گوگل در به‌روزرساني‌هاي جديد به‌دنبال چيست؟

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

گوگل در به‌روزرساني‌هاي جديد به‌دنبال چيست؟

۳ بازديد


گوگل ميخواهد مطمئن گردد به تارنما‌هايي مرتبه ميدهد سئو در مشهد كه  خير فقط زخم يا اين كه ضرري به عموم نمي‌رسانند، بلكه به بهبود معاش كاربرانشان ياري مي‌نمايند.
شايد براي شما اين پرسش ساخت شد كه چطور گوگل قادر است شاخصي مثل قابل پشت گرمي بودن را تشخيص دهد؟
يك نمونه معمولي ميتواند به جستن پاسخ ياري دهد.
كاربري در گوگل براي «بيمه قدمت» كاوش مي‌نمايد و روي ۳ گزينه از حاصل كاوش كليك مي‌نمايد. با نگاهي به پيشگفتار او‌لين تب گشوده گرديده متوجه مي شود هيچ ربطي به نيازش ندارد و آن را مي‌بندد؛ تب دوم گشوده گرديده را تا پايان ميخواند ولي هنوز به جوابش نرسيده ميباشد آن را هم مي‌بندد؛ تب سوم گشوده گرديده را تا پايان مي خواند و سپس براي كسب داده ها بيشتر وارد يك سري ورقه ديگر از وبسايت مي گردد.

حاصل گوگل
مخاطبِ نمونه ما كه از اين محتوا را اثر گذار تشخيص بخشيد با دكمه به اشتراك‌گذاري ذيل ورقه آن را براي همسرش مي‌فرستد و در پايان هم از سرويس ها همين وب سايت براي بيمه قدمت خويش استعمال مي‌نمايد.
همين مخاطب در جستجوي بعدي براي شغل هاي بيمه خودرو هم با نگاهي به حاصل كاوش سواي وقت حيف كردن صرفا صفحاتي از به عبارتي وبسايت آيتم‌عشق و علاقه‌اش را گشوده مي‌نمايد و به سراغ هيچ گزينۀ ديگري نمي‌رود.
در همين نمونه معمولي يك‌سري شاخص قابل اندازه‌گيري به وسيله گوگل مثل فرصت ماندگاري در شيت، نرخ پريدن، به اشتراك‌گذاري، تعامل و رجوع به كار گيري شدند.
تا اينجاي فعاليت تنها به عبارتي شاخص‌هاي كهن تا حدودي توانست به گوگل ياري دهد كه يك وبسايت غالب در كسب رضايت مخاطب را تشخيص دهد البته اين نقطه پايان روايت وجود ندارد.


 E-A-T يك شاخص تحليل اساسي و تازه ميباشد كه نقش مهمي در به‌روزرساني‌ هسته مارس 2019 و ساير به روز‌هاي داراي ارتباط دارااست.
E-A-T چه مي‌باشد و چه ربطي به به‌روزرساني مارس ۲۰۱۹ داراست؟فكر كنيد كمپاني گوگل در عوض جستجوي روزمره‌اي كه براي شغل هاي خودتان به ياري موتور جستجويش ايفا مي‌دهيد به شما پول بدهد. خيلي عالي مي گردد خير؟ اعتقادوباور فرماييد كه اينگونه شغلي وجود داراست. حدود ۱۰ هزار نفر از نقاط متفاوت جهان هر روز كارشان همين ميباشد كه در گوگل سرچ نمايند و نظرشان را در رابطه حاصل كاوش براي گوگل بفرستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد