مسائل مهم در سئو

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

مسائل مهم در سئو

۵ بازديد


به توضيح گوگل:
“خزنده ها به صفحات وب نگاه كرده و پيوندهاي آن صفحه ها سئو در مشهد را دنبال مي كنند، دقيقاً همان كاري كه شما هنگام مرور يك محتوا اجرا مي دهيد. آنان از يك لينك و پيوند به لينك و پيوند ديگر رفته و اطلاعاتي مربوط به آن صفحه هاي وب به سرورهاي گوگل مي دهند. ”
به طور خلاصه، هر دوي اين اصطلاحات به توانايي يك موتور جستجو براي دسترسي و فهرست كردن صفحه ها يك سايت مربوط شده تا آنان‌را به فهرست خود اضافه كند.
Crawlability بضاعت يك موتور جستجو را براي دسترسي و خزيدن يك محتوا در يك صفحه تعريف و تمجيد مي كند.
چنانچه يك وبسايت هيچ مشكلي در زمينه ي خزيدن نداشته باشد ، خزنده هاي وب ميتوانند به راحتي از طريق پيوندهاي در ميان صفحات به مجموع محتواي آن وب سايت دسترسي پيدا كنند.
با اين درحال حاضر، پيوند هاي شكسته يا حاد يا بم بست ها مي توانند سبب به خطاها Crawlability شوند – يعني ناتواني موتور جستجو در دسترسي به محتواي خاص درون يك تارنما.
از سوي ديگر، Indexability به توانايي موتور جستجو در تجزيه و بررسي و اضافه كردن يك صفحه به ليست خود، اشاره دارد.
حتي در صورتيكه گوگل بتواند يك تارنما را crawl كند، ممكن مي باشد لزوما كار كشته به ايندكس كردن مجموع صفحات آن نباشد، به طور معمول به علت مشكلاتِ Indexability چنين موضوعي پيش خواهد آمد.
چه چيزي روي Crawlability و Indexability تاثير مي‌گذارد؟
ساختار تارنماساختار اطلاعاتي يك تارنما نقش مهمي در قابليت خزيده شدن آن دارااست.
به عنوان مثال، اگر سايت شما صفحاتي داراست كه از هيچ جاي ديگري به آنها پيوند نشده، خزانه هاي وب ممكن است در دسترسي به آن‌ها به دردسر افتند.
مطمئنا، آنها باز هم ميتوانند از طريق لينك و پيوند هاي خارجي آن صفحه ها را پيدا كنند، شايد به طريقي مثل هنگامي كه فردي به مطالب آن‌ها به عنوان رفرنس اشاره كند. البته مجموعاَ، يك ساختار ضعيف مي تواند باعث اشتباهات مربوط به crawlability گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.