با پيدايش الگوريتم كبوتر چه تغييراتي ايجاد شد؟!!

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

با پيدايش الگوريتم كبوتر چه تغييراتي ايجاد شد؟!!

۳ بازديد


براي بهبود امكان هاي جستجوي محلي خويش، سئو در مشهد گوگل صدها سيگنال درجه بندي خويش را در كاوش و نقشه ها بهبود بخشيده ميباشد. در واقع، پارامترهاي سكو بندي بر طبق حالت استفاده كننده درين الگوريتم گوناگون ميباشد. تغييراتي كه به معرفي مشاغل محلي در حدود استفاده كننده ياري مي نمايد.مقصود گوگل اين بود كه بتواند با معرفي الگوريتم كبوتر قدم مثبتي در‌اين مسير بردارد. اگرچه در صدر اشتباهات متعددي داشت. ولي به تدريج همگي چيز صحيح شد و شاهد تغييراتي در برگه كاوش شديم كه حاصل دقيقتر شدند.
به عبارت ديگر، چنانچه پيش از سال ۲۰۱۴ در جايي از طهران عبارت “رستوران هاي مجاورت اينجانب” را كاوش مي‌كرديد، ليستي از تك تك رستوران هاي طهران به شما نشان داده ميشود. البته در حال حاضر مجاورت ترين ها را به هم پا پيوند و نقشه گوگل در شيت حاصل خواهيد روءيت كرد كه بسيار بهتر و معركه ميباشد.
تاثير الگوريتم كبوتر بر بيزنس هاتحت عنوان يك قاعده، هر الگوريتم گوگل براي بعضي موسسات اثرگذار و براي بعضي ديگر مضر ميباشد. بعداز پژوهش ها و آناليز هاي نخستين، بدين فيض رسيديم كه الگوريتم Google Pigeon بيشتر براي يوزرها گوگل موءثر ميباشد تا براي مشاغل و وب سايت هاي بزرگتر.
مرتبه وبسايت ها در موتور جستجوي گوگلبخوانيداز جمله، وقتي كه استفاده كننده رستوراني در اطراف خويش كاوش مي نمايد را كاوش مي نمايد، جستجويي را بر پايه ي وضعيت مكاني اجرا ميدهد و انتظار فيض در حدود حالت مكاني خويش را از گوگل دارااست. شكي وجود ندارد كه در‌صورتي‌كه گوگل ليستي از آحاد رستوران هاي طهران ليستي به اكران بگذارد براي استفاده كننده چندان اثر گذار نخواد بود.
اين الگوريتم به طوري فعال ميگردد كه جاي مخاطب را تحت عنوان يك راس در لحاظ مي‌گيرد و شعاع معيني از آن راءس را در لحاظ ميگيرد. گوگل با تحليل كليه فاكتورهاي كاوش، كوتاه ترين مسافت تا مخاطب را تحليل مي نمايد و رستوران هايي را كه محدوده مشخصي دارا هستند پياده سازي مي نمايد تا شايسته ترين سود را به استفاده كننده بدهد.
براين اساس الگوريتم كبوتر بيشتر براي يوزرها اثر گذار بود تا شركتهاي بلندمرتبه خيس كه سايت آنان از نگاه seo وب سايت بسيار كاركشته بودند و مدام بضاعت حضور در حاصل نخستين را داشتند با پيدايش و بروزرساني تبارك گوگل ديگر اين نقص‌ بر طرف شد و تارنما هاي كوچك خيس نيز شانس حضور در حاصل را دارا‌هستند. يكي‌از فوايد آن ساخت‌و‌ساز علت براي تارنما هاي كوچك بود كه اقتدار بهينه سازي و حضور در نتيجه ها گوگل را فهم و شعور كردند و بيشتر درپي seo وب سايت خويش براي بهينه سازي محلي شدند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد