1. آغاز استفاده كننده خويش را بشناسيددر حالي كه سئو در مشهد استراتژي ساخت و ساز محتوا
ي شما ممكن ميباشد براي ياري به جذب و محافظت مشتريان پياده سازي گرديده باشد، اصولا، محتواي شما مي بايست درباره ي علايق مشتريان خويش باشد. يكي روشهايي كه رايا ماركتينگ به مشتريان خويش امداد مينمايد محتواي مشتري مبنا ساخت نمايند اين ميباشد كه به آنان امداد مينمايد تا علايق خريدار را شناسايي نمايند. اين عمل تمريني براي فهم مشتريان ايده آل شما، علايق، مرادها و نيازهاي آنهاست. زماني حقيقتاً مخاطبان خويش را بشناسيد، ساختوساز محتوايي كه براي آنها مطلوب باشد بسيار سهلخيس ميباشد.يكياز رويكردهايي كه بوسيله آن بتوانيد محتواي هدفمند براي مشتريان خودايجاد فرماييد، از روش سؤالات كليدي ميباشد، مثلا:
- فيلمها، نرم افزارهاي تلويزيوني و مجلات آيتم عشق و علاقه آنها چيست؟
- زمانهاي آيتم عشق و علاقه آنها در تاريخ از يك مدل پياده سازي، مانند زمان ويكتوريايي يا اين كه امروزي ميانه قرن چيست؟
- به كدام منزلهاي معروف عشق و علاقه داراهستند؟
- خطاها آنها چيست؟
- چه چيزي آنهارا ذيل فشار قرار مي دهد؟
- چه چيزي آنهارا آهسته مينمايد؟
پرسيدن اين سوال ها به شما فهم و شعور بهتري از آنچه مشتريان شما دوست دارا هستند ميدهد.
2. آنچه را كه مشتريان شمارا زير فشار قرار ميدهد و آنان را آهسته مينمايد معلوم نماييدشما استحصال و كاري داريد يا اين كه اطرافهايي توليد ميكنيد كه مشتريان شما در آن ميتوانند شايسته ترين تلاش را داشته باشند. اعتنا كردن به چيزهايي كه سبب ساز استرس آن ها مي شود و چيزهايي كه آنان را آهسته مينمايد ميتواند به شما در ساختوساز ايدههاي محتوايي كه بهاين موضوعات مي پردازد ياري دهد. به عنوان مثال، درحالتي كه مشترياني داريد كه شاغل مي باشند و هنگامي به منزل ميرسند بايستي از خستگي آنها كاسته گردد، محتوايي ساخت فرماييد كه بدين نكات دقت نمايد.
ممكن ميباشد يك پست داشته باشيد كه نكاتي راجعبه كفپوشهايي ميباشد كه پاك كردن آنان سهل وآسان ميباشد. از طرف ديگر، در حالتيكه مشترياني داريد كه عمدتاً در شهر معاش مينمايند، ممكن ميباشد محتوايي ارائه دهيد كه دارنده ايدههاي باغباني شهري يا اين كه فوارههاي خرد ميباشد كه در سوئيتهاي خرد به عمل برده مي شود.
3. ارائه محتوا در اندازههاي گوناگونهنگام ايجاد محتوا براي جذب و مراقبت مشتريان، در لحاظ داشته باشيد كه اشخاص در حينهاي گوناگون دامنه اعتنا متفاوتي دارا هستند. محتواي زمان بر، مانند نوشتهعلمي، قادر است براي رسيدگي بعدازظهر يك شنبه بهتر باشد. در حالي كه نكات كوتاه ارسال گرديده در رسانههاي اجتماعي ميتواند اعتنا عموم را در طي استراحت ناهار يا اين كه رفت و آمد روزمره به خويش جلب نمايد.
4. محتوا را در پوستههاي گوناگون براي كانالهاي گوناگون در حيث بگيريد.ضمن اندازه محتوا، ارائه محتوا در پوستههاي متفاوت مي تواند مخاطبان بيشتري را جذب نمايد. مي توانيد يك زمينه را تعيين فرماييد، مانند «در صورتيكه فضاي كافي در گنجه نداريد، چه كاري اعمال دهيد» و محتواي مربوط به آن قضيه را در پوستههاي متفاوت براي كانالهاي بازاريابي متفاوت ساختوساز نماييد. اين فرمتها ممكن ميباشد مشمول اينفوگرافيك، ارائه اسلايد، تصاوير اثبات، پستهاي وب لاگ يا اين كه صداي ضبط گرديده مانند پادكست باشد.
5. محتواي خويش را براي اشتراك گذاري در رسانههاي اجتماعي با صرفه فرمائيدساختوساز محتوايي كه پتانسيل اشتراك گذاري داشته باشد، راهي بهتر براي حصول به گروه جديدي از مشتريان بالقوه ميباشد. محتواي قابل اشتراك گذاري بهتر ممكن ميباشد مشمول ويديوها يا اين كه ليستها باشد. مثلا، ممكن ميباشد فهرستي از مهمترين چيزهايي كه در باب سازماندهي آشپزخانه يا اين كه نورپردازي داخلي به در بين مي آيد، داشته باشيد. يا اين كه، ممكن ميباشد فهرستي از موردها ضروري براي ساختمان مهد بچه را به اشتراك بگذاريد. اين نوع محتوا به صورت ايده آل سبب ساز ميگردد كه دنبال كنندگان شما آن را با كانالهاي خويش به اشتراك بگذارند.
پنجشنبه ۱۶ تیر ۰۱ | ۰۹:۴۷ ۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد