صفحه اول گوگل چيست؟

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

صفحه اول گوگل چيست؟

۳ بازديد


برگه اوليه گوگل ، آرزوي هر صاحب اينترنت سايتي ميباشد كه سئو در مشهد پيوند وبسايت خويش را در آن قرار دهد، از اين رو مدام كارايي مي نمايند شايسته ترين متخصصان seo را براي دستيبابي بدين غرض استخدام نمايند. ولي همانگونه كه ميدانيد، در هر ورقه حاصل گوگل صرفا ده پيوند اكران داده ميشوند و براي اينكه در كاغذ نخستين گوگل قرار بگيريد، بايستي به طور كامل اصولي فرآيند seo را بپيماييد، مخصوصا اينكه در شرايطي كه واژه و كلمه كليدي كه گزينش ميكنيد، جز لغات پربيننده و تك واژه اي باشد.
براي قرار دريافت كردن لينك و پيوند در ورقه اوليه گوگل ، مي بايست تارنما شما براساس موتورهاي كاوش باصرفه خواهد شد. گوگل در چندين سال الگوريتم هاي زيادي را معرفي نموده است كه مطابق بودن با هر الگوريتم به شما امداد مي نمايد به راحتي و در سريع ترين فرصت مرتبه وبسايت خويش را ارتقا داده و پس از مدتي درصفحه نخستين گوگل قرار بگيريد. ولي گشوده هم تاكيد ميكنيم كه‌اين مساله به نوع تعيين واژه كليدي شما بستگي دارااست.
در‌اين نوشته‌ي‌علمي يادگرفتن بهينه سازي، قصد داريم كه ده تكنيك را به شما ياري مي نمايد تا لينك و پيوند تارنما خويش را در شيت اوليه گوگل قرار بدهيد، ذكر كنيم.
ده تكنيك براي قرار دريافت كردن لينك و پيوند در برگه اوليه گوگل اسم دامنه تارنمااسم دامنه مي بايست كوتاه باشد. ولي مدام اين مساله قابليت و امكان پذير وجود ندارد، به عنوان مثال وبسايت www.boardgamegeek.com هرچند دارنده اسم دامنه بلند ميباشد، البته ازنظر مضمون‌ ياري بخش اعظمي ميتواند به برندينگ آن نمايد.
ولي مهمتر از كوتاه بودن اسم دامنه، انطباق مفهومي آن با محتواي وبسايت ميباشد، يعني به كار گيري از عبارات كليدي مهم به موتورهاي كاوش و يوزرها امداد مي نمايد تا بتوانند علاوه بر درك كردن قضيه برگه، ريلكس خيس آن را به ياد بسپارند. امروزه موتورهاي كاوش علاوه بر اينكه محتواي وبسايت شمارا در هنگام جستجوي مخاطب تحليل مي نمايند، دامنه را هم نيز گزينه جستجو قرار مي‌دهند. به كارگيري لغت ها كليدي هم اندازه انگليسي آن، به سئو وبسايت شما امداد مي نمايد، چون او‌لين مكاني كه گوگل محاسبه مي نمايد، اسم دامنه ميباشد تا در‌صورتي‌كه اسپم باشد آن را علامت ندهد.
از جمله ما در وبسايت سئوكار، اسم يكي از ازصفحه ها، https://seokar.com/news/what-is-linkedin ميباشد. درين شيت ما راجع به كانال اجتماعي لينكدين توضيحاتي را ارائه كرده ايم. همان طور كه مشاهده ميكنيد علاوه بر كلمه و واژه فارسي كه در عنوان ها داخلي به شغل رفته ميباشد، در اسم دامنه كه اما سفارش مي شود خيلي كوتاه باشد، عبارات كليدي متساوي آن را نيز به كاربرده ايم. اين مساله امداد اكثري به مالكان مي نمايد تا وبسايت خويش را در شيت اوليه گوگل قرار بدهند.
متا تگ تيتريكي مهم ترين متاتگ در seo كه تاثير مهمي براي قرار گيري وب سايت در برگه اوليه گوگل دارااست، متاتگ تيتر يا اين كه به عبارتي title ميباشد. يكي‌از اولي جاي هايي كه هم به وسيله گوگل محاسبه ميگردد، تيتر ورقه ميباشد. تيتر شيت مي بايست در ميان 30 تا 60 كاراكتر باشد و عبارات كليدي مهم نيز در آن به عمل رود. خوب ميباشد كه في مابين كلمه ها كليدي با كاراكترهاي خاصي مانند – يا اين كه | مسافت انداخته خواهد شد.
در حالتي كه اين متاتگ را خالي بگذاريد، گوگل براساس محتويات شما عبارت خاصي را پيش بيني مي‌زند و جايگزين مي نمايد. همينطور همت نماييد بيشتر از 60 كاراكتر نشود، چون گوگل 512 پيكسل براي اين جاي در تخصيص داده ميباشد و بيشتر از آن نيز سبب نماد دادن به طور نقطه چين گردد. ولي تا 65 براساس پاياني بروزرساني هايي كه انجام يافته ميباشد هم مي اقتدار بهره مند شد.
متا تگ توضيحاتمتا تگ توضيحات در ورقه وبسايت شما نشانه داده نميشود البته يكي كارداران اساسي در قرارگيري آن در كاغذ نخستين گوگل ميباشد. اين متاتگ تنها در برگه نتيجه ها جستجوي گوگل نشان داده ميشود و بايستي در آن شما بيان نماييد كه محتواي مهم اين تارنما در ارتباط چيست.
ارتفاع كاراكتر اين متا تگ مي بايست كه در ميان 70 تا 150 كاراكتر باشد و بيشتر از آن سبب اكران آن به طور نقطه چين خواهد بود و تاثير منفي قادر است در سكو شما براي قرارگيري درصفحه اوليه گوگل باشد. هچنين عالي كه كلمه و واژه كليدي مهم را دوبار در آن به فعاليت ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد