هزينه ساخت محتوا در تارنما، جزو گرفتاريهايي سئو در مشهد ميباشد، كه معمولا ً يك صاحبكار يا اين كه صاحب و مالك يك وب سايت و هر سيرتكامل پيشنهاد دهنده ي ديگري، با نگراني به آن نگاه مي نمايد. در صورتي يه خرده كامل تر سخن كنيم، به انگيزه اينكه هنوز در ميهن ما آن چنان كه مي بايست و شايد ، مداقه تبليغات از هر نوع و هزينه بر بودن آن، مثلا هزينه ساختوساز محتوا
در تارنما هاي اينترنتي ، چندان براي كارفرمايان و صاحبان مشاغل حقيقي و واقعي و مجازي ، به خير پرنور نشده ميباشد.اين مسئله خير صرفا در طي حالا، بلكه از طريقه تاريخي هم ، سوابق نيكي ندارد. پرسش اينجاست كه در عصر حجر، به چه شكل يك متاع به فروش بالايي ؛ آن هم سواي تبليغات دست پيدا مي نموده است؟! در وقتي كه خير رسانه هاي سمعي و بصري بوده ميباشد ، و خير خبرنامه و اعلاميه كه بتوان از روش آن تبليغات اجرا اعطا كرد و خير وب كه براي تبليغ نمودن فرآورده، رويكرد هايي مانند ساخت و ساز وبسايت و يا اين كه وب لاگ يا اين كه هر سيرتكامل سامانه ي ديگري وجود داشته باشد و هزينه اي بابت هزينه ساخت محتوا در وبسايت ، پرداخت گردد؟
یکشنبه ۱۲ تیر ۰۱ | ۱۵:۴۰ ۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد