شش راه براي استخراج محتوايي كه مخاطبان خواهان آن هستند

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

شش راه براي استخراج محتوايي كه مخاطبان خواهان آن هستند

۲ بازديد

1. از تجزيه و ارزيابي مطالب خويش به سئو در مشهد كار گيري فرمائيديكي‌از شايسته ترين خط مش‌ها براي درك كردن اينكه استفاده كننده شما چه چيزي را دوست داراست به كارگيري از تجزيه و بررسي ميباشد. همينطور تجزيه و ارزيابي رسانه هاي اجتماعي شما قادر است به شما بگويد چه چيزي مطلوب ميباشد و چه چيزي وجود ندارد. شما بايستي محتوا با همت بلندتر خويش را بازرسي كرده و آن ها را مجدد ساخت‌و‌ساز فرمائيد. به‌دنبال روش يافتن پست‌هاي رفيعتر خويش با تجزيه و بررسي در چهره بوك، اينستاگرام گفته شده‌ميباشد.
صورت بوكيكي شيوه هاي يافتن پست‌هاي چهره‌بوك با همت بالا اين ميباشد كه به شيت Insights > Posts برويد و به‌شكل دستي در‌پي پست‌هايي با دسترسي يا اين كه تعامل بالا بگرديد.
اينستاگرامبراي اخذ تجزيه و بررسي براي اينستاگرام، مي بايست يك اكانت تجاري داشته باشيد. در اكانت تجاري خويش، روي نشانه تجزيه و بررسي در نمايه خويش ضربه بزنيد. بعد از آن، در نصيب «پست‌ها» روي «See more» ضربه بزنيد. در اينجا، پست‌هاي بلندتر خويش را به‌شكل آراسته گرديده بر پايه ي برداشت‌ها خواهيد روءيت كرد. همينطور مي توانيد آن را مبني بر تعامل، دسترسي و مفاد ديگر تر و تميز فرمائيد و زمان هنگامي را تهيه و تنظيم فرمائيد.
زماني كه پست‌هاي بلندتر خويش را پيدا كرديد، عملكرد فرماييد الگويي از في مابين آنان پيدا نمائيد. در اينجا يكسري پرسش وجود دارااست كه مي توانيد از خويش بپرسيد:
آيا زمينه مشتركي در بين آنان وجود دارااست؟
آيا محتوا از منبع خاصي ميباشد؟
آيا يك نوع محتواي خاص - متن، تصوير يا اين كه كليپ - به صورت مداوم عالي كار مي‌نمايد؟
آيا عموم نظرها جالبي در زمينه‌ي آن پست‌ها گذاشتند؟
 
2. از مخاطبان خويش بپرسيداستراتژي دوم اين ميباشد كه از استفاده كننده خويش بپرسيد. شما ميتوانيد به آساني يك پرسش يا اين كه يك نظرسنجي در پروفايل رسانه‌هاي اجتماعي خويش ارسال نماييد. مثلا، «مي خواهيد چه محتوايي را به اشتراك بگذاريم؟» ولي در شرايطي كه شعور تقريبي از آنچه مخاطبان‌تان ممكن ميباشد به آن عشق و علاقه مند باشند، داريد، ميتوانيد يك نظرسنجي توليد فرماييد و يك سري مورد را فهرست فرمائيد.
 
3. از همتايان خويش در صنعت بياموزيداستراتژي سوم اين ميباشد كه از همتايان خويش در صنعت حافظه بگيريد. به صفحه ها بلندتر صنعت خويش نگاه فرماييد و مشاهده كنيد چه چيزي براي آن ها فعاليت مي‌نمايد. در حالتي‌كه مخاطبين غرض مشابهي داريد، آنچه براي آن‌ها كارآمد ميباشد احتمالاً براي شما نيز موءثر خواهد بود. خيلي بهتر ميباشد كه از رقباي خويش بالاتر برويد. آيا كمپاني‌هاي ديگري وجود دارا هستند كه شما آن ها را تحسين مي كنيد و مي توانيد از آن‌ها خاطر بگيريد؟ شايد چرا كه آنان در يك گوشه و كنار ميباشند البته حريف بي واسطه شما نيستند.


4. از ابزار مطالعه استعمال نماييداستراتژي چهارم به كار گيري از ابزار استيناف محتوا مانند Buzzsumo ميباشد. اين ابزار براي بيشترين اشتراك‌گذاري محتوا مانند گوگل ميباشد. شما ميتوانيد هر كلمه و واژه كليدي را كاوش فرمائيد (مثلا "بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي")، و Buzzsumo بيشترين اشتراك گذاري محتواي مربوط به واژه و كلمه كليدي را به شما آرم مي دهد. به نتيجه ها نگاه نماييد و ملاحظه كنيد آيا ميتوانيد موضوعات دوستداشتني راجع‌به آن كلمه و واژه كليدي خاص را شناسايي نمائيد. Buzzsumo همينطور به شما قابليت ميدهد نتيجه ها را مبني بر كانال‌هاي اجتماعي تر و تميز فرماييد. به عنوان مثال، شايد بخواهيد مشاهده كنيد چه نوع مقالاتي در توييتر دوستداشتني ميباشند. ميتوانيد روي هدر «اشتراك‌گذاري توييتر» كليك فرماييد و Buzzsumo مقاله‌ها را بر طبق تعداد اشتراك‌گذاري‌ها در توييتر آراسته مي‌نمايد. اين همينطور يك روش بهتر براي كسب محتوا كيفيت بالا براي به اشتراك گذاشتن در پروفايل‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي شما ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد