ui چيست؟

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

ui چيست؟

۵ بازديد


ui چه است؟ui مخفف عبارت User Interface و به معناي سئو در مشهد رابط كاربري ميباشد. ui ظاهرا و يا اين كه هر چيزي كه در ورقه اكران (يا اين كه به عبارتي ظواهر تارنما شما) است گفته مي‌شود، كه دربرگيرنده تصاوير، متون، دياگرام ها، ماژولها، جداول، ويدئوها و همينطور رنگ و جاي آن‌ها ميباشد. به صورت كلي ظواهر يك وبسايت را ui مي نامند. => در سود ui=ظواهر وبسايت
به عبارت ديگر : پباده سازي ui اصطلاحي ميباشد كه طرح گرافيكي و يا اين كه ظواهر و صورت و شمايل يك وبسايت يا اين كه نرم افزار را تعريف مي نمايد اين به كل عناصري كه در شيت اينترنت مي باشند گفته مي‌گردد كه به مخاطب اذن مي‌دهد تا از روش داده ها ذخيره گرديده در يك دستگاه با آنان رابطه برقرار كرده و از آن به كار گيري نمايد, موادتشكيل دهنده ui مشمول:
دكمه هاي قابل كليك متنفريم ورود متنصفحه كليدطرح بندي ورقهكارتن و gif و ويدئو و…ui design چه مي‌باشد
UI چه است؟
User Interface به معناي صورت ظاهري و ديداري وب سايت ميباشد كه كابران آن را مشاهده مي نمايند. كه به اختصار آن را UI مي‌گويند. و يك كدام از اصطلاحات بهينه سازي كه اساسي و رايج نيز مي باشد ميباشد. مثلا فرض  نمائيد مي خواهيد از فروشگاهي خريدي اجرا دهيد ظواهر آن مغازه برايتان چقدر اهميت داراست UI مانند فروشگاهي ميباشد كه ميخواهيد از آن خريد نمائيد  در seo وبسايت فروشگاهي مي‌توانيد به اهميت UI بيشتر پي ببريد.
رابط كاربري uiهماهنگي و يك پارچه سازي پباده سازي و عامل ها ساخت وب سايت يا اين كه قابل انعطاف افزارها از وظايف اساسي  ui ميباشد. اشخاصي كه فعاليت  ui جاري ساختن مي دهد تصميم گيرنده اين ميباشد كه چه الماني در كدام بخش شيت و چه نوع برنامه اي در طرح قرار بگيرد تا زيبايي خويش را به استفاده كننده آرم داده و ذوق كاربر را بشناسد.
در پباده سازي UI به روانشناسي رنگ ها، دكورا سيون و شيوه اكران ايرادات پرداخته ميشود و در واقعيت ظاهري از هر وب سايت كه بوسيله كاربر مشاهده ميشود UI يا اين كه رابط كاربري تلقي ميشود كه مهم ترين نصيب از يك پروژه ميباشد. در اينترنت براي اينكه بتوان فرآيند ui را پوشش بخشيد از لهجه ها و قابل انعطاف افزارهاي CSS , Jquery , جاوا اسكريپت، فتوشاپ، گويش هاي اپليكيشن نويسي و HTML به كار گيري مي‌شود.
مراد از رابط كاربري چه مي‌باشد؟رابط كاربري (UI) نقطه تعامل و رابطه مخاطب و كامپيوتر و دستگاه هاي ديگر ميباشد. اين قادر است دربرگيرنده شيت اكران، كيبورد، موس و ظواهر يك دسك تاپ باشد. همينطور روشي ميباشد كه مخاطب از روش آن با يك نرم‌افزار يا اين كه يك رابطه برقرار مي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.