تاثير نرخ پرش يا Bounce Rate سايت

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

تاثير نرخ پرش يا Bounce Rate سايت

۳ بازديد


يكي‌از ديگر از ملاك‌هايي كه گوگل به وسيله آن به كسب رضايت سئو در مشهد كاربرانش پي ميبرد نرخ پريدن يا اين كه بانس ريت ميباشد. وقتي كه كاربري وارد يكي‌از صفحه هاي وبسايت شما خواهد شد فارغ از آنكه تعامل خاصي با وبسايت شما داشته باشد به‌طور نمونه وارد يكي از ديگر از لينك و پيوند‌هاي تارنما شما گردد و حتي اسكرول نمايد و يا اين كه روي يك الماني در ورقه كليك كند از آن كاغذ بيرون خواهد شد اصطلاحاً بانس فيس داده ميباشد.
در موقعيت بدتر در صورتي مخاطب وارد شيت‌اي از وب سايت شما خواهد شد و فورا متوجه خواهد شد كه وب سايت و يا اين كه شيت‌اي از وب سايت شما متناسب با نياز آن نبوده و سريعاً دكمه Back مرورگر را بزند و دوباره وارد اكران نتيجه ها گوگل خواهد شد، اين سيگنال را گوگل اخذ كرده و متوجه مي‌گردد تا وب سايت اشتباهي را به يوزرها داراست اكران مي دهد و در فيض افت سكو شكل مي گيرد.
 
واحد سنجش مجال ماندگاري يا اين كه Dwell Timeدليل سومين كه در الگوريتم Rankbrain آناليز مي شود بازه زماني‌هنگامي ميباشد كه مخاطب بعداز ورود به وبسايت شما در شيت موردنظر سپري مي‌نمايد. هر چه مخاطب مجال بيشتر در آن ورقه بماند يعني تارنما شما توانسته رضايت آن را جلب نمايد.
ماندگاري در وب سايت يك ادله بسيار مهمي ميباشد كه در گوگل آناليتيكس نيز مي توانيد به ازاي هر شيت معدل آن را ملاحظه كنيد. براي بالا بردن معيار ماندگاري مخاطب در وبسايت يا اين كه Avg Time On Page مي توانيد با به كار گيري از كليپ و صوت كاري فرمائيد كه يوزرها مشتاق شوند فرصت بيشتري را باطن وبسايت شما سپري نمايند.
 
شايسته ترين استراتژي تشكيل داد بك لينك و پيوند چه مي‌باشددر گفت و گو پيوند سازي و يا اين كه سئوي خارجي همچون بهينه سازي داخلي تكنيك‌هاي زيادي نيست كافي ميباشد بتوانيد باارزش‌ترين لينك و پيوند‌هاي رقباي خويش كه در برگه نخستين گوگل مي‌باشند را پيدا نماييد و شما هم دقيقاً كاري كه آنان اعمال داده‌اند را تكرار نمائيد.
سواي داشتن ابزار اين عمل بسيار طاقت فرسا و حتي غير ممكن خواهد بود. در صدر شايد بتوانيد يك سري وبسايت را به طور دستي در گوگل پيدا نمائيد البته اين تعداد بسيار محصور بوده و براي يافتن پيوند‌هاي بيشتر و همينطور آناليز‌هاي ظريف روي بها آن ها بايستي از ابزارهاي قدرتمندي نظير Ahrefs و يا اين كه Moz به كارگيري نماييد.
با ارسال لحاظ و دادن امتياز به‌اين يادگرفتن مارا در ساخت‌و‌ساز محتواهاي ارزشمندتر براي شما كمك نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد