چند اشتباه رايج در توليد محتوا

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

چند اشتباه رايج در توليد محتوا

۲ بازديد

1. محتواي شما خسته كننده ميباشدموردنياز سئو در مشهد وجود ندارد هر توشه كه مبادرت به ساخت و ساز محتوا مي‌كنيد، حماسه اي ارزشمند اسكار بنويسيد. صرفا كافيست به محتوا از لحاظ خواننده‌گان بنگريد. از خويش بپرسيد كه آيا آن ها به آنچه شما ميگوييد عشق و علاقه مند مي باشند؟ در صورتي محتوا فارغ از استعمال از علائم نگارشي نوشته خواهد شد و يا اين كه توجه كافي در استعمال از علائم نشود، كاربر نمي تواند به صدق با  محتوا رابطه برقرار نمايد و شما‌را به مقصد ديگري تكر خواهد كرد. در‌حالتي كه ابتكار طبيعتا براي شما به وجود نمي آيد ، ولي تخصص كافي در مسئله ساخت محتوا داريد ، ذهن ها خويش را يادداشت فرماييد و به آنچه در نقطه نهايي نوشتيد بازگرديد.
تيتر و پيشگفتار براي جذب خواننده بسيار اساسي ميباشد. از خودتان بپرسيد:
• آيا آگاه محتوا به اندازه كافي سرگرم كننده ميباشد؟• آيا مخاطبان شما تمايلي به قرائت ادامه محتوا از خويش آرم خواهند بخشيد؟در صورتي‌كه محتواي شما نياز به فعاليت دارااست ، تلاش نماييد پيشگفتار و نكات كليدي خويش را با بعضا از اين شايسته ترين راه‌هاي كتابت ادغام فرماييد:• داستان گويي: اين تكنيك جامعي براي تصوير سازي يا اين كه نشانه دادن يك ايده ميباشد.• اطلاعات و تجسم: اشخاص دوست دارا هستند از كليه حواس خويش براي تجسم موضوعي كه راجع‌به آن مي‌خوانند و مي شنوند، به كار گيري نمايند. داده هايي كه در محتوا ارائه ميكنيد به خواننده گان شما امداد مي نمايد تا با فضاي محتوا آشنا شوند.• نقل پيمان: مراقب باشيد تا بيش تر از اندازه از نقل عهدوپيمان ها به كار گيري نكنيد،  البته مواردي وجود دارااست كه به فعاليت بردن نقل عهد ها براي فروش در نقطه اي خاص حقيقتا موءثر ميباشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد