مراحل توليد محتواي سئو شده

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

مراحل توليد محتواي سئو شده

۳ بازديد



مرحله ۱۰: به كارگيري از پيوند سازي داخلياز ساير مواقعي سئو در مشهد كه خيلي روي سئوي داخلي تأثير ميگذارد، پيوند سازي داخلي ميباشد. چنانچه اين‌فعاليت به صحت صورت پذيرد، تأثير مثبتي دارااست، البته استعمال غلط از آن، مي تواند تأثير منفي هم داشته باشد. اما دعوا ما در بيشتر درخصوص به كار گيري از لينك و پيوند سازي داخلي به مراد seo كردن محتواست.
مراد از پيوند سازي داخلي اين ميباشد كه به ديگر صفحه هاي وبسايت‌تان لينك و پيوند بدهيد. از جملهً اينجانب در نصيب‌هاي بالايي در بخش اهميت ساخت و ساز محتوا براساس seo، به يكي‌از صفحه هاي ديگر وبسايت كه داراي ربط هم مي‌باشد، لينك و پيوند داده‌ام و با اين‌فعاليت، پيوند سازي داخلي اعمال داده‌ام. اين‌شغل مي تواند تأثير مثبتي روي سئوي محتوا داشته باشد. اما در آينده نوشته‌ي علمي‌ي جامعي را در امر لينك و پيوند سازي داخلي منتشر ميكنم.

مرحله ۱۱: پيوند دهي فرنگي (لينك و پيوند دادن به وبسايت هاي داراي اعتبار)پيوند دهي فرنگي يعني اينكه ما به سايتي غير از وب سايت خودمان پيوند بدهيم. براي مثالً شما در درحال حاضر تايپ كردن نوشته‌ي‌علمي‌اي مي‌باشيد و از منابع فرنگي مختلفي براي تايپ كردن نوشته‌ي علمي‌ي خويش به كارگيري ميكنيد. ميتوانيد در نقطه نهايي نوشته‌علمي، به منابعي كه از آنان به كار گيري كرده‌ايد لينك و پيوند بدهيد كه‌اين‌فعاليت، ميتواند بها متعددي داشته باشد، به شرطي كه به وبسايت‌هايي لينك و پيوند بدهيد كه درجه خير و خوبي دارا هستند و از تارنما خودتان حاذق‌خيس مي‌باشند.
براي مثالً پيوند دادن به ورقه‌اي از ويكي‌پديا كه شايد بخشي از آن را در وبسايت خودتان گذارده‌ايد، بها متعددي داراست و به تارنما شما اعتبار مي دهد، چراكه شما به وبسايت معتبري لينك و پيوند داده‌ايد. در باب تعداد پيوند‌هايي كه مي‌قدرت به وبسايت‌هاي ديگر ارجاع اعطا كرد، نظرها مختلفي گفته شده ميباشد. ولي نيازي وجود ندارد كه در همگي محتواها بخواهيد به وبسايت‌هاي فرنگي پيوند بدهيد. بلكه در مقالاتي كه در آنان از منابع ديگر استعمال كرده‌ايد يااينكه وبسايت‌هايي را معرفي كرده‌ايد، ميتوانيد به تارنما‌هاي فرنگي هم پيوند بدهيد.

مرحله ۱۲: متا ديسكريپشن يا اين كه توضيحات متا را فراموش نكنيدوقتي كه شما موضوعي را در گوگل جست‌وجو ميكنيد، در تحت هر وب سايت، توضيح كوتاه (۱۶۰ كاراكتري) را مي بينيد. اين توضيحات درباره ي به عبارتي شيت نوشته مي‌گردد. در شرايطي كه شما اين توضيحات را قرار ندهيد، خويش گوگل، بخشي از كاغذ را كه شم مي‌نمايد اساسي‌خيس ميباشد را گزينش مي‌نمايد يا اين كه بخشي كه در آن از كليدواژه‌هاي مهم مصرف شده ميباشد. البته كارايي فرماييد مسلماً به طور دستي، خودتان توضيحات متا را قرار دهيد.


در حالتي‌كه از پلاگين‌هاي Yoast بهينه سازي يا اين كه Rank Math به كارگيري مي كنيد، در زير هر كاغذ‌اي كه داريد محتوا را قرار مي‌دهيد، پيكربندي مرتبط با پلاگين و به عبارتي كاغذ وجود داراست. در بخشي از آن، مي‌اقتدار متا ديسكريپشن يا اين كه به عبارتي توضيحات متا را قرار اعطا كرد كه بايستي در ۱۶۰ كاراكتر، توضيحات كوتاه و كاملي را درخصوص محتواي‌تان بنويسيد. تلاش فرماييد كه در بالا يا اين كه ميانه آن قطعاً از كلمه و واژه كليدي به كار گيري فرماييد. از جملهً اينجانب براي توضيحات متاي اين نوشته‌ي‌علمي، كارايي كرده‌ام كه در بالا از عبارت محتواي seo گرديده به كار گيري كنم و در پي گزاره هم، يك كدام از عبارات كليدي داراي ربط (LSI) را قرار داده‌ام.

مرحله ۱۳: يوزرها را تشويق به ماندن در وب سايت تان بكنيداز ساير كارهايي كه مي بايست در سئوي محتوا اجرا دهيد و اهميت متعددي هم از لحاظ گوگل داراست، اين ميباشد كه استفاده كننده را در وب سايت‌تان نگه داريد. فرض فرماييد كه كاربري از روش جست‌وجو در گوگل وارد وب سايت شما مي گردد. در اينجا شايد از نوشته‌علمي‌ي شما هم راضي باشد، البته به جهت نبود پيشنهادات خاص، سواي اينكه وارد يكي از ديگر از صفحه هاي وب سايت‌تان گردد، وبسايت را رخنه‌ مي‌نمايد. در‌صورتي‌كه اين حادثه زياد چهره دهد، بانس‌ريت يا اين كه نرخ خروج آن كاغذ بالا مي‌رود و همين يك امتياز منفي براي آن كاغذ از وب سايت شما به حساب ميآيد.
كاري كه ميتوانيد ايفا دهيد اين ميباشد كه عملكرد نماييد دربين محتوا، مطلقاً به صفحه هاي ديگري از تارنما‌تان هم پيوند بدهيد، صفحه ها كه از ديد موضوعي به هم داراي ربط باشند. اينجانب در اكثر مقاله‌ها تارنما اين‌عمل را اجرا مي ‌دهم و اتفاقاً تأثير خير و خوبي هم داشته ميباشد. از جملهً زماني نوشته ي علمي‌اي را راجع به بازاريابي آنلاين مي‌نويسم، مسلماً به يك يا اين كه دو شيت ديگر كه مربوط به بازاريابي آنلاين مي باشند هم پيوند مي ‌دهم. با اينكار، هم لينك و پيوند سازي داخلي را به صحت اجرا داده‌ام و هم اينكه مخاطب، دوران‌فرصت بيشتري را در تارنما سپري مي‌نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد