سئو و نكات توليد محتوا

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

سئو و نكات توليد محتوا

۳ بازديد


5. كيفيت لينك و پيوند‌هاي داخلي يك برگهدر پيوند‌سازي سئو در مشهد داخلي دقت داشته باشيد كه پيوند دادن از صفحاتي كه رنك بالايي دارا‌هستند، بسيار تاثير بيشتري دارااست نسبت به لينك و پيوند دادن از صفحاتي كه پيج رنك ندارند يا اين كه پيج رنك آنان ضعيف ميباشد.
46. لينك و پيوند‌هاي شكستهلينك و پيوند شكسته يعني نشاني لينك و پيوند داده گرديده حذف گرديده يا اين كه عوض شده باشد (ارور 404). هنگامي تعداد لينك و پيوند‌ها شكسته در يك شيت زياد باشد، گوگل فكرميكند كه‌اين وب سايت به حالا خويش رها گرديده‌است و همين قضيه تاثير منفي در پيج رنك شما دارااست. راهنماي مرتبه بندي گوگل از لينك و پيوند هاي شكسته براي نظارت كيفيت شيت اساسي به كارگيري مي‌نمايند.
47. سطح تلاوتهيچ شكي وجود ندارد كه گوگل سطح تلاوت صفحه ها يك وبسايت را تقريب ميزند. در واقع، گوگل معمولاً حالت سطح تلاوت را براي وبسايت‌ها ارائه ميدهد:


ولي اينكه گوگل دقيقاً از اين داده ها چه به كارگيري‌اي مي‌نمايد، مشخص و معلوم وجود ندارد. بعضي از اشخاص معتقدند كه سطح مقاله تازه كار به درجه‌بندي عالي وبسايت ياري مي‌نمايد چون همۀ عموم ميتوانند آن را بفهمند. البته برخي ديگر اين تئوري را رد مي‌نمايند.
مسلما بخوانيد: بازاريابي مصرفي يا اين كه B2C چه مي‌باشد و چه گونه از آن شايسته ترين استعمال را بكنيم؟48. پيوند هاي متعلق (Affiliate)پيوند هاي متعلق يا اين كه Affiliate به تنهايي آسيبي به سكو بندي تارنما شما وارد نميكنند. ولي در شرايطي كه تعداد اين پيوند‌ها زياد باشد، الگوريتم گوگل اعتنا ظريف‌تري به بقيه سيگنال هاي كيفيت مي‌نمايد تا مطمئن گردد شما يك وب سايت متعلق نيستيد.
49. خطاهاي HTMLزماني نرم افزار‌نويسي سايتتان صحيح اعمال نشده و آكنده از خطاهاي HTML ميباشد، يعني كيفيت وب سايت شما ضعيف ميباشد. اين قضيه خيلي گفت و گو برانگيز ميباشد اما بيشتر سئوكاران معتقدند كه سايتي كه صحيح كدونويسي گرديده، سكو بهتري در گوگل ميگيرد.
50. اعتبار دامنه (Domain Authority)در صورتي‌كه دو شيت در همگي معيارها يكسان باشند، ورقه‌اي كه بر روي يك دامنه قوي قرار گرفته ميباشد جايگاه بالاتري نسبت به صفحاتي كه در دامنه‌هاي نادر اعتبار قرار گرفته‌اند، خواهد داشت.
51. سكو ورقه (Page Rank)مرتبه ورقه از اهميت چنداني براي بهينه سازي برخوردار وجود ندارد البته صفحاتي كه اعتبار بيشتري دارا‌هستند (Page Authority) جايگاه بهتري در گوگل خواهند داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد