نشانگر اقدامات لازم براي كامل شدن محتواها هستند. با استعمال از امتيازات هرم، يقين مي يابيد كه بيشترين به كار گيري را از هر هرم ميبيريد. اين امتيازات امداد مينمايند فرآيند پيشرفت يا اين كه شرايط هر هرم را پيگيري نماييد. در جدول پايين، سطح و امتياز هريك از محتواهاي جان دار در هرم را مشاهده ميكنيد:
امتياز دهي در هرم بازاريابي محتوايي
يك هرم بازاريابي محتوايي، معمولاً در يك مدتي وقتي سه عدد شش ماهه ساخته مي گردد. در صورتيكه هر سه ماه يك هرم بسازيد، احتمالاً وقتي ميرسد كه همزمان در درحال حاضر اجراي ۴ هرم باشيد. امتيازات هرم كه در صدر معرفي شدند به شما امداد مينمايند ترازو و دامنهي مقصودگذاري دوباره محتواي اساسي يك هرم را پايش نمائيد.
اين فعاليت به شما ياري مينمايد بدانيد بايستي به كدام هرم، منابع بيشتري تخصيص دهيد. به دنبال، يك نمونه از روشي چك و سنجش امتيازات هرم و همينطور انتخاب فرآيند پيشرفت كلي هرم را مشاهده ميكنيد (اين هرم ۷۳٪ كامل شدن شدهاست. به اين ترتيب، منابع بيشتري را مياقتدار به آن تخصيص اعطا كرد تا هرم به مرحلهي كامل شدن صد در صدي رسد).
چهارشنبه ۰۹ تیر ۰۰ | ۱۰:۴۰ ۱۷ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است