روشي را كه ما براي بررسي ميزان خوانايي محتوا در يواست سئو به كار مي‌رود

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

روشي را كه ما براي بررسي ميزان خوانايي محتوا در يواست سئو به كار مي‌رود

۳ بازديد

چرا به پژوهش معيار خوانايي محتوا پرداختيم؟ سئو در مشهد خوانايي متن از التفات بسيار متعددي شامل است! و انتخاب كننده اين موضوع ميباشد كه آيا عموم پيام و معني متن شمارا فهم و شعور مي‌نمايند يا اين كه نه؟ اگرچه رعايت املاي عبارات و فرمان لهجه نيز اساسي مي‌باشند، البته مطمئناً اين‌ها صرفا فاكتورهاي مؤثر بر خوانايي متن نيستند. محتواي خوانا، محتوايي ميباشد كه هر فردي بتواند آن را به طور جاري بخواند و مضمون‌ و مراد مولف از آن متن، را به خير و خوبي فهم و شعور نمايد.



روند نظارت خوانايي محتوادر مرحله اوليه استدلال‌ها، مسئله رقابت را محاسبه كرديم. و براي اين‌كه محاسبه‌هاي خويش را بسنجيم، تصميم گرفتيم بازرسي دقيقي در امر بقيه ابزارها اجرا دهيم. از كدام ابزارهاي اندازه‌گيري، معمولاً در فرمان لهجه و آناليز كردن املا استعمال مي گردد؟ و چطور اين ابزارها، واحد سنجش خوانايي محتوا را انتخاب مي‌نمايند؟
در مرحله دوم، دو نوع متن، كه از لحاظ ترازو خوانايي، يكي‌از جاري و خوانا و ديگري از خوانايي خير و خوبي منتفع خلا را محاسبه كرديم. و همينطور، نمرات خوانايي مرتبط با هر مورد از محتوا ها را احتساب كرديم. ما در پژوهش محتواي خويش، از مجموع داده ها دو مرحله به كارگيري كرديم تا به اولي ورژن تحليل خويش دست پيدا كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد