معرفي ابزار گوگل تگ منيجردنياي امروز ما تبديل به دنياي ديجيتال سئو در مشهد گرديده. از همين رو دنياي ديجيتال تاثير متعددي روي معاش روزانه ما دارااست. اين تاثير را حتي مياقتدار در دنياي اقتصاد و بازاريابي نيز روئت كرد. اينك بازاريابي محتوا و انتخاب يك استراتژي محتوا اكانت گرديده نقش بسيار مهمي در پيشرفت شما خواهند داشت. دراين جهت ابزارهايي متعددي پباده سازي گرديده. يكي اين ابزارها كه ياري متعددي به بازاريابي محتواي شما مينمايد، گوگل تگ منيجر اسم دارااست.
حتما در حوزه بازاريابي محتوا با گوگل آناليتيكس آشنا ميباشيد. گوگل تگ منيجر نيز همچون گوگل آناليتيكس يك ابزار آناليز دادههاي وب سايت شما به حساب مي آيد. ولي آناليز اين دادهها چه سوداي داراست؟
نقش اصلي بررسي داده در گزينش استراتژي محتواحتما بخش مهمي از بازاريابي، انتخاب استفاده كننده يا اين كه به عبارتي بازار غرض ميباشد. در كارها بازاريابي قبل از هر چيز مي بايست كاربر و مشتري خويش را بشناسيد. اينكه چه كسي قرار ميباشد آيتم خطاب شما واقع خواهد شد در بالاترين حق تقدم قراردارد. گهگاه اين مورد به طور كامل معمولي ميباشد. از جمله وقتي كه ميخواهيد يك كالاي پزشكي را بازاريابي فرماييد، به طبع به داروخانهها، بيمارستانها، مركز ها درماني و مغازههاي امكانات پزشكي راز ميزنيد.
ولي مدام يافتن بازار غرض اينقدرها بي آلايش وجود ندارد. فكر كنيد كه شما يك نوع سرويس ها منحصر را ارائه ميدهيد. خدماتي كه ممكن ميباشد اشخاص گوناگوني قصد استعمال از آن را داشته باشند. مثلا فرض فرماييد كه شما قصد داريد درس دادن محرمانه گويش انگليسي اعمال دهيد. دراين نمونه بازار غرض شما بسيار گسترده ميباشد و مي بايست طيف بزرگاي را در حيث بگيريد. دسته سني اين اشخاص معلوم وجود ندارد و حتي نميدانيد بيشتر در چه زمان و يا اين كه از چه شغلي به شما مراجعه خواهند كرد.
در اينگونه مواقعي درصورتيكه بتوانيد مبني بر دادههاي آماري اكثريت بازار غرض خويش را بيابيد، مي توانيد روي به عبارتي جامعه تمركز فرماييد. بدين ترتيب تبليغات شما هدفمند گردد و ديگر سرمايهگذاري بيهوده نميكنيد.
دربارهي ماركتينگ ديجيتال نيز اينگونه مسالهاي درستگو ميباشد. شما مي بايست با به كار گيري از ابزارهاي متعدد تحليلي مثل گوگل آناليتيكس و يا اين كه گوگل تگ منيجر بازار مقصود خويش را بيابيد.
گوگل تگ منيجر چه است؟گوگل تگ منجير همان طور كه بيان كرديم يك كدام از ديگر از ابزارهاي مجاني ارائه گرديده به وسيله گوگل به مراد نظارت داده ها آماري وبسايت يا اين كه نرم افزار شماست. گوگل تگ منيجير به شما اين قابليت را ميدهد تا به ريلكس كدهاي تگ را روي وب سايت مبداء كه وبسايت خودتان ميباشد قرار دهيد و داده ها آماري را به قسمت بررسي ارسال نماييد.
شايد با خودتان بگوييد كه در قبلي نيز با ابزارهاي گوناگون ميتوانستيد كد نويسي نماييد و نوعي تگ روي تارنما خودتان قرار دهيد. اين مساله واقعيت داراست البته گوگل تگ منيجر دست به يك ابتكار عمل مخصوص زده. فعلا رابط كاربري اين ابزار بسيار بي آلايش ميباشد و به هيچ وجه نيازي به كد نويسي نداريد. افزون بر آن گوگل تگ منيجر ميتواند يكسري كد را در دل خويش براي شما نگه داراست. اين يعني ديگر نيازي وجود ندارد هزينه اضافه به كد نويس پرداخت نماييد!
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۰۰ | ۰۹:۱۹ ۲ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد