محتواي مدام سبز چيست و چه طور مي توانيد سئو در مشهد از آن براي استراتژي بازاريابي محتواي خويش استعمال نمائيد؟ به گويش بي آلايش، اين محتوا ميباشد كه از التفات بالايي برخورداراست، از ديد مجال حساس وجود ندارد و مدتها بعد از اولين تكثير، ترافيك را ادامه ميدهد. در تحت، ما پوسته هايي را بيان كرده ايم كه شايسته ترين نحوه را براي ايجاد محتوا و اينكه به چه شكل مي توانيد براي بيزنس خودكار فرماييد، كامل شدن مينمايند.
محتواي مدام سبز چيست؟محتواي مدام سبز، محتواي باصرفه گرديده براي كاوش ميباشد كه به صورت مداوم مرتبط ميباشد و براي خوانندگان براي مقطع فرصت وقتگير "نو" باقي ميماند - همان گونه كه از اسم آن پيداست. ممكن ميباشد تصور كنيد كه كل محتواي آنلاين استوار ميباشد. به هر حالا ، يك پست وب لاگ صرفا بعداز تكثير آن از ميان نمي رود. ولي محتواي مدام سبز مختلف ميباشد. اين مورد با سپري شد فرصت از فرصت تكثير خويش، همچنان ادامه داراست و از فرصت نشر آن نيز اصلي ميباشد.
دوشنبه ۰۳ مرداد ۰۱ | ۱۰:۱۲ ۲ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد