محتواي تكراري چيست و چگونه مي توان از بروز آن جلوگيري كرد؟

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

محتواي تكراري چيست و چگونه مي توان از بروز آن جلوگيري كرد؟

۳ بازديد

ساخت محتواي استاندارد و كيفيت عالي يك كدام سئو در مشهد از ابزارهاي مهم و موردنياز در دانش seo ميباشد، كه قادر است باعث ارتقا محبوبيت وب سايت و وب لاگ يوزرها گرديده و از طرفي سبب ارتقاء درجه تارنما در گوگل گردد. از انجا كه بالارفتن سكو ي وبسايت خصوصا براي تارنما هاي تجاري از عنايت بالايي برخوردار‌است و از طرفي توليد محتواي تكراري خواه عمدي يا اين كه سهوي موجب عواقبي زيرا جريمه شدن به وسيله گوگل و در ليست سياه قرار دريافت كردن ميگردد، ساخت‌و‌ساز محتوايي با استاندارد و غير تكراري از عنايت بالايي بهره مند است. محتواي تكراري كه بين سئوكاران و ساخت‌و‌ساز كنندگان محتوا با اسم انگليسي duplicate content شناخته ميشود، به تك تك محتوا يا اين كه بخشي از محتوا گفته ميگردد كه در دست‌كم دو تارنما متعدد تكرار گرديده باشد. طبق اخرين الگوريتم هاي تمجيد گرديده براي گوگل، در حالتي‌كه سايتي از محتواي تكراري استعمال كرده‌با‌شد، موتور كاوشگر تاريخ ايندكس شدن مطالب شبيه در وب سايت ها را آيتم نظارت قرار داده و تاريخي كه زودتر مقاله ايندكس گرديده باشد را تحت عنوان مقاله مرجع و ساير ي مطالب را نسخه برداري قلمداد كرده و در فيض اعتبار و مرتبه دامنه وب سايت را آيتم ضرروزيان قرار مي‌دهد. از همين رو متخصصان دانش بهينه سازي و ساخت و ساز كنندگان محتوا براي پرهيز از ساخت محتواي تكراري راهكارهايي را آيتم استعمال قرار داده اند كه قادر است از بروز محتواي تكراري خودداري به فعاليت آورد، كه در تحت به بخشي از ان ها اشاره مي‌گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد