اهميت عنوان در سئو سايت

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

اهميت عنوان در سئو سايت

۲۲ بازديد

4. عنوان ها يا اين كه سرنويس ها (Headings)
براي   سئو در مشهد  عنوان ها يا اين كه اصطلاحا سرنويس هايي كه در محتوايتان ميباشد از هدينگ يا اين كه به عبارتي تگ‌‌‌‌هاي H استعمال نمائيد. ولي از تگ H1 تنها يك توشه و در صدر به كارگيري فرمائيد كه اما چنانچه با پنل تارنما ساز يوتاب فعاليت مي كنيد، به طور اتومات تيتر مقاله شما تگ H1 دارااست. پس در مقاله از H1 يا اين كه سرنويس1 به كارگيري نكنيد. نكته داراي اهميت اين ميباشد كه در عنوان ها يا اين كه هدينگ ها از لغت ها كليدي مطلوب و مربوط به محتواي كاغذ به كار گيري نماييد. ولي اين فعاليت نبايد به طور غير طبيعي صورت پذيرد و تنها در نصيب هايي كه ما يحتاج ميباشد‌ آنان را به عمل ببريد و از تكرار بي گزينه كلمه ها كليدي و تگ‌‌‌‌هاي H بپرهيزيد.

شما مي توانيد در اديتور از روش قسمتي كه در تصوير تحت مشخص و معلوم شد‌ه‌است، تگ‌‌‌‌هاي H را قرار دهيد. سرنويس 2 > تگH2 و سرنويس 3 > تگ H3 و ساير هم به همين ترتيب. نكته قابل توجه اين ميباشد كه تگ‌‌‌‌هاي H را تنها براي عبارات و عباراتي كه در عنوان‌‌‌‌هاي متن شما مي باشند به فعاليت ببريد. روش فعاليت هم به‌اين شكل ميباشد كه واژه يا اين كه عبارت موردنظر را گزينش ميكنيد و سرنويسي كه ما يحتاج ميباشد را برايش جاري ساختن ميكنيد.

اعتنا كنيد تمام يك پارگراف يا اين كه خط را سرنويس نكنيد. تنها عنوان و تيتر آن گزاره را سرنويس نمائيد.

headings يا اين كه سرنويس در متن وب سايت

 

5. سئوي تصوير
تصوير از اركان اساسي در بهينه سازي ميباشد. در هنگام seo كردن تارنما مي بايست دقت فرمائيد تا تصاوير سايتتان هم اصول بهينه سازي رعايت خواهد شد. براي اين خواسته تعدادي نكته حائض اهميت را مي بايست رعايت نماييد :

به كار گيري از تصاوير قشنگ
وجود دستكم يك تصوير در متن شما الزاميست.

زيبايي ظاهري وب سايت و گرافيك و محتواي مطلوب سبب ميگردد مشتري مجال بيشتري را در وبسايت شما بگذراند و اين وقتي كه مشتري در وبسايت شما صرف مي‌نمايد به سئوي وبسايت شما امداد مي‌نمايد. هرچه تصاوير زيباتر و ديده نواز خيس باشد و مربوط به محتواي شما باشد بهتر ميباشد. فردي كه وارد هر وبسايت مي شود در 5 ثانيه تصميم مي‌گيرد در تارنما بماند يا اين كه آن را شكاف نمايد. پس مشاهده كرد اوليه اساسي ميباشد.

كوشش فرماييد براي هر متاع چند تصوير از زواياي متفاوت درج كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.