ابزار سئو AHERF

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

ابزار سئو AHERF

۲ بازديد


Ahref يكي‌از ابزارهاي seo مي‌باشد كه به آشنايي رقبا و رقابت سئو در مشهد با آنان ياري مي­نمايد. مقر داده Ahrefs بيش تر از ۱۱ ميليارد كلمه و واژه كليدي داراست و بيش تر از ۴۰۰ ميليارد شيت را نمايه نموده است. به همين ادله حداكثر توجه داده‌ها را به يوزرها خويش ارائه مي دهد.
Ahref شايسته ترين لغت ها كليدي را مشخص و معلوم كرده و درجه‌بندي اينترنت‌تارنما شما در موتورهاي كاوش مانند گوگل، بينگ و… را بالا ميبرد. با ياري ahref ميتوانيد كليدواژه‌هاي نادر رقابت را پيدا كرده و درجه اينترنت‌تارنما در گوگل را بالا ببريد.
ahref از آن تيم ابزارهاي بهينه سازي ميباشد كه صدها ابزار متنوع (مانند مميز وبسايت، جستجو گر واژگان كليدي، ردياب­ هاي درجه‌بندي، كاوشگر محتوا و غيره) را ارائه مي دهد. با امداد اين ابزارها ميتوانيد به شايسته ترين و برگزيدگان درجه در واژگان كليدي برسيد، خطاي اينترنت‌وبسايت و راه حل غلط را پيدا فرمائيد، ايراد را حل كرده و اينترنت‌وبسايت خويش را با seo سازگار فرمائيد.
 


 
مزاياي ahrefبزرگ‌ترين جستجوگر اينترنت نسبت به بقيه ابزارهاي seoروزمره اعلان­ واژگان كليدي نو و پر استفاده را به ايميلتان ارسال مي‌نمايد.اشتراك جامع داده ها از كانال‌هاي اجتماعي مانند گوگل پلاس، لينكدين، توييتر و پينترستگران قدر‌ترين مقر داده بك پيوندتحقيق درخصوص رقبا: با aherf ميتوانيد از عبارات كليدي ارگانيك، استراتژي‌هاي بك لينك و پيوند و لغات كليدي PPC رقباي خويش باخبر گرديد.معيارهاي اندازه‌گيري ديدني و تازه مانند نرخ كليك‌ها و نرخ راندمانقابليت و امكان جستجوي قضيه علاوه بر جستجوي كليدواژگان به‌شكل تكيمورد‌هاي فيلترينگ توسعه يافته در مجموع اين اپليكيشنPage report يا اين كه گزارش صفحه هاي، صفحه ها پربيننده رقبا يا اين كه هر دامنه ديگري را اكران مي­دهدقابليت و امكان به‌روزرساني و بازيابي داده هاتحقيق در خصوص محتوا: دوستداشتني‌ترين مطالب را در هر موضوعي پيدا نمائيد و شايسته ترين ايده‌ها را براي مطالب خويش پيدا فرماييد 
معايب Ahrefبا Google Analytics يا اين كه Search Console مخلوط نمي شود.ابزار اگاهي‌رساني ندارد.آمار ترافيك اينترنت به‌اندازه بقيه ابزارها كاركشته وجود ندارد. 
رابط كاربري aherfs

 
اپليكيشن بهينه سازي DeepcrawlDeepcrawl شايسته ترين پلتفرم seo تكنيكال براي كمپاني‌ها و كسب‌وكارهاي كوچك و ميانگين (SMB) و برندهاي تجاري تعالي ميباشد. كمپاني‌هاي بزرگي مانند Nestle و Lenovo از مشتريان اين ابزار مي‌باشند. با DeepCrael ميتوانيد سالم فني يك سري دامنه اينترنت‌وبسايت را در يك پلتفرم منقطع پيگيري و بر آن آناليز نماييد.
از Deepcrawl براي اتوماسيون فرآيندهاي مجال‌بر seo به كارگيري مي گردد. علاوه بر اين، Deepcrawl با تشخيص و تعمير ايرادات فني و عملكردي يك‌گام از ابزارهاي ديگر جلوتر ميباشد و احتمال غلط در اينترنت‌وب سايت شما‌را نادر مي‌نمايد.
 


 
مزايا:قابليت و امكان فرصت‌بندي براي آناليز و Crawl در وبسايت (ساعتي، هفتگي، دوهفته‌اي و يا اين كه ماهانه)ارائه داده‌هاي تندرست، عملي، فني و بي نياز seoبا صرفه‌سازي كارايي و ترافيك ارگانيك وب سايتتست پيش از تكثير براي پرهيز از خطاهاي بهينه سازيآناليز معماري وب سايت و تجزيه‌وتحليل جامع براي شناسايي ايراداتبررسي URL رقبامقر داده و جامعه پشتوانه كار كشته

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد