هزينه توليد محتوا در سايت؛ هزينه اي كم با نتيجه اي بسيار شگفت آور

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

هزينه توليد محتوا در سايت؛ هزينه اي كم با نتيجه اي بسيار شگفت آور

۳ بازديد

هزينه ساخت محتوا در تارنما،  جزو گرفتاري‌هايي سئو در مشهد ميباشد، كه معمولا ً يك صاحبكار يا اين كه صاحب و مالك يك وب سايت و هر سيرتكامل پيشنهاد دهنده ي ديگري، با نگراني به آن نگاه مي نمايد. در صورتي يه خرده كامل تر سخن كنيم، به انگيزه اينكه هنوز در ميهن ما آن چنان كه مي بايست و شايد ، مداقه تبليغات از هر نوع و هزينه بر بودن آن، مثلا هزينه ساخت‌و‌ساز محتوا
 در تارنما هاي اينترنتي ، چندان براي كارفرمايان و صاحبان مشاغل حقيقي و واقعي و مجازي ، به خير پر‌نور نشده ميباشد.اين مسئله خير صرفا در طي حالا، بلكه از طريقه تاريخي هم ، سوابق نيكي ندارد. پرسش اينجاست كه در عصر حجر، به چه شكل يك متاع به فروش بالايي ؛ آن هم سواي تبليغات دست پيدا مي نموده است؟! در وقتي كه خير رسانه هاي سمعي و بصري بوده ميباشد ، و خير خبرنامه و اعلاميه كه بتوان از روش آن تبليغات اجرا اعطا كرد و خير وب كه براي تبليغ نمودن فرآورده، رويكرد هايي مانند ساخت و ساز وبسايت و يا اين كه وب لاگ يا اين كه هر سيرتكامل سامانه ي ديگري وجود داشته باشد و هزينه اي بابت هزينه ساخت محتوا در وبسايت ، پرداخت گردد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد