حقايق سئو چيست

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

حقايق سئو چيست

۳ بازديد


7. تغييرات الگوريتم ها و يادگيري ماشينيبه طبع در هر موتور جستجويي سئو در مشهد الگوريتمي وجود داراست كه تصميم گيرنده آخرين در رابطه مرتبه وب سايت هاست. با روي فعاليت داخل شدن فناوري يادگيري ماشيني در الگوريتم گوگل ما پي برده ايم كه وزن فاكتورهاي گوناگون براي كلمات متعدد، يكسان وجود ندارد.
حتي در‌صورتي‌كه ما وزن ظريف هر فاكتور در الگوريتم گوگل را بدانيم، گشوده هم با وجود فناوري يادگيري ماشيني نياز ميباشد كه سرمايه و مجال خويش را بيشتر بر روي محتواي وبسايت خرج كنيم. به اين دليل‌كه اين مورد در يادگيري ماشيني بسيار اساسي ميباشد و فقط جلب رضايت يا اين كه چندين فاكتور ديگر سواي داشتن محتوا، موجب كسب نتيجه ها مناسب نخواهد شد.
8. كيفيت محتواكيفيت محتوا سالهاست كه گزينه گفت و گو قرار مي گيرد. ولي اين اصطلاح به چه معنيست؟ محتوايي باكيفيت به حساب آورده مي شود كه دارنده المان هاي متني، تصويري، ويدئويي باشد كه مخاطبين را جذب نمايد. محتوايي كه بتواند يوزرها را به اشتراك آن در شبكه‌هاي‌اجتماعي ترغيب كرده و آن ها را فرصت بيشتري در ورقه نگه داراست.
اين نوع محتوا بايستي از حيث استفاده كننده گران بها تعبير و تفسير گرديده و در قبال، آن ها به اشتراك و لينك و پيوند دادن آن در ديگر نقاط اينترنت بپردازند. تمركز بر روي كيفيت محتوا در رقايت با ديگر وبسايت هاي فعال امري بسيار ضروريست.
9. بهينه سازي داخلي، فرنگي و فني
seo مي‌تواند به سه نصيب ذيل تقسيم بندي خواهد شد:
فني: بخشي از seo تارنما ميباشد كه مدام تاثير مستقيمي بر روي جايگاه وب سايت نداشته، البته براي در دسترس قرار دريافت كردن و ايندكس شدن آن ضروريست. در‌اين منطقه مي شود به پوشه Robots.txt، نقشه وبسايت XML، تگ هاي كانونيكال، ريدايركت هاي 301، پيكربندي DNS، سرعت وبسايت، گوشي پسند بودن، محتواي تكراري و داده هاي ساختار يافته اشاره نمود.داخلي: بخشي از باصرفه سازيست كه بر روي اجزا باطن صفحه ها وبسايت شكل مي‌گيرد. درين منطقه مي شود به يو آر ال، تيتر ورقه، متا ديسكريپشن، تگ هدينگ، محتوا برگه، تصوير و تگ Alt اشاره نمود.فرنگي: بخشي از باصرفه سازيست كه در بيرون از وب سايت انجام شده و اكثر وقت ها مشمول پيوند سازي در وبسايت هاي داراي ربط و كيفيت عالي ميباشد. از ساير گزينه هاي سئوي خارجي مي شود به اشارات سواي لينك و پيوند و عمل در شبكه‌هاي‌مردمي اشاره نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد