در اينجا به نمونه اي از يك استراتژي بازاريابي محتوا در دنيا اشاره مي كنيم

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

در اينجا به نمونه اي از يك استراتژي بازاريابي محتوا در دنيا اشاره مي كنيم

۳ بازديد

يكي‌از مطرح ترين وب سايت هاي ارائه دهنده سئو در مشهد محتواي عكس در جهان را مي‌قدرت تارنما شاتر دست دوم ناميد. به طبعً هم اين قضيه براي شما به وجود آمده ميباشد كه درپي يك محتواي تصويري بوده ايد با وب سايت shutterstock واكنش نموده ايد. اين وب سايت در قضيه ساخت و ساز محتواي تصويري
 و گرافيكي عمل مي‌نمايد و عكس ها و تصاوير و وكتور هاي گرافيكي را به يوزرها خويش ميفروشد.خريد ورژن سواي واترمارك استراتژي بازاريابي محتوا بر اين شالوده پايدار بود كه عكس‌هاي مطرح و باكيفيت را از عكاسان و توليدكنندگان آنها خريداري مي كرد و آنگاه آنها را در به يوزرها خويش مي فروخت. در صدر تصور مي‌شد كه‌اين عمل در آجل نتيجه ها جالبي نداشته و طرح آنها ناكامي بخورد البته با سپرده گذاري كلان و خريد طرح هاي جالب از يوزرها معدود‌نادر طراحان و عكاسان متوجه اين تارنما شدند.


در اينجا يكي‌از مورد ها اصلي در استراتژي بازاريابي محتوا درين وب سايت پياده سازي شد. درآمدزايي به وسيله طراحان و عكاسان، آن‌هم به‌اين شكل كه‌اين اشخاص مي بايست تحت عنوان مخاطب وب سايت عمل كرده و محتواي خويش را در وبسايت قرار مي‌دادند. اين وبسايت روي محتواي اين اشخاص واترمارك قرار مي‌اعطا كرد و به مخاطبان خويش اعلام ميكرد كه براي خريد ورژن سواي واترمارك شما بايستي هزينه اي را به طور اشتراك ماهانه يا اين كه هر ساله پرداخت فرمائيد. اين هزينه اشتراك ه طراحان و عكاسان داده مي‌شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد