رسانه ي بدست آمده

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

رسانه ي بدست آمده

۳ بازديد

آيا استعمال از اين رسانه ها، به معناي سئو در مشهد معرفي مارك خودشان به استفاده كننده متبوع ماست؟ يك مشتري در تاكسي گذشته، يك تبليغ كننده در كانال هاي موبايلي بود. ما مقاله ها ايده آلي براي CEO روي وبسايتهاي بلندمرتبه داشتيم كه تمامي ي آنان در زمينه‌ي دستگاه هاي تلفن همراه و تبليغات اينترنتي بودند. قبل از وقت مشخص و معلوم، CEO توجهات بيشتري را از سمت نشريه هاي والا و بزرگتر به سمت خويش جلب كرد، همانگونه كه به آن كمپاني امداد كرد به مارك فردي آن مشتري هم امداد كرد(اين برهان اساسي به كار گيري از پستهاي به اصطلاح مهمان ميباشد.)آيا به كارگيري از رسانه هاي بدست آمده بدين مضمون‌ ميباشد كه‌اين فرمان سبب فروش سريعتر ميشود و يا اين كه دنبال كنندگان شبكه هاي عمومي را پيشرفت خواهد بخشيد؟ در صورتي‌كه كمپاني شما يك كمپاني B2B( مخفف Business To Business كه به شركتها و يا اين كه فروشندگاني اشاره داراست كه كالاهاي خويش را به يك كمپاني ديگر مي‌فروشند درواقع واحد سنجش فروش آنان به مشاغل ديگر بيشتر از عموم معمولي ميباشد.) ميباشد اين واقعيت در باب شما صحت مي نمايد. به عنوان مثال وب سايت LinkedIn يك مثال ي بارز از اين Platformهاست كه روي آن تمامي چيز قابل نشر ميباشد براي مثالً با فرستادن روي LinkedIn Plus ميتوانيد دنبال كنندگان بيشتري از پروفايل نويسندگان دستيابي فرماييد(تفاوت اصلي في مابين تامل يك شركت با برندسازي فردي را در تحت ملاحظه كنيد)و بدين وسيله پيوندها شغلي شما ارتقا يافته و همينطور مي‌تواند به روش فكر شما در شغلتان جهت دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد