محتواي سايت

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

محتواي سايت

۸ بازديد


هم اكنون كه جستجوي لغات كليدي را ايفا داديد سئو در مشهد نوبت ساخت محتوا مبتني بر كلمه ها كليدي ميباشد .
ايجاد محتوا يك كدام از مهم‌ترين قسمت هاي بهينه سازي ميباشد به گونه اي كه سواي محتوا رنكينگ به دست آوردن بعيد بنظر ميرسد .
ولي ساخت محتوا چيزي بيشتر از قرار دادن كلمه ها كليدي در يك كاغذ ميباشد .
درحقيقت ساخت و ساز محتوا يك هنر ميباشد .
در اينجا نكات عملي براي سئو ساخت محتوا را در اختيارتان قرار داده ايم.نوشته‌ي علمي چه گونه ايجاد محتوا كنيم را هم بخوانيد .
براي هر مسئله(واژه كليدي ) ايده هاي محتوايي اثبات گرديده پيدا نماييد .در صورتيكه ميخواهيد براي يك واژه و كلمه كليدي جايگاه بگيريد البته براي محتواي آن هيچ ايده اي نداريد خوب ميباشد از Ahrefs Content به كار گيري نماييد .
صرفا كافي ميباشد زمينه يا اين كه كلمه و واژه كليدي را وارد نماييد ، دكمه كاوش را بزنيد ،به اين ترتيب ليستي از محتواهاي مشترك و لينك و پيوند گرديده با آن كلمه و واژه كليدي در اختيارتان قرار ميگيرد .
Content Explorer > Enter topic or keyword > Explore
البته در شرايطي‌كه از قبلي هيچ واژه و كلمه كليدي در ذهن نداريد از گزارش  Best By Shares” در Ahrefs به كارگيري فرمائيد تا محتواهاي بيشتر لينك و پيوند گرديده و به اشتراك گذارده گرديده رقبايتان را ملاحظه كنيد و محتواي عالي از آن را ايجاد نماييد .
Site Explorer > Enter competitor’s domain > Explore > Pages > Best by shares
ليستي از مجموع محتواها با بيشترين اشتراك گذاري و پيوند دهي را مشاهده خواهيد كرد .
درحال حاضر كه متوجه شديد چه محتواهايي محبوبيت بيشتري دارا هستند ،از آن‌ها ايده بگيريد و همت نمائيد محتواي بهتري ساخت‌و‌ساز نمائيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.